Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hand, voet, mond ziekte.

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 21 Mei 2017 11:12

Hand, voet, mond ziekte.

Wie heeft dit gehad of is hier bekend mee?
Hoe lang duurde dit?
En wat kunnen we aan de jeuk doen?

Mijn man heeft dit sinds gisteren een heeft de halve nacht wakker gelegen van de jeuk. Hij heeft een zalfje tegen de jeuk. Maar nu mag hij niet in aanraking komen met zand of stof. En hij heeft twee weken vrij om te klussen. Dat gaat dus ook niet nu.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem236

Bericht 21 Mei 2017 11:17

Re: Hand, voet, mond ziekte.

Mijn zoontje had dit van de week, hij heeft n zalfje gekregen en de vlekken met blaasjes gingen heel snel weg.

Het is heel besmettelijk, allemaal thuis goed handen wassen en je man steeds een schone handdoek pakken.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 09 Jun 2017 22:03

Re: Hand, voet, mond ziekte.

Mijn dochter heeft het 2 weken geleden gehad.

Ze leek gelukkig niet veel last van jeuk te hebben. Alleen om haar mond toen de blaasjes korstjes werden. Daar smeerde ik vaseline op.

En nu heeft ze alleen nog rode plekjes en 2 ontstekingen aan haar vingers/nagelriem omdat ze steeds de velletjes van de opgedroogde blaasjes ging pulken.

Hier ging het met een week al een stuk beter.
Het begon op vrijdag met hoge koorts. Zaterdag 1 plekje bij haar mond en zondag steeds meer en ook veel op haar handen, tussen de billen en een paar op haar liezen, armen en voeten.
Maandag bij de huisarts bleek het hand voet mond ziekte en kon ze haar mond nog nauwelijks open doen door de korsten.

Na een week zag je eigenlijk alleen nog rode plekjes om haar mond en velletjes op haar handen en voeten.

Hopelijk is het bij jullie inmiddels ook weer over!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Jun 2017 06:26

Re: Hand, voet, mond ziekte.

Met mijn man was het na een week ook zo goed als over. Hij heeft wel een paar dagen flink jeuk gehad.
Nu zijn zijn handen heel erg aan het vervellen.
2012
2016
2020

Instagram

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers