Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Brandwond op mijn been.

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Aug 2017 14:20

Re: Brandwond op mijn been.

CBL, je geeft zelf aan dat het twee brandblaren zijn te grote van een euromunt. Echt als ik daarmee bij mijn HA zou aankomen dat ik een briefje wil om mijn vakantie te annuleren. Hij zou mij uitlachen. Zeker als het nog 2 weken zou duren eer ik zou vertrekken. Dus ik snap wel de reactie van en aantal dames hier.
Daarnaast als een verzekeringsagente zou horen dat het om kleinere plekjes gaat die zullen zich schamen als ze hiervoor het geld gaan uitkeren.
Ik ben even aan het google geslagen en over het algemeen zijn de onderstaande rede, geldige redenen om te annuleren

•overlijden of ernstige ziekte van jezelf of een naast familielid
•medisch noodzakelijke ingreep die jij, jouw partner of kind moet ondergaan
•overlijden of ernstig ziek worden van de persoon bij wie je zou verblijven
•complicaties bij een zwangerschap
•echtscheiding
•onverwachts een huurwoning krijgen aangeboden
•ernstige schade aan jouw huis of bedrijf
•onvrijwillige werkloosheid na een vast dienstverband
•aangaan van een nieuw dienstverband na werkloosheid
•onverwacht niet krijgen van een noodzakelijk visum
•diefstal of uitval van het voertuig waarmee je op reis zou gaan (binnen 30 dagen voor vertrek)
•onverwachts een herexamen in je eindexamenjaar
•ernstige beschadiging van het vakantieverblijf
•een reisgenoot annuleert jullie vakantie​

Dus ik snap heel goed dat er een hoop meiden vallen over het punt dat je om een brandblaar eventueel je vakantie wilt annuleren. Dat staat namelijk niet tussen dit rijtje. Je hoeft geen grote medische ingreep te ondergaan namelijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 31 Aug 2017 14:22

Re: Brandwond op mijn been.

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:Echt belachelijk als je huisarts hier aan mee zou werken en als je verzekering ermee akkoord gaat. Idd wat Poutine zegt, dan kan je ook voor een puist dus annuleren.

Hoe heb je het verwoord naar de verzekering? Als "Ik heb ernstige brandwonden waardoor ik niet kan lopen" > De vrouw denkt aan de telefoon waarschijnlijk dat je hele been 2e graads of 3e graads verbrand is. Of heb je eerlijk gezegd "Ik heb 2 mini brandwondjes" ?
En ik denk echt dat het overdreven is dat je amper kan lopen. Je moet het gewoon alleen even de tijd geven om te genezen.
Maar je overdrijft wel vaker.


Echt belachelijk jouw reactie! Wat boeit jou dat nou? Kan je niet blij zijn voor een ander? Je kan het niet hebben blijkbaar! Jaloers? Zolang de verzekering dat zegt boeit het mij niet. Jij zou daar ook gebruik van maken as het kon. Nogmaals oordeel niet zo! Je weet niet hoe het eruit ziet en al helemaal niet hoe ik ermee loop of sterker amper ermee kan lopen. Nogmaals zoals ik nu al voor de 2e keer zeg. De verzekering hoeft niet te weten hoe of wat. Als zij zeggen dat het kan, dan kan het nou en!
Verdere uitleg krijg je niet ik heb het nu al te vaak gezegd.


Dus belazer je de boel maar en licht je de verzekering op? Want als je eerlijk zou zijn over de ernst er van, zullen ze bij je verzekering niet eens overwegen om het te vergoeden en dat weet je zelf ook. Anders was je wel eerlijk geweest en had je tegen die vrouw aan de telefoon gezegd dat het om 2 kleine wondjes gaat.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Aug 2017 14:24

Re: Brandwond op mijn been.

Luisa schreef:
Lejow schreef:Give it a break CBL.. Als je arts je hiervoor een verklaring geeft neemt hij zijn vak echt niet serieus.

Je gaat pas over 2.5 week. Als je gewoon doet wat de dokter zegt en het verder zo veel mogelijk laat luchten en met rust laat zijn die plekken echt wel weg, of in ieder geval zeker pijnloos.
Oh wait.. dat is pas 684 x eerder gezegd.


En CBL heeft ook al diverse malen gezegd te hopen gewoon op vakantie te kunnen. Zo gek is het toch niet om je opties alvast uit te zoeken? Dat de kans groot is dat de wonden tijdig geheeld zijn, geloof ik ook wel, maar dan nog niets mis met weten wat je mogelijkheden zijn. Als ik me niet vergis gaat Cbl altijd naar een resort en ligt ze dan voornamelijk in de zon bij het zwembad/aan zee. Als je dan niet in de zon kan en/of het water niet in mag is dat toch ook gewoon ontzettend zuur. Vakantie moet het hoogtepunt van het jaar worden, dus logisch dat cbl wil dat alles goed is. En dan kan het hele forum wel zeggen dat het onzin is om te annuleren, als de verzekeraar dit prima vindt is het toch goed? Niemand hier weet wat voor verzekering cbl heeft. Net zo min als iemand hier door het beeldscherm heen kan zien hoe ernstig cbl's brandwonden zijn. Dus insinueren dat de arts zijn vak niet verstaat als hij een briefje schrijft slaat al helemaal nergens op. Als het zover komt is het kennelijk ernstig genoeg.
En nee, zover is het nog lang niet. Maar iedereen doet alsof CBL volstrekt belachelijk bezig is om uit te zoeken of ze eventueel misschien haar vakantie kan annuleren. Prima dat dit niet in jullie hoofd zou opkomen, maar laat iemand die dit wel uitzoekt lekker in haar waarde zeg. Zij doet niets onrechtmatigs hoor.

O en is het echt zo gek dat zij met een lullige reactie komt nadat iedereen juist kinderachtig op haar reageert?


Jij snapt het tenminste. Ik wil idd gewoon gaan en ga daar ook vanuit, maar wilde weten hoe of wat mocht het niet gaan. Daar heb ik gewoon recht op net als iedereen! Vind het niet meer dan logisch dat ik dat gedaan heb. Die vrouw van de verzekering begreep het heel goed zoals ik al zei en ook dat ik anders niet echt kan genieten. Als iemand hier een gebroken teen heeft en kan annuleren en geen risico wil nemen dan doen ze het ook. Dus mij erop aanvallen is wel erg raar. Die kunnen het niet hebben dat mijn verzekering dat toelaat en idd niemand wat voor een ik heb. Dat de arts die mij gezien heeft haar werk niet goed doet vind ik echt te gek voor woorden dat dat gezegd word!
Hebben zij die arts gezien? Weten zij wat wij besproken hebben? Nee, houd je mening dan voor je!
Wat betreft adviezen die heb ik wel degelijk aangenomen voor diegene die dat zeiden. Dus die moeten maar even terug lezen. Ik heb speciale pleisters gekocht die iemand hier adviseerde.
Dus excuses zouden niet misstaan aangezien ik niks aanneem! Bijna iedereen vind het belachelijk/absurd etc, maar ondertussen wel blijven reageren.............sneu hoor!
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Aug 2017 14:25

Re: Brandwond op mijn been.

Beachgirl schreef:Eigenlijk CBL ben je gewoon een ontzettend verwend nest.

Er zijn mensen die nooit op vakantie kunnen omdat ze niet zoveel te besteden hebben of vanwege andere redenen. Bij jou is het elke keer weer gezeik over waar je heen wilt en als je dan eindelijk geboekt hebt is het weer zoveel mogelijk redenen verzinnen om te annuleren.

Heel ondankbaar!! :thumbdown: :thumbdown:



Wat nou WEER?! Dit is de 1e keer. Check je feiten!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Aug 2017 14:27

Re: Brandwond op mijn been.

Maar ook daarin CBL, je koopt pleisters die iemand aanraad maar het advies van je HA laat je weer links liggen. Ik kan je daarin niet volgen.

Het heeft niks met jaloezie te maken geloof mij maar, meer met verwondering hoe jij in het leven staat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Aug 2017 14:28

Re: Brandwond op mijn been.

caribbeanlover schreef:
Beachgirl schreef:Eigenlijk CBL ben je gewoon een ontzettend verwend nest.

Er zijn mensen die nooit op vakantie kunnen omdat ze niet zoveel te besteden hebben of vanwege andere redenen. Bij jou is het elke keer weer gezeik over waar je heen wilt en als je dan eindelijk geboekt hebt is het weer zoveel mogelijk redenen verzinnen om te annuleren.

Heel ondankbaar!! :thumbdown: :thumbdown:



Wat nou WEER?! Dit is de 1e keer. Check je feiten!


Ze heeft wel ergens gelijk CBL. Je bent al maanden bezig met je vakantie. Jou recht en jou plezier vooraf, maar bedenk misschien ook even dat er een hoop meiden zijn hier die niet eens op vakantie kunnen. Ze werken echt wel hard, net als jullie, maar hebben gewoon niet het geld om op vakantie te gaan. Nu wil jij gaan annuleren voor wat brandblaartjes. Snap je dan niet dat het verwend over komt?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Aug 2017 14:39

Re: Brandwond op mijn been.

Sawadee, Jij kan al helemaal beter je mond dichthouden! Belazeren...........doe normaal zeg! Je kan het gewoon niet hebben dat het mogelijk is mocht het nodig zijn. Jij misgunt mij dat da's duidelijk. Nogmaals voor de zoveelste keer de verzekering doet het niks hoe groot de wond is LEES het doet ze niks! Ja begrepen? Nee zeker, want je gaat het toch weer tig keer vragen.

Ben er klaar mee, reageer niet meer op zulke reactie alleen normale! Fijne dag nog!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 31 Aug 2017 14:44

Re: Brandwond op mijn been.

Het boeit de verzekering wel, want het gaat om ernstige ziektes/verwondingen. Dat heb jij niet. Die voorwaarden zijn er niet voor niets. De info die jij gekregen hebt is gebasseerd op wat jij hun verteld hebt, dat je dusdanig verband bent dat je niet kan lopen etc. Niet de werkelijkheid, dat het om 2 kleine wondjes gaat en je kleinzerig bent.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 31 Aug 2017 14:45

Re: Brandwond op mijn been.

Ik snap sowieso niet dat mensen nog op zulke topics van CBL reageren. Het loopt toch altijd op hetzelfde uit. En als je je eraan irriteert, open het topic dan niet.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 31 Aug 2017 14:49

Re: Brandwond op mijn been.

caribbeanlover schreef:
Poutine schreef:Dan komt het er dus eigenlijk op neer dat je je vakantie ook wel kan annuleren voor een speldenprikje of lelijke puist op je neus, als je maar een meewerkende arts hebt.
Maargoed, fijn dat je duidelijkheid hebt.


Nee tuurlijk niet!
Met een kleine snee in je vinger kan je lopen en zwemmen dus zal het daarvoor niet gelden. Dat je dat niet snapt!

Nee, ik snap dat niet nee. Jouw brandwonden zijn over drie weken dicht en dan kun je er prima mee lopen en zwemmen. Je loopt nu ook met de hond, het zij wat moeizaam en ja, het doet vast pijn, maar hey, je loopt. Dat wordt in de komende weken alleen maar beter. Ik vind dat ik dus prima de vergelijking met een puist kan maken, als je maar een coulante dokter hebt die op een papiertje wil schrijven dat je zo écht niet op vakantie kunt, kun je dus blijkbaar annuleren. En dan kom ik op hetzelfde uit als Sawadee, dan vind ik inderdaad dat je de boel belazert. En ik begrijp inderdaad ook niet dat je man hierin mee gaat.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 31 Aug 2017 15:00

Re: Brandwond op mijn been.

Hou er overigens wel rekening mee dat je huisarts wellicht helemaal niet z'n medewerking wil verlenen omdat hij of zij misschien ook wel vindt dat je prima kunt reizen straks. Dat kunnen wij niet beoordelen uiteindelijk, maar de huisarts kan dat wel. En die zal niet zomaar zo'n papiertje opstellen als dat echt niet nodig blijkt.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 31 Aug 2017 15:06

Re: Brandwond op mijn been.

Sawadee schreef:Het boeit de verzekering wel, want het gaat om ernstige ziektes/verwondingen. Dat heb jij niet. Die voorwaarden zijn er niet voor niets. De info die jij gekregen hebt is gebasseerd op wat jij hun verteld hebt, dat je dusdanig verband bent dat je niet kan lopen etc. Niet de werkelijkheid, dat het om 2 kleine wondjes gaat en je kleinzerig bent.


Het boeit de verzekering alleen dat een arts een verklaring schrijft. Zij baseren zich namelijk gewoon op een deskundige. Maar fijn dat jij zo zonder enige goede informatie kan bepalen dat het hier om oplichting gaat. Zolang cbl niet zelf een doktersverklaring vervalst en inlevert zal dat wel mee vallen.

Verder moet ik hier geloof ik maar niet meer lezen, want zoveel domheid als in dit topic wordt uitgekraamd kan ik niet aan.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Aug 2017 15:12

Re: Brandwond op mijn been.

:lol:
<<

Anoniem231

Bericht 31 Aug 2017 15:17

Re: Brandwond op mijn been.

Ik ben blij voor cbl dat ze zich over zo'n 'ondingen' druk kan maken. Dan heeft ze blijkbaar geen grote problemen/dingen in haar leven zoals een ernstige ziekte of iets anders. Dat is fijn voor cbl. Iedereen vindt zijn of haar probleem erg, cbl vindt dit erg. Prima toch?

Cbl hoe gaat het nu? Komt er een korstje op?
Heb je dat verband nog kunnen vinden? Hopelijk werkt het wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Aug 2017 15:31

Re: Brandwond op mijn been.

Pollepel schreef:Ik ben blij voor cbl dat ze zich over zo'n 'ondingen' druk kan maken. Dan heeft ze blijkbaar geen grote problemen/dingen in haar leven zoals een ernstige ziekte of iets anders. Dat is fijn voor cbl. Iedereen vindt zijn of haar probleem erg, cbl vindt dit erg. Prima toch?

Cbl hoe gaat het nu? Komt er een korstje op?
Heb je dat verband nog kunnen vinden? Hopelijk werkt het wel.


Nou ga je te ver, TE VER! Ik wilde niet meer reageren op zulke domme reacties als deze, maar nu moet ik mijzelf toch echt verdedigen! Waar haal jij het gore lef vandaan om te zeggen dat ik geen grote problemen heb gekend/ken? Jij bent echt niet goed wijs!
Ik heb hartfalen en mijn beide ouders de ergste vorm van huidkanker die er bestaat. Daarnaast al diverse familieleden verloren aan vn ziektes.
Ga jij je diep, maar dan ook ontzettend diep schamen. Raar mens!
<<

Anoniem304

Bericht 31 Aug 2017 15:34

Re: Brandwond op mijn been.

Lol. Denk aan je hart..
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Aug 2017 15:36

Re: Brandwond op mijn been.

CBL, nu ga jij echt te ver. Pollepel kan niet weten wat er allemaal nog meer speelt in je leven. Je deelt dat niet hier, jou goed recht. Ze gaat uit van wat ze hier leest over jou bezig houdt en waar jij je druk om maakt. Je maakt je nu heel druk om een brandblaar. Je maakt je er heel erg druk om dus blijkbaar heb je de tijd om je daar druk over te maken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Aug 2017 15:39

Re: Brandwond op mijn been.

Silly-One schreef:CBL, nu ga jij echt te ver. Pollepel kan niet weten wat er allemaal nog meer speelt in je leven. Je deelt dat niet hier, jou goed recht. Ze gaat uit van wat ze hier leest over jou bezig houdt en waar jij je druk om maakt. Je maakt je nu heel druk om een brandblaar. Je maakt je er heel erg druk om dus blijkbaar heb je de tijd om je daar druk over te maken.


Ik ga niet te ver hoor, maar zij wel! Zij beweerd dat ik niks erg ken nou dan mag je van mij je bek dicht houden! Schandalig! Zomaar oordelen zonder ook maar iets te weten van mij en mijn familie. Heel naar dat je het voor haar opneemt. Je praat het goed wat zij zegt..........bah!
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 07 Jun 2017 10:37

Bericht 31 Aug 2017 15:41

Re: Brandwond op mijn been.

Na het beloofde overleg zal ik dit topic dus weer openzetten. Maar, dit topic is niet bedoeld om CBL te pesten of van commentaar voorzien over haar keuzes op een nare manier, noch is het bedoeld zodat CBL in reactie daarop dus mensen op een onbeschofte manier gaat bejegenen.
Als je je irriteert aan dit topic, ga dan extra veel op andere topics reageren, zodat we op zeer korte termijn die miljoen posts halen en een nog feestje kunnen vieren!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Sep 2017 19:33

Re: Brandwond op mijn been.

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:CBL, nu ga jij echt te ver. Pollepel kan niet weten wat er allemaal nog meer speelt in je leven. Je deelt dat niet hier, jou goed recht. Ze gaat uit van wat ze hier leest over jou bezig houdt en waar jij je druk om maakt. Je maakt je nu heel druk om een brandblaar. Je maakt je er heel erg druk om dus blijkbaar heb je de tijd om je daar druk over te maken.


Ik ga niet te ver hoor, maar zij wel! Zij beweerd dat ik niks erg ken nou dan mag je van mij je bek dicht houden! Schandalig! Zomaar oordelen zonder ook maar iets te weten van mij en mijn familie. Heel naar dat je het voor haar opneemt. Je praat het goed wat zij zegt..........bah!


Dat ben ik helemaal met je eens cbl, ontzettend kwetsend om zomaar aan te nemen dat jij niks meemaakt alleen maar omdat zij zich niet in kan leven in iets dat jij als probleem ervaart.

Waar ik dit topic eerst nog wel leuk vond om te lezen moet ik inmiddels echt wel zeggen dat jullie gewoon aan het pesten zijn! Echt super stom! :thumbdown:
<<

Anoniem231

Bericht 01 Sep 2017 19:40

Re: Brandwond op mijn been.

Ik heb inmiddels met cbl via pb erover gehad dat het anders bedoelt is dan overgekomen. Ik zei het echt niet om te pesten, ik bedoelde het goed.
Ik ben oprecht geïnteresseerd hoe het met haar gaat en probeer haar echt te helpen.
En ik geef haar groot gelijk om hiervoor de verzekering in te schakelen als het echt niet gaat.
Ik heb ook wel eens een wond gehad tussen mijn benen en dat ging ontsteken. Dat doet gewoon gemeen zeer. Dus snap dat ze moeilijk kan lopen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2017 19:49

Re: Brandwond op mijn been.

Hoe is het met je brandwonden Cbl?
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2017 22:40

Re: Brandwond op mijn been.

Klote...............sorry zo voel ik me. Woensdagmiddag had ik zo'n Leukomed T plus pleister erop gedaan, gister niet gedouched en vanochtend eraf gehaald. Er kwam huid me ondanks dat ik het rustig eraf haalde. Er is mede door blaren die erbij zijn gekomen dus een 3e rode plek bij gekomen dwz het rode wat onder je huid zit. De plek is nu dus groter en erger en dat maakt alles alleen maar erger. Ik heb na het douchen weer zo'n pleister op gedaan.

Ik ben vandaag weer naar de wonderverpleegster geweest en heb nu een speciale pleister die de hele wond bedekt aangezien die andere dat niet deed. Deze is maar liefst € 7, 50 ps. Er 2 meenemen dus voor iedere week 1 vind ik ook zo'n gedoe, want het blijft prikken, jeuken en lopen gaat lastig als het zo blijft. Zo'n ding lost dan niet veel op, dan kan ik niet genieten en normaal zwemmen. Zonde van die pleister die ik er s'ochtends had opgedaan en die € 1,50 per stuk is.
Met deze kan ik douchen. Ik moet het tot dinsdag erop laten en heb dan ook die dag weer aan afspraak. Ik zal het dan pas eraf halen in haar bijzijn.
De 8e stond er sowieso een afspraak voor de zekerheid en mocht ik het niet nodig vinden kan ik afbellen. Ongeacht hoe het eruit zit wil ik er heen. Gewoon haar ernaar te laten kijken en haar mening te horen.

Ik heb haar verteld dat ik de verzekering heb gebeld en mocht het nodig zijn is het enige dat ik moet hebben een bewijs van mijn huisarts. Mijn huisarts heeft het laatste woord. Ze zei dat zij zelf een briefje zal maken en dat laten ondertekenen door mijn huisarts. Daar hoefde ik me niet druk over te maken, want dat komt wel goed.

Vandaag heb ik het er met mijn man over gehad hoe en wat.Tot wanneer we wachten mocht het zo slecht blijven. Hij zegt dat ik me goed moet voelen omdat hij geen zin heeft dat ik daar dan ga lopen zeiken ed. Dan denkt hij ook hadden we maar geannuleerd. Hij laat het aan mij over omdat hij niet wil dat ik daar niet lekker in me vel zit.

Het is mijn domme klote fout waar hij nu ook de dupe van is! Kon ik het maar terug draaien! Ik voel me heel schuldig, hoe kon ik zo stom zijn?! Hij wilde graag naar Mexico dus ik keek daar vn naar. Toen dat niet gelukt was voelde dat als falen voor mezelf ook al maakte het hem niet uit. Ik wilde zo graag wat leuks daarheen vinden! Toen eenmaal de keuze op de DR viel het besluit dus eigenlijk moest ik even wennen, maar langzaam aan had ik steeds meer zin en nu alleen nog maar meer. Net zag ik op 24kitchen dat stukje dat ze daar waren voor een programma en toen dacht...........wat is het daar toch prachtig/geweldig etc en daar zitten wij straks misschien niet! Het hotel is gewoon goed en daar kijk ik erg naar uit. Deze denkt als een van de weinige wel aan vegetariers bij de ala carte restaurants dus heel fijn!

Velen zullen denken, maar je bent er toch al vaker geweest en je doet toch niks?! Klopt, want de 1e 3 jaren hebben we excursies gedaan en naar ons weten hebben we het wel gezien. Bovendien zijn ze best duur gemiddeld 80 dollar per persoon daar zit wel altijd eten en drinken bij in daar dus dat scheelt. Nu willen we er misschien 1 doen, maar meer ook niet!

Ik heb er wel even een traan om gelaten omdat ik dit niet wilde natuurlijk en gewoon hoop te gaan op de dag dat we horen te gaan. Dus ik heb een lijn getrokken en de 8e vind ik dat we daarover moeten beslissen. In de week dat we gaan lijkt me dat niet zo slim. Als het de 8e nog zo slecht is verwacht ik niet dat het 1 week later goed is dus volledig herstelt. Exact vandaag was het 1 week geleden dat ik naar die vrouw geweest ben. Heb haar ook gezegd dat ik gewoon blijf langs gaan zolang ik het niet goed vind gaan.

Ik heb net op de make up die ik wil weggeven spaanse teksten geplakt zodat ze weten wat het is. Ook heb ik het briefje geschreven ter bewijs dat zij het echt hebben gekregen aangezien de managers streng zijn heb ik wel eens gehoord. Ik zou het sneu vinden als ze het niet mogen houden en vraag me af wat er dan mee gebeurd.


Fingers crossed!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 02 Sep 2017 00:02, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Sep 2017 23:05

Re: Brandwond op mijn been.

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:CBL, nu ga jij echt te ver. Pollepel kan niet weten wat er allemaal nog meer speelt in je leven. Je deelt dat niet hier, jou goed recht. Ze gaat uit van wat ze hier leest over jou bezig houdt en waar jij je druk om maakt. Je maakt je nu heel druk om een brandblaar. Je maakt je er heel erg druk om dus blijkbaar heb je de tijd om je daar druk over te maken.


Ik ga niet te ver hoor, maar zij wel! Zij beweerd dat ik niks erg ken nou dan mag je van mij je bek dicht houden! Schandalig! Zomaar oordelen zonder ook maar iets te weten van mij en mijn familie. Heel naar dat je het voor haar opneemt. Je praat het goed wat zij zegt..........bah!


Gisteren werd het topic gesloten op het moment dat ik mijn reactie postte.
Daarin stond voornamelijk de manier waarop je reageerde vond ik te ver gaan. Je kan hetzelfde zeggen op een rustigere mindere aanvallende manier.

Verder jammer te lezen dat het genezen niet gaat zoals je verwacht.
Een tip voor een volgende keer, douche met de pleister op zodat deze week wordt, haal deze er dan pas af. Dan is de kans kleiner dat er een stuk huid mee los komt. Deze is meestal vastgeplakt aan de pleister op het moment dat er nog wondvocht uit de wond komt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2017 23:22

Re: Brandwond op mijn been.

Silly-One schreef:
caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:CBL, nu ga jij echt te ver. Pollepel kan niet weten wat er allemaal nog meer speelt in je leven. Je deelt dat niet hier, jou goed recht. Ze gaat uit van wat ze hier leest over jou bezig houdt en waar jij je druk om maakt. Je maakt je nu heel druk om een brandblaar. Je maakt je er heel erg druk om dus blijkbaar heb je de tijd om je daar druk over te maken.


Ik ga niet te ver hoor, maar zij wel! Zij beweerd dat ik niks erg ken nou dan mag je van mij je bek dicht houden! Schandalig! Zomaar oordelen zonder ook maar iets te weten van mij en mijn familie. Heel naar dat je het voor haar opneemt. Je praat het goed wat zij zegt..........bah!


Gisteren werd het topic gesloten op het moment dat ik mijn reactie postte.
Daarin stond voornamelijk de manier waarop je reageerde vond ik te ver gaan. Je kan hetzelfde zeggen op een rustigere mindere aanvallende manier.

Verder jammer te lezen dat het genezen niet gaat zoals je verwacht.
Een tip voor een volgende keer, douche met de pleister op zodat deze week wordt, haal deze er dan pas af. Dan is de kans kleiner dat er een stuk huid mee los komt. Deze is meestal vastgeplakt aan de pleister op het moment dat er nog wondvocht uit de wond komt.


Ik had er ook mee gedouched vanochtend, maar denk niet dat dat veel had uitgemaakt. Het zal al vrij los toen ik op stond.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers