Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijwerkingen antibiotica

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 14 Sep 2017 13:54

Bijwerkingen antibiotica

Maandag kreeg ik koorts en bleek ik een borstontsteking te hebben, dus kreeg ik antibiotica. Dinsdag was de koorts al minder, en woensdag ochtend was deze weg. Alleen laat op de ochtend kreeg ik een steen in mn maag en die zit er nu nog. Ben oik heel moe. Maag en darmklachten konden een bijwerking zijn, maar tot in hoeverre is normaal, en wanneer zou je overwegen om bijv andere antibiotica te vragen? Diarree prima, maar heb vandaag nog maar 2 sneeen droog brood op, en die heb ik al weg moeten werken..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Sep 2017 13:55

Re: Bijwerkingen antibiotica

Bijna niet kunnen eten lijkt me ook niet zo goed voor je herstel, dus ik zou even bellen voor de zekerheid.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem222

Bericht 14 Sep 2017 14:10

Re: Bijwerkingen antibiotica

Hmm, ik heb ook altijd wel weinig eetlust en last van darmen met AB. En ook wel rare smaak in mijn mond. Dus ik zou me nog niet heel erg zorgen maken.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 14 Sep 2017 14:27

Re: Bijwerkingen antibiotica

Daarom twijfel ik ook een beetje. En ik heb al vaker antibiotica gehad maar toen geen last gehad (zal natuurlijk andere antibiotica zijn geweest)
Straks als vriend thuis is maar weer ff naar bed..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 14 Sep 2017 14:50

Re: Bijwerkingen antibiotica

Je kunt ook altijd de huisarts bellen, je zorgen uiten en even overleggen.

Beterschap!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 14 Sep 2017 16:44

Re: Bijwerkingen antibiotica

Contact gehad met huisarts. Kleine tegenvaller, hij denkt dat t van mn darmen afkomt (heb sneller last van verstopping, en toevallig heeft hij maandag ook nog gevoeld). Zijn advies, kleine beetjes eten, rennies, en zakjes macrogol (die slikte ik soms al). Beetje tegenstrijdig omdat ik al wel diarree heb maar goed. Afwachten tot na t weekend. Alleen dan is mn antibiotica ook klaar dus ja...
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 15 Sep 2017 18:21

Re: Bijwerkingen antibiotica

Dat je diarree hebt wil niks zeggen. Dit kan ook overloopdiarree zijn. Wat vaak voorkomt bij een verstopping.
Hopelijk werken de zakjes enz. Beterschap.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Sep 2017 20:09

Re: Bijwerkingen antibiotica

Ik zou zelf ook een kuurtje van probiotica doen.
Beterschap. Niet Fijn!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Sep 2017 13:08

Re: Bijwerkingen antibiotica

Van de overloopdiarree weet ik, dat heb ik zelf ook al ooit gehad. Maar is toch anders waar ik nu last van heb.

Omdat ik gisteren nog zieker en zieker werd (kon grwoon niet voor R zorgen, die is naar oma geweest een hele dag..) heb ik weer gebeld. Ik kon stoppen met de antibiotica, En heb nu maagbescherners en zetpillen tegen de misselijkheid gekregen. Ik begin me nu iets meer onder de levenden te bevinden, maar t helemaal beter worden duurt nog wel een paar dagen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers