Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eierstokcyste (of toch iets anders?)

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Sep 2018 11:37

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt al is zo'n operatie natuurlijk helemaal niet leuk. Maar wat moet dat moet, dan is het daarna tenminste klaar, en fijn dat je daarna geen belemmeringen meer hebt (zoals ze het nu zeggen, na die paar dagen ziekenhuis). Succes Bliss, ga je zo ff pm'en over die rompers.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Sep 2018 06:55

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Is goed, ik zie je pm wel verschijnen!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Okt 2018 13:44

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Heb deze week de datum gehoord: 1 november ga ik onder het mes! De dag ervoor word ik opgenomen en ik blijf waarschijnlijk drie nachten in het ziekenhuis. Vind het wel heel spannend, maar ben ook blij dat ik nu eindelijk weet wanneer het gaat gebeuren en dat het over een paar weken als het goed is allemaal achter de rug is.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem243

Bericht 12 Okt 2018 20:54

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Spannend Bliss. Nu heb je inderdaad zicht op wanneer het achter de rug is, niet al te lang meet gelukkig.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 12 Okt 2018 20:59

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Fijn dat je een datum hebt, Bliss. Toch nog een behoorlijke ingreep dan, drie nachten in het ziekenhuis. Moet je daarna thuis nog lang herstellen?
2012 & 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Okt 2018 21:13

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Het is dus twee nachten na de operatie. Ik begreep dat het herstel meevalt, dus hoop dat dat klopt! Maar weet niet of ik ook snel weer normaal kan zitten enzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 13:11

Bericht 16 Okt 2018 19:28

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

dubbel
Laatst gewijzigd door Tazz op 16 Okt 2018 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<3 <3

Afbeelding
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 13:11

Bericht 16 Okt 2018 19:30

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

weg
Met jou komt alles goed!
Laatst gewijzigd door Tazz op 18 Okt 2018 07:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<3 <3

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2018 13:48

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Even uit het baaltopic gekopieerd:

Ik baal echt ZO GIGANTISCH! Vorige week gehoord dat ik 1 november geopereerd word, helemaal blij dat ik eindelijk een datum had en het niet lang meer duurt. Nu werd ik vanmiddag gebeld dat er spoedgevallen tussendoor komen en dat mijn operatie twee weken wordt uitgesteld. Had al van alles geregeld op het werk en m.b.t. opvang etc. Vind het echt zoooo kut. Ook ga ik begin december een paar dagen op vakantie en ik hoopte dan allang en breed hersteld te zijn, en vind ik het vrij krap worden. Heb nog gevraagd of er écht geen eerdere plek is en hij zou het nog een keer navragen, maar gaf me weinig kans. Ik hoor dat dan ook volgende week pas een keer, maar vrees dat ik het met de nieuwe datum moet doen (14 november).
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2018 13:49

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Lekker opbeurend verhaal wel, Tazz. :wink: Maar ook een heel ander verhaal dan dat van mij, want bij mij wordt het dus geen buikoperatie.
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 17 Okt 2018 15:23

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Oh wat enorm balen Bliss! Dan bereid je je er helemaal op voor, mentaal maar ook door dingen te regelen en dan wordt het ineens toch anders. Heel shit!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 17 Okt 2018 16:12

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Super balen Bliss! Ik hoop dat ze je toch eerder kunnen opereren.

Tazz, erg vervelend jouw situatie maar ik vind het nogal onbehoorlijk en zinloos om dat hier te melden eerlijk gezegd.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 17 Okt 2018 16:24

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

SoGood schreef:Super balen Bliss! Ik hoop dat ze je toch eerder kunnen opereren.

Tazz, erg vervelend jouw situatie maar ik vind het nogal onbehoorlijk en zinloos om dat hier te melden eerlijk gezegd.


Beetje dubbel want op zich vraagt Bliss natuurlijk direct om persoonlijke ervaringen met cystes in haar openingspost. Als je niet het hele topic volgt kan ik me Tazz haar reactie best voorstellen (ook al is het uberhaupt niet de meest tactvolle). Wat dat betreft vind ik jouw terechtwijzing weer onterecht. ;)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 17 Okt 2018 16:44

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Oja, true. Ik volg dit topic inderdaad al een tijdje.
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 13:11

Bericht 18 Okt 2018 07:27

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Sorry met mijn persoonlijke verhaal, ik reageerde op de vraag wie heeft er ook een cyste gehad, en nee het is geen opbeurende peptalk want het was gewoon niet positief, als je alleen maar positieve verhalen wilde horen dan heb ik je gewoon niet goed begrepen.
<3 <3

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2018 08:14

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Klopt, ik vroeg dat inderdaad in de OP. Al vind ik het altijd een beetje vreemd als mensen alleen de OP lezen en daarop reageren, want dan mis je een heleboel info die er later bij is gekomen en kan je reactie dus wat gek overkomen (zoals nu het geval was).
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 18 Okt 2018 08:19

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Maar wat voor shockings staat erin? Dat ze pijn had? Veel pijn ook door haar groeiende buik? Zonder dat zij dat verteld hoeft te hebben kon ik dat eigenlijk wel inschatten. Het is 1) jaren terug haar kindje is nu 10. 2) ze heeft een lelijk litteken door haar groeiende buik erna. 3) ze had enorm veel pijn.

Als je dit soort info al niet aan kan vind ik het persoonlijk heel zinloos om een topic te openen. Maar Bliss volgens mij ben jij vrij snel bang met dingen omtrent je gezondheid etc, dus om je btje gerust te stellen, toen mijn eileiders werden verwijderd met een kijk operatie liep ik 1 dag later gewoon rond en had echt geen pijn!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 18 Okt 2018 08:38

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Succes met de operatie Bliss.

Wat betreft je reactie op Tazz:
Ze geeft direct antwoord op je OP. Ik vind haar reactie dus totaal niet raar.
En vind het dus helemaal niet vreemd dat niet iedereen altijd het hele topic doorleest.
Je vroeg naar ervaringen en die zijn nu niet altijd positief.
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2018 08:53

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Ik vind het prima dat mensen hun ervaringen delen en laat me daar echt niet bang door maken hoor! Heb tijdens de zwangerschap ook allerlei horrorverhalen gelezen over bevallingen en dacht steeds: zo loopt het bij mij toch niet. (Was toch een horrorbevalling achteraf, maar gelukkig wist ik dat niet van tevoren.)

Ik vond het alleen een beetje gekke ervaring om te delen, omdat het bij mij iets heel anders is. Maar had me niet gerealiseerd dat mensen alleen de OP lezen en dan reageren.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2018 15:13

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Nou ja, vanmorgen werd ik wéér gebeld, nu kan de operatie ineens toch op 2 november! Dan wel bij een andere arts, maar dat vind ik prima (er zijn er twee die deze operatie kunnen doen). Durf er alleen niet meer helemaal op te vertrouwen dat het nu wel echt doorgaat, maar ik hoop het van harte. Wel weer even opnieuw omschakelen!
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 18 Okt 2018 17:57

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Fijn dat het eerder kan Bliss maar snap wel dat je er niet echt op durft te vertrouwen nu.
30-04-2017
<<

Anoniem243

Bericht 18 Okt 2018 18:48

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Oh dat is dan weer mazzel, maar ik zou er ook niet meer van durven uitgaan nee.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2018 21:04

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Het zit erop! Vanmorgen geopereerd en hij heeft de cyste in zijn geheel kunnen verwijderen (hoorde ik van m'n vriend, want ik heb de arts nog niet gezien, hopelijk morgen). De wond zit op m'n bil en er zit een drain in, dus echt lekker liggen is er niet bij. Veel afwisselen qua houding dus. Verder best gaar van de narcose, maar dat hoort erbij natuurlijk. Ik heb aan de wond niet eens echt veel pijn. Ben echt opgelucht dat het ding er eindelijk uit is! Nu rustig aan doen de komende dagen en zien wanneer ik naar huis mag (ik denk/hoop zondag).
❤ 7 juni 2018
<<

Patsy

Bericht 02 Nov 2018 21:07

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Wat fijn dat het achter de rug is! Succes met je herstel.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Nov 2018 21:10

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Fijn dat het goed gegaan is Bliss en sterkte met je herstel!
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers