Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Litteken ontstoken

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 05 Aug 2018 09:49

Litteken ontstoken

Twee jaar geleden heb ik een kijkoperatie in mijn buik gehad en daarvan heb ik een litteken in mijn navel. Nu is dat litteken sinds gisteren wat aan het ontsteken. Gisteren was het rood en deed het wat pijn en nu vandaag merk ik dat er ook vocht uitkomt. Wat kan ik het beste doen om dit in de kiem te smoren? Of moet ik hier sowieso voor naar de huisarts (kan pas dinsdag want ben op vakantie tot morgen)?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 05 Aug 2018 10:22

Re: Litteken ontstoken

Goed schoonspoelen, evt meerdere malen per dag en dan droog maken met een steriel gaasje oid.
Ik kreeg een antibiotica zalfje mee van de dokter, toen was het met een paar dagen over.
30-04-2017
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 05 Aug 2018 12:33

Re: Litteken ontstoken

Wat Kees zegt.

Verder zou ik even niet gaan zwemmen en dinsdag gelijk de huisarts bellen. Eventueel zou je ibuprofen kunnen nemen, dat werkt ontstekingsremmend en helpt in elk geval tegen de pijn. Heb je ook koorts? Dan zou ik kijken of je niet eerder aan de bel kunt trekken. Desnoods morgen vanaf je vakantieadres bellen, zodat je dinsdag zeker terecht kunt.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 05 Aug 2018 15:31

Re: Litteken ontstoken

Zwemmen hebben we gister de hele dag gedaan. Achteraf idd niet verstandig, maar toen helemaal niet bij stilgestaan...

Ik heb geen koorts, wel ibuprofen in huis, dus dat kan ik idd nemen, en dan dinsdagochtend maar naar de huisarts. Onze huisarts heeft elke weekdag s ochtends inloopspreekuur, dus ik kan sowieso terecht gelukkig.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers