Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic 2020

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 23 Mei 2018 18:45

Re: Afvaltopic 2018

Marin, die pasta/rijst etc. is wel droog he, niet gekookt. Jaren geleden kookte ik wel 100g p.p. maar geleidelijk aan heb ik dat geminderd, gewoon omdat ik het idee had omdat minder ook wel genoeg was. Zit zo me deze hoeveelheden vaak wel rond de 600-700 kcal. per avond,aaltijd, dat lijkt me echt niet te weinig als je wilt afvallen. Ohja aardappels was ik vergeten, dan zit ik tussen 200 en 250g p.p. Eiwitten probeer ik steeds meer uit plantaardige bron te halen, we eten max. 3 keer per week vlees bij het avondeten. Ik zal wel een stuk lager zitten dan toen ik nog op myfitnesspal mijn eiwitdoelen probeerde te halen, maar ik voel me op zich wel prima zo. Heb ook een pot met vegan eiwitpoeder, maar daar kreeg ik best wel buikpijn van, dus dat ga ik binnenkort weer langzaam proberen op te bouwen door mijn havermoutontbijt.

Oh en als ik peulvruchten eet als vleesvervanger, neem ik daar ook 60 à 70g van.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Mei 2018 19:29

Re: Afvaltopic 2018

Ja Marin, ik vind die balans ook lastig tussen gezond en betaalbaar. Ik eet nu vaak ‘s avonds soep met een roerei met champignons en beetje kaas. Dat valt qua kosten mee en is snel klaar want die soep is genoeg voor 3/4 dagen. En ik haal al m’n groente en fruit bij de toko hier, scheelt heel veel.

Als lunch eet ik vaak 2 boterhammen met hummus en gegrilde groente. Ik koop dan een courgette, wortel, paprika, aubergine. Die gooi ik op een bakplaat in de oven en dat is genoeg voor 2/3 dagen lunch. Hummus zou ik ook zelf moeten maken maar ik heb even wat minder energie momenteel.

En ontbijt nu dus smoothies van hoofdzakelijk groente.

Tussendoor eet ik bakje kwark of rijstwafel met pindakaas en soms dus een koekje als een collega die aanbiedt haha. Misschien heb je hier iets aan. Ik kan nog wel wat variatie gebruiken dus tips zijn welkom!
<<

Anoniem248

Bericht 23 Mei 2018 20:45

Re: Afvaltopic 2018

Marin, ik schrik wel een beetje dat je voor vier dagen gezond eten 110 euro kwijt bent. Nu wet ik wel dat jullie van koken houden en ik denk dat daar ook vooral het grootste geld in zit. Ik vind gewoon gezond eten namelijk niet per sé duurder dan ongezond eten.

Ik moet morgen weer naar de diëtiste. En het gaat hier even op en af momenteel. Niet slecht, maar ook niet geweldig goed. Ik ga denk ik toch maar wekelijks wegen en hier echt actief meeschrijven.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mei 2018 21:10

Re: Afvaltopic 2018

Ja het zijn niet de goedkoopste gerechten die ik uitgezocht heb, daar ben ik me bewust van. Maar ik merk zeker wel dat gezond eten duurder is dan ongezond. Wij eten grote hoeveelheden groenten en voor de diversiteit ook vaak vis. Komende week eten we bijv een salade met vier soorten groenten en zalm. Ik vind dat wel duur ja (maar luxe hoor, dat realiseer ik me) . Mijn man eet elke dag salade (en vanaf volgende week ik dus ook) met groenten en proteine, dat is wel echt duurder dan twee boterhammen met kaas. Geeft niet, maar ik vind het wel altijd opvallend. Natuurlijk zijn er wel redelijke budget maaltijden te verzinnen die ook gezond zijn, zoals wat Feline zegt, soep of omelet.

En hopelijk vind je weer gauw wat motivatie. Je was al veel afgevallen toch? En je was toch zo goed gaan sporten?
Laatst gewijzigd door Marin op 23 Mei 2018 21:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 23 Mei 2018 21:16

Re: Afvaltopic 2018

Ik vind t niet zo gek hoor. Wij zijn ook snel 20 euro per dag kwijt (ofwel 80 euro voor 4 avonden), dus als je dan een paar maaltijden kookt die qua ingredienten niet overeen komen zit je al snel aan de 100 euro.

Ik vind gezond eten dus wel echt duurder dan ongezond. Ik wil groenten en fruit vers kopen en zelf alles maken, zodat ik ook echt weet wat er in zit. Zoals Feline al aangeeft helpt kopen bij de toko enorm en ik probeer vaak maaltijden te maken die qua groenten enigszins overeenkomsten hebben.

Bij mij vliegen de kilo's er ineens af. Heel fijn! Het helpt ook enorm dat m'n vriend nu ook meedoet aan de gezondheids hype hier thuis. Zit nu op m'n streefgewicht en ga nu voor nog 1 of 2 kg extra, dan ben ik helemaal tevreden.
<<

Anoniem249

Bericht 23 Mei 2018 21:18

Re: Afvaltopic 2018

oh ik heb ontbijt en lunch voor t gemak niet eens meegerekend :palm: . Wij eten ontbijt en lunch op werk en dat wordt gratis verzorgd daar.
<<

Anoniem248

Bericht 23 Mei 2018 21:31

Re: Afvaltopic 2018

Ik denk dat het bij mij ook wel scheelt dag ik niet lunch met salades, maar met crackers en een beetje kwark. En dat ik niet ontbijt met smoothies maar ook met kwark. Ik eet in de middag tussendoor heel veel rauwkost en heb bij mijn avondeten altijd veel groenten, meer groenten op een dag vind ik niet nodig. Is voor mij ook niet nodig volgens de diëtiste. Vis eet ik (te) weinig maar zou ik niet meer dan twee keer kn de week halen, denk ik.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 23 Mei 2018 21:33

Re: Afvaltopic 2018

Wat betreft het duurdere gezonde eten, bij het maken van een weekmenu ga ik in eerste instantie uit van wat er in de aanbieding is en maak daar recepten mee. Misschien nog een tip.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mei 2018 21:39

Re: Afvaltopic 2018

Ja dat doe ik sowieso vaak inderdaad, leuk bonus koken. Nu wilde ik het boek wat ik van m'n moeder heb geleend als inspiratie gebruiken, heb iig vier avondmaaltijden en twee lunches eruit gehaald. Dat vind ik leuk!

Gaat lekker Claire!
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 23 Mei 2018 21:47

Re: Afvaltopic 2018

Op de manier zoals Claire het zegt is het wel duur ja. Maar probeer juist ook mijn groenten in een week op te gebruiken, zodat ik zo min mogelijk verspil. En dan kan ik voor 100 euro voor 2 personen wel een week gezond en lekker eten. En ook regelmatig wel voor minder.
Met wat minder gezond eten kom ik op 60-80 euro. Ik vind het dus ook wel iets duurder, maar het hoeft niet per se veel duurder te zijn.

Daarnaast bespaar ik als ik echt af wil vallen ook op wijn en uit eten gaan, dus kan het dan sowieso wel uit voor mij :)
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 25 Mei 2018 09:25

Re: Afvaltopic 2018




ForumnaamLengteStartgewicht StreefgewichtHuidig gewichtAfgevallen
Elro1,7173,5 68?73,50
Pluis1,6878,36773,44,9
Elliot1,7282,2 7581,30,9
Jezzie1,7578,96873,25,7
Lejow1,7186,36876.110.2
Reep1,7285 6975,59,5
Chipa1,6375,5 6060,914,6
Pannetoet1,5878,8 6076.32.5
Druifje1,6866 62642
Knillis1,7380,4 6972,08,4
Atelier Madame1,8080 7277,03,0
Suus1,7975,1 6971,53,6
Frankie1,7165,4 5864,11,3
Lonely Goatherd1,6966,5 64**
Maddie1,7294,57288,95,6
Whatever1,8192,57589,33,2
Silly-One1,72908488,51,5
Marin1,648370830



Jeej, deze week 600 gram afgevallen. Happy! Veel werken helpt echt super goed mee met gezond en regelmatig eten zeg. Normaal sloeg ik de lunch vrij vaak over of ik at de lunch laat, waardoor 's avonds weer minder trek en later op de avond snaaien. Nu zit een dag er ongeveer zo uit qua tijden:

7.30 ontbijt (gekookt eitje, kwart avocado en cracker)
10.00 tussendoortje (appel o.i.d.)
12.30 lunch (250ml yoghurt met musli en fruit - kiwi, aardbei, framboos, blauwe bes o.i.d)
16.00 tussendoortje (Nakd reep)
18.30 avondeten (3x pw vlees, 2x pw vis, 2x pw vega - halloumi/shitake/zwammen of iets wat wel iets eiwit-achtigs toevoegt. 200gr aardappel of vergelijkbaar in kcal en minimaal 200gr groente).

En dan heb ik 's avonds (bijna elke avond) geen snackzin meer. Hopelijk kan ik dit doorzetten zo.

Dit weekend ook weer een keertje hardlopen. Mijn man zegt dat hij ook wil meelopen als het voetbalseizoen afgelopen is. Dus ben benieuwd. Vanmiddag ga ik met een vriendin 10/12km wandelen, zij traint voor de vierdaagse en vroeg of ik een keer wilde wandelen. Vind ik wel lekker met mooi weer!

Super leuk trouwens de levendigheid in het topic!
Marin, ik ben echt benieuwd naar jouw mealplanning met kh-arme gerechten. Zou je een keer wat lekkere 'recepten' willen delen?

Fijne dag allemaal!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 25 Mei 2018 09:52

Re: Afvaltopic 2018

Goed bezig Frankie! Je zit er echt lekker in.

Ik ben die kilo die ik was aangekomen wel kwijt. Wel vanavond uit eten en dit weekend twee verjaardagen en een bbq. Ga wel zo min mogelijk afwijken van mijn schema. Wil die kilo er niet weer aan hebben. :) woensdag hardgelopen en toen had de app een storing en dus was mijn training niet opgeslagen. Wel een domper, maar ja. Hopelijk doet de app het gauw weer.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 25 Mei 2018 10:52

Re: Afvaltopic 2018

Whatever schreef:Wil je echt helemaal veganistisch gaan eten? Oef, goed hoor!
Ik weet niet of het 100% gaat lukken, ik denk nu dat ik bv. nog wel een keer per jaar een stukje van mijn lievelingstaart ga eten die maar op één plek in mijn geboorteland te koop is. En sowieso daar zal ik misschien wel een keer wat eten waar wat boter of melk in zit, ik ga nl. niet mijn man en kinderen verplichten alleen bij vegan tentjes te eten. Maar verder hoop ik op den duur wel zoveel mogelijk dierlijks te elimineren. Ik zit nu in de omslagfase merk ik, heb dit weekend nog een paar etentjes waarbij ik niet 'moeilijk' wil gaan doen. Maar eigenlijk wil ik vanaf zondag zoveel mogelijk alles wat heel duidelijk dierlijk is gaan schrappen. Hoe gaat het bij jou nu Whatever?

Frankie, wat ben je goed bezig! Fijn ook om dan gelijk resultaat te zien op de weegschaal.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 25 Mei 2018 11:37

Re: Afvaltopic 2018

Jezus christus jullie hebben hier een heel boek geschreven, zoveel is er bijgeschreven haha

@ Marin: Gezond eten is inderdaad duurder dan gewoon eten.. Wij waren voorheen rond de €50,- kwijt per week (met zijn tweeën) en nu toch wel het dubbele maar €110,- voor 4 dagen vind ik wel erg veel, al ligt het er vooral aan waar je je producten haalt en wat denk ik:) Vis, en kip ook wel trouwens, is gewoon duurder dan een karbonade oid.. vers fruit is ook duurder dan diepvries maar ik wil wel lekker eten als ik gezond eet, al is er voor mij een grens haha. En het belangrijkste is denk ik wel dat als je je het kan permitteren, dan moet je dat vooral doen!

@ Frankie: Jeejj wat goed!

@ Maddie: Wat fijn dat je die kg weer kwijt bent!

Allright.. ik heb vanmorgen de weg naar de sportschool weer gevonden, ondanks dat ik echt, echt, echt geen zin had maar ik moest echt weer even gaan van mezelf. Het was ondertussen alweer 1.5 week geleden en das nie goed hé. Gelukkig ben ik vrij stabiel gebleven qua gewicht:) We hadden gisteren op het werk ook een heel gesprek over voeding en dat is best grappig hoe onwetend sommige mensen zijn. Mijn baas bijv. heeft 3 jaar geleden een maagverkleining gehad, is daarmee 40kg afgevallen..echt een hele prestatie MAAR ondertussen zijn er van die 40 alweer 20 bij :palm: Is ook niet gek want hij eet zo slecht en zo ongezond, heeft om de paar maand wel weer een nieuw, raar dieet wat 'ie gaat doen. Hij eet bijv. pas rond 12.00u een bak optimel kwark want dat is gezond.. ik (mijn collega's trouwens ook niet) krijg hem ook niet aan het verstand dat er zo'n 6 suikerklontjes inzitten en dat hij niet naar kcal moet kijken maar naar de suikers. Dan eet hij savonds warm om vervolgens savonds later chips of ijs naar binnen te werken omdat hij honger heeft, ja gek hé als je zo weinig eet.. Sporten doet hij niet want dat vind hij vreselijk, hij heeft een hond maar nee, wandelen vind hij ook vreselijk. Verder is een collega van mij 9kg aangekomen omdat ze sinds een half jaar gestopt is met roken dus nu gaat ze koolhydraatarm eten in de hoop dat die 9 kg er over 5 weken af zijn.. dat gaat never nooit lukken natuurlijk maar ik vraag mij oprecht af of mensen nou echt zo onwetend zijn of doen ze maar alsof? Ik bedoel: iedereen weet toch dat dieten niet werken, dat weinig eten niet werkt en dat je gewoon normaal, om de 2.5u moet eten? En dat het logisch is dat je aankomt als je elke dag snackt? Oh wat betreft de koolhydraten: Er was deze week een docu op daarover 'Broodje gezond' heet het, op NPO3.. ik wil het nog terugkijken want het schijnt heel interessant te zijn:)

Ps. ik ben nog op zoek naar fijne shirts voor het sporten, waar hebben jullie je sport-shirts van? Ik heb er twee van de H&M van zo'n glad stofje maar dat vind ik echt niet fijn en het lijkt wel of 90% van alle sport-shirts daarvan gemaakt is :P
Wat als het lukt
<<

Anoniem298

Bericht 25 Mei 2018 21:38

Re: Afvaltopic 2018

HAHA Pannetoet, je schrijft zelf anders ook aardige boekwerken :smile: Ik heb een sportshirt van Nike en een van Puma, ik vind het fijne stofjes, geen idee wat voor glad stofje jij bedoelt :P maar het is wel sneldrogend wat ik erg fijn vind! Goed dat je het sporten weer hebt opgepakt, ondanks dat je geen zin had! Oh ja en veel mensen hebben er inderdaad weinig verstand van, hoe dat werkt met afvallen. Niks/weinig eten werkt trouwens wel hoor, als je het lang genoeg volhoudt, maar gezond is het natuurlijk niet. Ik ben iig blij dat ik nu op een gezonde manier afval ipv door niet te eten.

Frankie, lekker bezig!

Maddie, goed dat je je schema aanhoudt, ook tijdens de barbecue en de etentjes. Dat zijn altijd wel de uitdagingen vind ik! Jammer dat je hardlooptraining niet opgeslagen is, maar hij telt wel hoor :wink:

Ik heb lekker getraind de afgelopen week. Paar keer bodypump gedaan, afgelopen woensdag weer gebokst, vandaag heb ik alleen een uurtje cardio gedaan, want ik voelde me niet zo geweldig. Gisteren onverwacht uit eten met schoonouders, we hebben tapas gegeten. Manmanman m'n buik is al de hele dag van slag. Het doet ook echt pijn. Vandaag heb ik dus heel licht gegeten, kwark als ontbijt en crackers als lunch, avondeten was een havermoutpannenkoek, maar die viel ook niet heel lekker. Morgen proefles poweryoga op de sportschool, ik ben benieuwd of het leuk is! En daarna weer boksen, zin in!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 27 Mei 2018 13:47

Re: Afvaltopic 2018

@ Jet: True haha! Maar dat komt ook mede omdat ik zoveel mogelijk op iedereen wil reageren, en irl ben ik ook iemand die veel kletst :) Maare jij hebt idd lekker getraind, goed van je! Vooral met deze warmte.. Ah wat naar van je buik :( Gaat het ondertussen al beter? Haha ja die stofjes bedoel ik, het is luchtig en sneldrogend idd maar ik heb het idee dat die stof juist alle vetkwabjes benadrukken haha al zijn ze wel fijner want ik had vandaag gewoon een shirt aan van katoen: zo heet!

Jep, ik ben vanmorgen (op zondag!) wezen sporten: uurtje cardio gedaan. Ik had een schemaatje gevonden op internet waarmee je vet verbrandt dus dat heb ik gedaan op de loopband.
- Je start op een snelheid die 1km p/u langzamer is dan je normale tempo, helling 4%
- Na 2 min doe je je helling naar 6%
- Weer 2 min later doe je je heling naar 8%
- Na nog eens 2 min helling naar 10% (Als je 30min wil dan bouw je na 2min de helling weer af)
- Weer 2min later, helling terug naar 9%
- 2 min later helling terug naar 7%
- 2 min later helling weer omhoog naar 10%
En zo blijf je elke 2, soms 1, minuten switchen met helling.. de laatste 10min heb ik mijn helling op 5% gezet en mijn tempo hoger gedaan.. Het is best heavy, vooral die hellingen steeds maar wel lekker! Ik heb alleen zo ontzettend veel zin in chips of iets anders wat zout is :laughcry: Oja, misschien heb ik dit al eens gevraagd, maar dragen jullie een sport-bh? Ik dus wel omdat ik dat fijner vind en ook hygiënischer ivm zweten maar als ik bij mij op de sportschool rond kijk draagt het merendeel een gewone bh wat ik eigenlijk best gek vind..
Wat als het lukt
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Mei 2018 15:56

Re: Afvaltopic 2018

Wow Jet, je bent zo goed bezig met sporten! :cheering:

Als ik sport, ook thuis, doe ik over het algemeen wel een sportbh aan, zit zoveel lekkerder, zeker als je springt/rent/hobbelt. Voorlopig is het sporten niks, ben al blij als ik een half uur het huishouden kan doen zonder pijn aan m'n enkel/kuiten.

Verder gaat het goed, gisterochtend besloten niet meer te twijfelen, maar gewoon veganistisch te gaan eten. Wel een beetje spannend, met name buiten de deur, maar ben toch heel blij met mijn besluit. Zal er nog even het eetlijstje van vandaag tegenaan gooien:

O: sojayoghurt en cruesli
T: koffie en een banaan
L: twee geroosterde boterhammen, eentje met gebakken champignons en eentje met avocado en nog een boterham met hagelslag
T: een sinaasappel en 25 gemengde noten en zonnebloempitten
A: chana masala, een pittige curry met tomaten en kikkererwten, met zilvervliesrijst
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mei 2018 19:52

Re: Afvaltopic 2018

Mooi lijstje LG! Klinkt super healthy! Op hoeveel kcal zit je dan of kijk je daar niet naar?

Mijn lijstje vandaag (gisteren ging beetje ruk, véél te véél alcohol maar vandaag weer goed bezig en met kater naar de sportschool geweest):
O: kwark, honing, all bran flakes
T: watermeloen, gekookt eitje, rolletje kipfilet/augurk
L: sla met komkommer en tomaat en gerookte zalm
T: high protein breaker, drie lindt chocolade ballen
D: twee geroosterde boterhammen met humus, gekookt ei, kipfilet, 300gr worteltjes (had niks meer in huis en geen zin in boodschappen doen)

Ik draag ook altijd een sportBH. Inderdaad wel zo fijn qua steun. Qua sportshirtjes heb ik ook juist die glimstofjes. Lekker losse hemdjes over mijn sportbh.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mei 2018 20:33

Re: Afvaltopic 2018

Ik zit nu trouwens vet hoog in mijn eiwitten op advies van de sportschool, maar heb echt moeite dat te halen. Dit lijstje was dus weer veel te veel vet en te weinig eiwit. Iemand nog goeie praktische ideetjes qua eiwithoudende tussendoortjes? Ze zeiden al omeletjes van meerdere eiwitten en shakes enzo maar dat vind ik niet echt handig..
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 27 Mei 2018 20:44

Re: Afvaltopic 2018

Magere kwark, meer eiwitten in je salade tijdens de lunch, misschien ook gewoon peulvruchten in je salade; eiwitrepen kun je ook tussendoor eten (die van barebell vind ik echt heel lekker, maar die zijn wel duur).
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 27 Mei 2018 20:46

Re: Afvaltopic 2018

Rijstwafel met meerdere plakjes kipfilet is mijn manier om snel aan veel eiwitten te komen. Of gewoon zo plakjes kipfilet eten :)
Cottage cheese extra door salade of op boterham.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mei 2018 20:51

Re: Afvaltopic 2018

Thanksss ♡
<<

Anoniem298

Bericht 27 Mei 2018 21:12

Re: Afvaltopic 2018

Joey schreef:Rijstwafel met meerdere plakjes kipfilet is mijn manier om snel aan veel eiwitten te komen. Of gewoon zo plakjes kipfilet eten :)
Cottage cheese extra door salade of op boterham.


Dat doe ik ook! Zo lekker tussendoor!

Pannetoet, ik draag ook een sportbeha. Wel zo fijn. Ik heb niet heel veel ondersteuning nodig, maar een gewone beha zit toch veel minder comfortabel dan een sportbeha, sowieso is de sluiting van een gewone beha niet erg prettig als ik op een matje lig bijvoorbeeld.

LG, wat balen dat je zo'n last hebt van je enkels/kuiten. Anders lekker fietsen om toch aan je beweging wil komen? En heel knap dat je niet meer twijfelt en nu veganistisch gaat eten. Succes ermee!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Mei 2018 22:30

Re: Afvaltopic 2018

Whatever schreef:Mooi lijstje LG! Klinkt super healthy! Op hoeveel kcal zit je dan of kijk je daar niet naar?
Ik vul het nergens meer in, maar als ik er zo naar kijk zal het, gebaseerd oo mijn mfp-ervaring, zo rond de 1900 kcal. liggen. Géén crashdieet zeg maar. :wink:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Mei 2018 22:32

Re: Afvaltopic 2018

Jet schreef:LG, wat balen dat je zo'n last hebt van je enkels/kuiten. Anders lekker fietsen om toch aan je beweging wil komen? En heel knap dat je niet meer twijfelt en nu veganistisch gaat eten. Succes ermee!
Thnx Jet! Ja fietsen doe ik inderdaad sowieso elke dag en heel langzaam aan gaat het gelukkig ook wel de goede kant op. Ik verwacht over een week wel weer rustig aan wat te kunnen sporten.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers