Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beurse plek na B12 injectie

<<

Anoniem223

Bericht 10 Okt 2017 07:20

Beurse plek na B12 injectie

Ik heb vorige week vrijdag een B12 injectie gehad. Ik krijg deze al een jaar of 10 elke 6 weken. Meestal voel ik er nauwelijks iets van, heel soms blijft de plek even gevoelig. Nu is het echter net een beurse/blauwe plek. Er is niks te zien en ik voel zo verder ook niks, maar als ik er overheen wrijf (met broek aantrekken bv of douchen) voelt het net als een blauwe plek. Ik heb het niet eerder gehad dat de plek anderhalve week gevoelig bleef. Is dat normaal? Het is verder niet vervelend hoor, maar ik vroeg het me af.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 10 Okt 2017 16:23

Re: Beurse plek na B12 injectie

*
Laatst gewijzigd door Joey op 05 Apr 2018 15:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Okt 2017 19:25

Re: Beurse plek na B12 injectie

Soms prikken ze door een klein bloedvaatje heen en dat kan ook een beurse plek geven.
Ik injecteer mezelf nu al heel wat jaren en soms heb ik er totaal geen last van en soms is het echt pijnlijk en wordt het aardig blauw (terwijl ik altijd test of ik niet in een bloedvat zit)

Zo lang het niet rood en ontstoken oogt zou ik me er niet te druk om maken. Krijg je ze in je bil of in je bovenbeen? Ik heb er bij mijn bovenbenen heel veel last van dus ik zet ze tegenwoordig in mijn bil.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem223

Bericht 14 Okt 2017 10:01

Re: Beurse plek na B12 injectie

Ik laat het doen (hoef maar 1x per 6 weken dus niet de moeite zelf te doen) en ze zetten hem in mijn bil. Ik voelde wel dat deze iets meer naar buiten was dan normaal.
Er is niks te zien, maar ik voel die plek nog steeds. Het is niet erger en ook niet minder geworden, al ruim 2 weken nu dus.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers