Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2 dagen in de maand jeuk

<<

Anoniem266

Bericht 27 Dec 2018 20:44

2 dagen in de maand jeuk

Elke maand heb ik 2 dagen een ontzettende jeuk over mijn lichaam op verschillende delen van mijn lichaam gedurende die 2 dagen. Onderbenen, boven enen, armen, dan weer mijn handen, dan mijn hoofdhuid, nu op mijn onderrug grrrr, vanmiddag bovenrug.

Het wisselt telkens.

Het is echt maar 2/3 dagen in de maand zo ergens tussen mijn eisprong en ongesteldheid in en het komt elke maand weer terug.

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Dec 2018 21:44

Re: 2 dagen in de maand jeuk

Niet herkenbaar. Maar zou je in die periode geen antihistaminica kunnen gaan gebruiken?
Lijkt me zwaar irritant.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem315

Bericht 27 Dec 2018 21:47

Re: 2 dagen in de maand jeuk

Ik herken het wel. Maar ik heb het nog nooit bijgehouden wanneer. Bij mij lijkt het een soort eczeem te zijn ofzo..
Misschien maken de hormonen je huid droger?
<<

Anoniem247

Bericht 27 Dec 2018 22:20

Re: 2 dagen in de maand jeuk

Ik herken het ook een beetje. Ik heb ook nooit bijgehouden wanneer. Ik heb het alleen wel alleen in de winter en vooral op mijn onderbenen, dijbenen, zij en onderrug. Ooit heb ik wel zo’n jeuk dat ik mijn scheenbenen wel eens open haal met mijn nagels van het krabben. Nu is sinds een tijdje uiercreme gebruik op die plekken lijkt het wel minder te worden.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 28 Dec 2018 10:54

Re: 2 dagen in de maand jeuk

Ja, ik heb dit ook!
Bij mij is het juist ergens tussen menstruatie en eisprong in, vooral ‘s nachts en dan kan ik niet goed slapen. Heel irritant.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron