Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eierstokcyste (of toch iets anders?)

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Nov 2018 21:11

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Goed herstel toegewenst voor jou Bliss.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 02 Nov 2018 21:37

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Wat fijn dat je bent verlost van de cyste!
Sterkte met het herstel.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 02 Nov 2018 22:03

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Beterschap, Bliss! Fijn dat de operatie goed is verlopen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Nov 2018 07:41

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Fijn dat het achter de rug is! Hopelijk herstel je snel.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2018 22:06

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Pff gisteren ging het best oké, maar heb sinds vanmiddag echt veel pijn rond m'n stuit. Daar is namelijk een stukje afgehaald, zodat ze beter bij de cyste konden. Voelt enorm beurs aan en ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Gooi er zo weer een pillencocktail in en dan nog een halve slaappil en dan hoop ik wel weer wat uurtjes slaap te pakken.
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Nov 2018 22:09

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Wat naar dat je er zo’n pijn aan hebt! Hopelijk gaat dat heel snel afzakken!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 04 Nov 2018 07:09

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Wat vervelend dat je er zo’n last van hebt. Hopelijk gaat het snel beter.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Nov 2018 08:23

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Een fijne herstel toegewenst Bliss!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Nov 2018 09:29

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Wat naar Bliss :( Hopelijk is het met de medicijnen wat beter uit te houden!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Nov 2018 19:32

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Ben sinds vanmiddag thuis. Heb allerlei pijnstillers meegekregen en ook recepten om morgen zelf meer te halen. Stuit voelt nog steeds alsof iemand ertegenaan geknuppeld heeft. Heb op de website van de thuiszorg een 'windring' besteld, zo'n kussen met een gat erin. Hoop dat dat snel geleverd wordt, zodat ik misschien wat beter kan zitten.

Verder heb ik dus een drain in m'n bil die wondvocht afvoert naar een fles. Hier moet ik tot vrijdag mee rond blijven lopen. Lekker praktisch wel. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2018 15:24

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Nou, dit weekend werd steeds gezegd dat ik vrijdag een afspraak bij de chirurg zou hebben. Vond ik al lang duren, want ik heb gewoon allerlei vragen. Maar goed, moest dan maar. Krijg ik vandaag de brief, heb ik ineens volgende week dinsdag pas een afspraak! Baal er zo van! Ook zou dan vrijdag de drain eruit gaan, maar daar heb ik nu donderdag voor afgesproken. Hoop tenminste dat-ie er dan uit kan. Er komt niet heel veel vocht meer uit, dus ik heb goede hoop.

Het kussen van de thuiszorg zit helaas niet fijn, dus ik probeer nu een voedingskussen, maar is ook niet ideaal. Denk dat echt zitten er voorlopig gewoon nog niet in zit. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Heb in m'n zwangerschap ook veel last gehad van m'n stuit, zo'n vervelende plek is dat!!

Heb vandaag sowieso al een beetje een dip, ben oververmoeid denk ik. Het waren best slopende dagen en nachten in het ziekenhuis, dus ook niet zo gek misschien.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem252

Bericht 06 Nov 2018 15:46

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Heb je al eens geprobeerd om op een zwembad te gaan zitten? Misschien kan je die iets meer vervormen. Hoeveel loopt je Drain nog? Hopelijk mag die er donderdag uit. Slaap en rust je genoeg met kleine N?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Nov 2018 22:16

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Ben gisteren in het ziekenhuis geweest, ik bleek de afspraak te hebben met een assistent-chirurg die ook bij de operatie is geweest. Hij kon me dus e.e.a. vertellen en ik had ook al een verslag van de patholoog gelezen dat in mijn online dossier was gezet. De cyste is onderzocht en is niet kwaadaardig! Ook al had ik daar wel een beetje op gerekend, het is toch een opluchting dat ik het nu eindelijk zeker weet. Ook mocht de drain eruit, dus ik hoef nu niet meer terug te komen.

Wel heb ik nog veel last van het gebied rond m'n stuitje, ik kan nog steeds nauwelijks zitten of lang op m'n rug liggen. Ik hang voornamelijk een beetje op m'n zij en ben vandaag weer begonnen met een blokje om buiten samen met N. Ik was vooral erg moe de laatste dagen en heb veel geslapen, ben nog steeds niet echt fit. M'n vriend is de hele week thuis geweest, hij heeft zorgverlof van z'n baas gekregen, dus dat was fijn. Hij heeft dus grotendeels de zorg voor N op zich genomen. Wel fijn, want ik kan nauwelijks zitten om haar een fles te geven.

De arts zei wel dat ik nog wel weken zoet kan zijn met die pijn, omdat ze toch behoorlijk hebben zitten wrikken en het dan niet zo gek is dat ik er last van heb. Viel me best tegen, want een andere arts zei in september dat ik eigenlijk meteen alles weer zou kunnen, dus daar had ik wel op gerekend. Werken wordt de komende week nog niet echt wat, misschien even kort vanuit huis, maar ik zie mezelf nog niet op m'n bureaustoel zitten voorlopig.
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Nov 2018 23:12

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Hé wat balen Bliss. Hoewel het wel fijn is dat je zo snel aan de beurt was! Hopelijk herstel je een beetje vlot verder en het lijkt me wel fijn dat die gekke drain eruit is ook.

Ik kan ook al maanden nauwelijks zitten, omdat mijn baarmoeder door endometriose aan mn darmen vergroeid is en op het gebied bij mn stuitje duwt en een zenuw raakt. Gelukkig mag ik nog 3 maanden wachten op een operatie...een hele zware ook.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Nov 2018 09:48

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Oh dat klinkt erg pijnlijk en naar, Leaf! Jammer dat je nog zo lang moet wachten, sterkte alvast!!
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 12 Nov 2018 15:09

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Oeh ja Bliss, ik kan me voorstellen dat dat zeer doet en ook dat het nog lang gaat duren. Ik ben met snowboarden vaak op mijn stuitje gevallen en dat kan echt lang zeer blijven doen. Sterkte!

Wat heftig, Leaf. Jij ook sterkte!
<<

John69

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 02 Dec 2022 11:24

Bericht 02 Dec 2022 11:26

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Cysten in of op de eierstok komen veel voor en zijn in de meeste gevallen goedaardig. Het zijn meestal met vocht gevulde zakjes, maar ze kunnen ook massief zijn. Veel vrouwen voelen er niets van en weten niet eens dat ze ze hebben. De meeste cysten hoe ven niet behandeld te worden. Als er symptomen optreden, dan gaat het meestal om pijn in de buik, pijn bij het vrijen of amenorroe.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Dec 2022 11:29

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Insert kabouter Wesley stem:

*Veer joar loaterr*
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 02 Dec 2022 11:57

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Teun schreef:Insert kabouter Wesley stem:

*Veer joar loaterr*


:lol:
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 02 Dec 2022 12:22

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

:) we kunnen ook blij zijn dat John dinges zich na 4 jaar oprechte zorgen maakt om Bliss gezondheid, he :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Dec 2022 16:40

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

Mansplaining spuit11...
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Dec 2022 22:24

Re: Eierstokcyste (of toch iets anders?)

kerel schreef::) we kunnen ook blij zijn dat John dinges zich na 4 jaar oprechte zorgen maakt om Bliss gezondheid, he :)


Hahaha
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers