Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keelpijn

<<

Anoniem281

Bericht 21 Mrt 2018 18:26

Keelpijn

Jongens, ik word er echt gestoord van! Heb al een paar dagen last van de griep en ik voel me al minder lamlendig gelukkig. Maar nu ben ik nog snotverkouden en heb zo irritant veel last van m'n keel! Hoesten doet pijn, praten gaat moeilijk (vind m'n man niet erg geloof ik) en ik ben het zat.

Ik neem af en toe een hapje honing en drink veel. PCM om de zoveel uur en af en toe een waterijsje en Strepsel dingen. Ik heb hier alleen het geduld niet voor! Wat is jouw ultieme tip tegen keelpijn en heesheid?
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 21 Mrt 2018 18:36

Re: Keelpijn

Naast wat je doet helpt gorgelen met zout water en sabbelen op dropjes altijd goed. Verder zo min mogelijk praten en al helemaal niet gaan fluisteren. Probeer als je praat te praten met ademsteun vanuit je buik. Daarnaast neem ik bij sterke keelpijn naast de pcm ook ibuprofen.

Sterkte en beterschap!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 21 Mrt 2018 18:54

Re: Keelpijn

Sjaal om, veel thee met honing en pijnstillers. Verder helaas afwachten tot het beter wordt.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem313

Bericht 21 Mrt 2018 19:00

Re: Keelpijn

Wat Jada zegt, en ik ga altijd met een warme grog naar bed. Maar dat vind ik vooral lekker.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers