Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spiertrekkingen in duim / wijsvinger

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 04 Apr 2018 12:43

Spiertrekkingen in duim / wijsvinger

Iemand bekend met onwillekeurig samentrekken / trillen in de hand? Ik heb er nog nooit eerder last van gehad maar vanochtend merkte ik op dat mijn wijsvinger rechts aan het trillen was. Of eigenlijk niet echt trillen, het is meer samentrekken waardoor hij verschuift naar de duim. Niet veel op gelet vanochtend. Maar nu zit ik rustig op de bank en ongetwijfeld focus ik.er dan teveel op want ik vind het een beetje eng, maar het houdt dus niet op nu. Ik voel en zie mijn duim en wijsvinger samentrekken, met het gevoel dat dat uit mijn onderarm komt, het voelt ook.wat vermoeid ofzo.

Iemand die weet waardoor het kan komen en wat ik er tehen doe. Ik vind het wat overdreven om gelijk de huisarts te bellen, maar word hier wel.heel onrustig van. Temeer omdat ik mezelf regelmatig intraveneus prik (medicatie) en dat wordt heel lastig vanavond zonder steady hand...
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Apr 2018 13:12

Re: Spiertrekkingen in duim / wijsvinger

Ik heb dat een tijd geleden gehad met m'n duim en volgens mij kwam dat serieus door het appen/telefoon pielen :omg: vet erg. Gebruik jij die wijsvinger veel voor scrollen/swipen oid?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 04 Apr 2018 14:10

Re: Spiertrekkingen in duim / wijsvinger

Oh Zora, nu voel ik me een telefoonverslaafde :palm: het zou kunnen, zit in mijn rechterhand en ik ben rechts dus tja. Wel vreemd dat het dan vanochtend op komt zetten, helemaal geen dergelijke activiteiten. Ik heb enkel heel fanatiek met een sambabal zitten schudden :smile: peutermuziek ochtend haha. In elk geval doe ik nu maar even zoveel mogelijk met links, er zit wat zwelling in m'n duim maar in mijn geval kan dat ook medicatietijd betekenen. Telefoon in elk geval een paar dagen aan de kant dan maar want dit is echt niet grappig. Ging het bij jou vanzelf weer over en hield het lang aan?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 04 Apr 2018 16:22

Re: Spiertrekkingen in duim / wijsvinger

Ik heb dit zo vaak in vingers. Oogleden. Maar ook andere delen van mijn lichaam. Zijn spieren die samentrekken. Bij mij komt het vaak door vermoeidheid als mijn oogleden het doen(nu alweer een dag of 3 last van). Gaat vanzelf over en kan volgens mij geen kwaad. Heb er ook nog nooit over gedacht hiervoor naar de huisarts te gaan.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Apr 2018 19:58

Re: Spiertrekkingen in duim / wijsvinger

Ja ik heb het ook in m’n oogleden wel inderdaad, of in m’n benen. Ik zou er ook niet voor naar de ha gaan maar als ik het helemaal nog nooit gehad zou hebben zou ik ook wel even gek opkijken idd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers