Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Domme vragen topic - Lichaam & Gezondheid

<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Jun 2018 07:18

Domme vragen topic - Lichaam & Gezondheid

Heb ik niet goed gezocht, of was dit topic er nog niet? Zo ja, dan mag deze samengevoegd/weg!

Maar ik heb inmiddels al drie weken diarree. Soms een dagje niet, maar vaker wel. Het is niet zo dat ik vaak op de wc zit, iets vaker, maar niet aan de lopende band. Ik heb verder nauwelijks klachten behalve dat ik ook enorm moe en energieloos ben en soms zelfs even een uurtje ga slapen.
Voordat ik vandaag of morgen de huisarts bel omdat ik het toch niet helemaal vertrouw (ik eet de afgelopen maanden meerdere malen per dag kwark en ik ben érgens een beetje bang voor een lactose intolerantie oid): kan dit ook gewoon nog een virus zijn oid?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Jun 2018 07:29

Re: Domme vragen topic - Lichaam & Gezondheid

Ik zou bellen!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Bericht 12 Jun 2018 09:20

Kan allebei wel ja. Ik heb het idee dat er ook we iets buikgrieperigs heerst afgelopen weken want ik heb er veel telefoontjes over gehad bij de huisarts van mijn bijbaantje.

En wat ook altijd kan is een tijdelijke intolerantie na een infectie omdat je darmwand een optater gehad heeft. Is de diarree eerst wel heviger geweest of is het al drie weken beetje dit? Iets parasieterigs kan ook. Bellen is nooit een domme vraag. ;)
Laatst gewijzigd door Whatever op 12 Jun 2018 13:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Jun 2018 12:53

Nee het is verder niet heftiger geweest. Het is al drie weken dit met af en toe een dagje redelijk normaal ertussen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jun 2018 15:27

Zou het geen overloop diarree kunnen zijn?
Chocolate is the answer, who cares what the question is
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Jun 2018 18:14

Dat moest ik even googelen :) Maar dat lijkt me niet omdat m’n stoelgang voor die tijd gewoon normaal was, geen verstopping oid. Maar altijd de moeite waard om toch in m’n achterhoofd te houden.
Ik ga morgen de huisarts bellen en even met de assistente overleggen. Vandaag weer een paar keer raak en ik wil er nu toch wel vanaf.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Jun 2018 19:25

Bij een lactose intolerantie zou je wel duidelijk een patroon moeten zien in kwark eten (al bevat dat nog niet eens het meeste lactose) en naar de wc moeten gaan. Bij mij zit daar ook onwijze kramp bij. Klinkt ook wel als een virusje.
Afbeelding
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Jun 2018 11:34

Even overleg gehad met de assistente, ze vond het toch wel raadzaam even langs te komen. Vrijdag een afspraak.

Terug naar Lichaam & gezondheid