Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plekken op been

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 24 Jul 2018 08:57

Re: Plekken op been

Lipoedeem zou ook nog kunnen al vond ik je benen er niet heel dik of onregelmatig uitzien (maar dat hoef niet per se), daar past die combi van symptomen ook prima bij!

Vitamine K kan een rol spelen maar daar heb je niet snel een tekort van...

Ik vind eve langs de huisarts niet heel gek hoor, maar ik vind de plekken ook niet heel gek dus ik zou je geen zorgen maken. Ik zou er ook zo uitzien na jouw activiteiten.. ;)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2018 09:16

Re: Plekken op been

Ja, ik ga hiervoor niet langs de huisarts maar kan het ter sprake brengen als ik er weer ben. Ik heb wel forse benen en bovenarmen vergeleken met m’n taille maar niets extreems.

Ja haha, ik vind het ook niet heel erg hoor. Echt mooi zijn ze toch al niet (met of zonder blauwe plekken) en ik ben nou eenmaal geen strandligger :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Jul 2018 10:03

Re: Plekken op been

Ik heb mijn hele leven al snel blauwe plekken op mijn benen en ik kan me ook lang niet altijd herinneren hoe ze daar gekomen zijn. Maar goed, ik heb dit niet gezien en weet niet hoe het normaal is, als dit anders is dan anders dan zou ik er voor de zekerheid even naar laten kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Jul 2018 12:50

Re: Plekken op been

Ik heb foto gemist en verder niks bij te dragen behalve dat ik dezelfde uitspraak vorige week deed over vrouwen let mooie egale benen en ik uit de droom geholpen werd met de opmerking dat veel van dit soort benen spraytan of een gewone tancreme zijn. En nu ik erop let zie ik het opeens overal haha!
Afbeelding
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 24 Jul 2018 18:14

Re: Plekken op been

Mijne niet hoor marsy. Ze zijn bruin, glad en zonder puntjes/puntjes whatever.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 24 Jul 2018 18:20

Re: Plekken op been

ChiQ schreef:Mijne niet hoor marsy. Ze zijn bruin, glad en zonder puntjes/puntjes whatever.


Er staat veel chiq.. niet altijd.
<<

ChiQ

Bericht 24 Jul 2018 20:45

Re: Plekken op been

Whatever schreef:
ChiQ schreef:Mijne niet hoor marsy. Ze zijn bruin, glad en zonder puntjes/puntjes whatever.


Er staat veel chiq.. niet altijd.


Sorry las ik overheen. Maar all i am saying, als ik het heb hebben nog veel meer vrouwen mooie benen.
<<

Anoniem249

Bericht 24 Jul 2018 21:04

Re: Plekken op been

Ik heb ook egale (bruine) benen zonder gekkigheden. Gewoon geluk gehad denk ik. Zo heeft iedereen wel plus en minpunten.

Maar waarom ik schrijf is omdat als je ineens uit het niets overal blauwe plekken van krijgt dat ook iets anders kan betekenen. Misschien je dokter gewoon even mailen of het iets is waarvoor je langs moet komen. Of heb ik een hele moderne dokter die overal voor t emailen is?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Jul 2018 07:03

Re: Plekken op been

Zeg, laat mij eens even in de waan dat die perfecte benen niet bestaan ok? ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 09:38

Re: Plekken op been

ChiQ schreef:
Whatever schreef:
ChiQ schreef:Mijne niet hoor marsy. Ze zijn bruin, glad en zonder puntjes/puntjes whatever.


Er staat veel chiq.. niet altijd.


Sorry las ik overheen. Maar all i am saying, als ik het heb hebben nog veel meer vrouwen mooie benen.

Ja, ik ook hoor. Mooi hoeft niet meteen nep te zijn he?
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 09:38

Re: Plekken op been

Feline eigenwijze vrouw ga anders toch gewoon even naar de dokter joh, het kan ook iets engs zijn. En zo niet dan weet je dat ook weer!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Jul 2018 09:55

Re: Plekken op been

Sterker nog, nep is juist vaak heel onaantrekkelijk (vind ik). Ik zat laatst aan de gracht hier en van de 8 bootjes die aanmeerden zaten er 6 vol met botox! Geen gezicht! Van die lelijke dikke lippen.
Maar goed, ik ga binnenkort wel even langs Carrie haha. Volgens mij hebben ze ook online spreekuur dus zal dat eens proberen en die foto sturen!
<<

ChiQ

Bericht 25 Jul 2018 09:58

Re: Plekken op been

Feline schreef:Sterker nog, nep is juist vaak heel onaantrekkelijk (vind ik). Ik zat laatst aan de gracht hier en van de 8 bootjes die aanmeerden zaten er 6 vol met botox! Geen gezicht! Van die lelijke dikke lippen.
Maar goed, ik ga binnenkort wel even langs Carrie haha. Volgens mij hebben ze ook online spreekuur dus zal dat eens proberen en die foto sturen!



Ik heb ook botox in mijn frons en filler in mijn lipprn.
En 3 jaar geleden een nosejob. Ik vind mijn gezicht wel een mooi gezicht eigenlijk
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 25 Jul 2018 10:09

Re: Plekken op been

Ik snap die botox niet zo goed. Althans, ik snap wel dat je het doet en dat het er mooier van kan worden. En ik vind het bij sommige mensen ook wel mooi of onopvallend. Maar wat Feline zegt herken ik ook. En dat snap ik dan dus niet. Dat je zo vaak mensen met botox ziet die er gewoon echt niet knapper van worden, lippen uit verhouding enzo. Waarom doe je dat.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Jul 2018 10:14

Re: Plekken op been

Ja, ik weet dat jij dat hebt Chiq en ik snap je frons maar om heel eerlijk te zijn vind ik je lippen megazonde. Ik vond je veel knapper met normale lippen die gewoon bij je gezicht passen.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 11:12

Re: Plekken op been

Feline schreef:Ja, ik weet dat jij dat hebt Chiq en ik snap je frons maar om heel eerlijk te zijn vind ik je lippen megazonde. Ik vond je veel knapper met normale lippen die gewoon bij je gezicht passen.

Echt? Ik vind het juist heel subtiel bij Chiq, je ziet het amper! Nouja smaken verschillen :smile: En botox spuit je niet in je lippen, dat zijn fillers, botox is tegen rimpels.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 11:13

Re: Plekken op been

Feline schreef:Sterker nog, nep is juist vaak heel onaantrekkelijk (vind ik). Ik zat laatst aan de gracht hier en van de 8 bootjes die aanmeerden zaten er 6 vol met botox! Geen gezicht! Van die lelijke dikke lippen.
Maar goed, ik ga binnenkort wel even langs Carrie haha. Volgens mij hebben ze ook online spreekuur dus zal dat eens proberen en die foto sturen!


Ja, overdreven is nooit mooi.
Goed dat je naar de dokter gaat, binnenkort is dan binnen nu en een week he :angel:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Jul 2018 11:22

Re: Plekken op been

Sterker nog, ik heb al gemaild!

Het feit dát je het ziet vind ik al genoeg zeggen. Ooit gehoord toen ik nog in de media werkte dat Doutzen ook fillers heeft maar bij haar zie ik het dus totaal niet en haar mond vind ik echt prachtig. Dus op die manier kan het blijkbaar ook. Ik ben overigens totaal niet tegen botox o.i.d. maar ik vind het vaak zichtbaar en daardoor niet mooi.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 11:27

Re: Plekken op been

Feline schreef:Sterker nog, ik heb al gemaild!

Het feit dát je het ziet vind ik al genoeg zeggen. Ooit gehoord toen ik nog in de media werkte dat Doutzen ook fillers heeft maar bij haar zie ik het dus totaal niet en haar mond vind ik echt prachtig. Dus op die manier kan het blijkbaar ook. Ik ben overigens totaal niet tegen botox o.i.d. maar ik vind het vaak zichtbaar en daardoor niet mooi.


Goed zo!
Ok ok, ja dat kan! Ik heb ze zelf ook in mijn lippen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Jul 2018 11:40

Re: Plekken op been

Ja, ik ga verder m’n mond houden haha
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 11:56

Re: Plekken op been

Feline schreef:Ja, ik ga verder m’n mond houden haha

Ok mischien gezelliger ja hihi
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Jul 2018 12:35

Re: Plekken op been

Jaaa, maar ik wil dus wel benadrukken dat ik het positief bedoel hè! Dat je al prachtig bent!
<<

ChiQ

Bericht 25 Jul 2018 18:07

Re: Plekken op been

Feline, ik vind het wel knap dat jij dat zag. Wanneer zag je dat dan? Mijn eigen man zag het niet eens.. maar goed ik vind van mezelf dat ik echt een sexy mond heb, ik heb echt heel weinig laten bijspuiten, en ik vind het ook geen punt als mensen dat niet mooi vinden hoor, maar dit is andersom shamen en dan kan het ineens wel, snap je mijn punt?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 25 Jul 2018 19:58

Re: Plekken op been

Huh van blauwe plekken naar Botox en fillers.

Klinkt als een boek: 'Botox, fillers en blauwe plekken'.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 25 Jul 2018 20:04

Re: Plekken op been

Botox :heart:

Maar ontopic, ik zou ook even naar de dokter gaan joh, al was het maar voor je gemoedsrust!
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers