Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Afvaltopic 2018

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2018 08:12

Re: Afvaltopic 2018

Ik ben gisteren naar Zumba geweest. Echt heerlijk! Tempo was wel hoog, dus ik was gesloopt daarna haha! Ben nu een 10 rittenkaart, die is drie maanden geldig, dus nou moet ik echt elke week!
Ik wil ook wat meer fietsen, dan alleen naar school heen en weer. Maar dat kwam er nog niet van deze week.
Niet snaaien vind ik bij vlagen heel lastig! Maar we hebben niet zo veel meer in huis nu, dus dat scheelt.
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2018 08:55

Goed bezig jezzie.

Hier gaat het redelijk, ik ben vorige week benarder van iemand van Herbalife en ik heb nu zo een proefpakket gekregen. Ik gebruik het een keertje als kick start, maar ik merk dat ik er eigenlijk ijna net zoveel naast eet als ik normaal eet. Dat lijkt mij niet echt de bedoeling als ik op een shake een hele ochtend zou moeten doen.
Geen succes dus, ik ga er ook zeker niet mee door.
Plus ik ben ongesteld, dus ik merkte ook dat ik meer vocht vast hield. Bah.
Straks ga ik wel weer bootcampen. Lekker buiten spelen noem ik dat.
_
BAM
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2018 09:13

Hier gaat het ook wel oke. Probeer een stuk minder teveten en vooral minder te snoepen, dat gaat vask goed, soms gun ik mezelf ff snackmomentje. Lijkt nu zo’n 2 kg af te zijn dus dat gaat de goede kant op.
Alles is perfect, als je van een beetje chaos houdt.
― Loesje
<<

Lotus

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2018 10:01

Is die 2kg sinds het 2018 is Tom? Dan ga je lekker.

Silly one; knap dat je dat Herbalife spul wegkrijgt. Mijn nichtje is distribiteur hiervan en het heeft haar ooit veel geholpen met afvallen maar daarna wad ze ook snel weer op haar oude gewicht. Financieel heeft het haar wel bergen geld opgeleverd :palm: doe je aan bootcamp in je eigen stad?

Jezzie; leuk zumba en ook goed dat die kaart binnen drie maanden op moet. Extra motivatie om hem niet ergens onder in een la te gooien.

Hier is er sinds 1 januari 1,7kg af. Maar jeetje het kost mij zoveel moeite om geen lekkere broodjes te eten en geen chocola te kopen. Sporten kom ik nog niet aan toe, is even een mentaal dingetje.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2018 10:11

Ja sinds januari. Jij doet het met 1,7 ook netjes hoor!
Alles is perfect, als je van een beetje chaos houdt.
― Loesje
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2018 11:28

Lotus schreef:
Silly one; knap dat je dat Herbalife spul wegkrijgt. Mijn nichtje is distribiteur hiervan en het heeft haar ooit veel geholpen met afvallen maar daarna wad ze ook snel weer op haar oude gewicht. Financieel heeft het haar wel bergen geld opgeleverd :palm: doe je aan bootcamp in je eigen stad?

Echt lekker is het inderdaad niet. Vooral heel zoet eigenlijk. Nu heb ik voor het sporten een shake op. Ik kom nu terug en ik heb gewoon honger. Terwijl ik normaal na het sporten echt geen behoefte heb aan eten. Geeft voor mij wel aan dat het troep is.
Ik bootcamp gewoon in N.ijmegen. Ik woon vlak bij de G.offert en op zaterdag zijn er voldoende mogelijkheden om daar te bootcampen. Ik vind het heerlijk en het is niet heel ver van huis. Vandaag hebben we met stootkussen staan slaan een schoppen. Lekker agressie eruit :smile:
_
BAM
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2018 12:34

Wat goed dat je Zumba doet, Jezzie! En nu moet je wel!

Ik heb me nog steeds niet gewogen dit jaar, haha, gaat lekker :wink: Maar goed, de laatste chocoladeletter is nu echt op, dus nu even geen chocola meer in huis halen.

Welke apps zijn fijn om je eetgedrag in bij te houden?
26 september 2013
30 december 2015
<<

Lotus

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2018 12:45

Suus schreef:Wat goed dat je Zumba doet, Jezzie! En nu moet je wel!

Ik heb me nog steeds niet gewogen dit jaar, haha, gaat lekker :wink: Maar goed, de laatste chocoladeletter is nu echt op, dus nu even geen chocola meer in huis halen.

Welke apps zijn fijn om je eetgedrag in bij te houden?

Maar dan heb je het rustig aan gedaan met de letters, hier waren ze de 8ste al op ofzo haha

Ik gebruik fat secret, die kent bijna alle producten uit verschillende supermarkten
Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2018 12:52

Je weet niet hoeveel letters wij hadden gekregen :smile:
Met kerst kregen we bij mijn schoonouders ook nog chocoladeletters omdat we met hen geen sinterklaas hadden gevierd.

Thanks!
26 september 2013
30 december 2015
<<

SummerBeach

Noob

Bericht 16 Jan 2018 12:44

Hier beetje aan het smokkelen...
Zo ontzettend moe en voel me niks niet lekker...heb sport vanavond afgezegd...slecht!! Hihi

Vandaag croissantjes :-|
Vanavond zalm met salade ter compensatie hihi

Even dagje rust vandaag, heb veel gewerkt na mijn verlof ben ik dat niet meer gewend..
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jan 2018 12:56

Hier gaat het goed! Ik zit in de flow en bij echte snack-attack knaag ik worteltjes weg. Tussen de middag eet ik soepjes bij mijn boterhammen, lekker vullend en voedzaam.
Voor alle meiden: kom op! Jullie kunnen het! :cheering:
Ik moet zelf alleen nog motivatie vinden om iets aan sport/ beweging te gaan doen.
.04.2014
.02.2016
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Jan 2018 14:19

Klinkt goed Soleil!

Het weekend was echt slecht, vrijdag uit eten en zaterdag en zondag friet. Maar gelukkig toch 900 gram afgevallen de eerste week. Nu weet goed er tegenaan. Ik lunch ook vaak met een soepje, en dan nog een kleinigheidje erbij. En als 9ntbijt altijd fruit met yoghurt of kwark. Alleen als ik s morgens meteen ga sporten neem ik een banaan en ontbijt ik achteraf pas.
Hopelijk lukt het me om deze week elke doordeweekse dag te gaan sporten, daar krijg ik flink energie van.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid