Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo

<<

Anoniem197

Bericht 11 Apr 2017 20:25

Tattoo

Een paar vraagjes. Puur uit interesse en misschien ooit in de verre toekomst alvast een idee?

Heb je er?
Hoeveel heb je er?
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst)
Wat betekenen ze voor jou?
Waar heb je ze zitten?
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe?
Ben je er nog steeds blij mee?

Eventueel met foto?
Laatst gewijzigd door Anoniem197 op 12 Apr 2017 03:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 11 Apr 2017 21:05

Re: Tattoo

heb er 1
Het moment dat ik mijn tattoo zette kwam ik net uit een hele lange ongezonde relatie, en was ik aan een nieuw hoofdstuk in mijn leven begonnen, eindelijk gekozen voor mezelf
Hij zit op mijn voet
Ik wilde al jaren een tattoo en had ook al wat ideeën maar wist nog niet precies hoe ik die ideeën om wilde zetten in een tattoo. De plek wist ik al wel. Heb nu ook alweer veel nieuwe ideeën maar nog geen concrete plannen om iets te laten zetten.
Ben er nog steeds blij mee ja.

*wegisweg*

Hier was hij vers gezet dus nog behoorlijk rood. Niet quoten aub
Laatst gewijzigd door Beachgirl op 12 Apr 2017 10:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Apr 2017 21:12

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 1
Wat betekenen ze voor jou? Hij staat voor kracht en geloof in mezelf. Ik heb 'm laten zetten in een moeilijke periode, op het moment dat ik mijn leven om gooide en vond dat ik een steuntje nodig had om vaker mezelf op de eerste plaats te zetten ipv altijd wegcijferen.
Waar heb je ze zitten? Op mn linkerpols
Heb je lang nagedacht voor de eerste? Uiteindelijk wel 10 jaar over een tattoo en de plek. Dat het mijn initiaal moest worden was direct al duidelijk.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem286

Bericht 11 Apr 2017 21:16

Re: Tattoo

Heb je er? ja
Hoeveel heb je er? 3
Wat voor een tattoo: de naam van mijn dochter, een kunstwerk/schets van bladeren en een draakje, doe laatste valt wat buiten de boot qua stijl, was in de tribal tijd ;)
Wat betekenen ze voor jou? verschillend, de een heeft meer betekenis dan de ander. Het groeit ook voor mij.
Waar heb je ze zitten? in mijn zij, op mijn pols en op mijn onderarm
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? de eerste heb ik een paar maanden over nagedacht. Daarna duurde het 14 jaar voor de volgende kwam, degene daarna na 3 jaar dus ik zit inmiddels in een versnelling, ik wil onderhand wel weer.
Ben je er nog steeds blij mee? jazeker :) Echter zou ik degene van 14 jaar geleden nu niet meer kiezen, hij hoort wel bij me en ik stoor me er ook niet aan.

Liever geen foto's ivm herkenbaarheid.
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 13 Apr 2017 20:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elle123

Bericht 11 Apr 2017 21:28

Re: Tattoo

DdL schreef:Een paar vraagjes. Puur uit interesse en misschien ooit in de verre toekomst alvast een idee?

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 2
Wat betekenen ze voor jou? Eentje staat voor een bijzondere tijd en de ander voor gezondheid en familie (mijn vader is erg ziek)
Waar heb je ze zitten? In het kuiltje aan de binnenkant van mijn linkerenkel en aan de binnnekant van mijn linker bovenarm net boven de elleboog)
Heb je lang nagedacht voor de eerste? Niet lang, die was behoorlijk impulsief. En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Al vrij snel daarna. Over de 2e heb ik een paar jaar nagedacht.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja! Er bestaat veel mooiere plaatjes maar ze horen nu echt bij me.

Eventueel met foto?
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 11 Apr 2017 22:06

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 2
Wat betekenen ze voor jou? Eentje is het sterrenbeeld van mijn beide dochters. De andere heb ik zelf getekend.
Waar heb je ze zitten? Boven mijn enkel en in het verlengde van mijn nek zodat ie net onder mijn shirt valt.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Bij de eerste heel lang. Na de geboorte van de oudste heb ik de eerste laten zetten. Na de geboorte van mijn jongste.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 13 Apr 2017 15:54

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 1, ga binnenkort voor de 2e.
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) 8 Infinity symbool, binnenkort de geboortedata van de kindjes in romeinse cijfers.
Wat betekenen ze voor jou? Oneindigheid, de liefde voor mijn kinderen.
Waar heb je ze zitten? Op mijn wijsvinger. De geboortedata komt op mijn bovenrug.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Mwa, de eerste stond er redelijk snel op. Nu bijna 3 jaar later wil ik de 2e laten zetten.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja, alleen wil ik ik hem zwart laten maken, nu is ie 2 kleuren blauw.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 15:58

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 6 (of 5,5 want ik ben er 1 aan het weg laseren)
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) M`n initialen, de initialen van m`n neefje in Canada, 2 kersjes, een tribal vlinder, een elf en een lelijk tribal bloemetje ding (die ik dus laat laseren)
Wat betekenen ze voor jou? Niks
Waar heb je ze zitten? Zijkant voet/hak, zijkant pols, binnenkant pols, tussen schouderbladen, rug en zijkant kuit
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Ja, over de eerste heb ik lang nagedacht en wilde meteen weer een nieuwe. Helaas heb ik dat ook gedaan.
Ben je er nog steeds blij mee? Nee, ik zou ze het liefst allemaal laten weghalen.

Eventueel met foto? Nee
<<

Anoniem281

Bericht 13 Apr 2017 15:59

Re: Tattoo

Ahw gezellige bijdrage, Cotton :D
<<

Anoniem192

Bericht 13 Apr 2017 15:59

Re: Tattoo

Cotton, zou je ze het liefste allemaal weg willen hebben ja?
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2017 16:01

Re: Tattoo

Haha. Ja, is ook belangrijk. :angel:

@Pippa. Ja, nouja, ja. Ze zitten me niet in de weg ofzo, maar ik had nu (en een aantal jaren geleden) nooit meer tattoos genomen. Ik vind het echt zonde, dus als het gemakkelijk (en gratis) kon. Ja.
Maar ja, je bent jong en je wilt wat..
<<

Anoniem192

Bericht 13 Apr 2017 16:04

Re: Tattoo

Ik vind jou heel erg veranderd in de afgelopen jaren sinds jij hier op het forum zit, je was veel meer rebels en ook met tatoeages en piercings en als ik je dan zo lees over huisje boompje beestje en heel anders zijn, is dat echt een groot verschil! Er zal niks meer bij komen in ieder geval bij jou dus haha.
<<

Anoniem278

Bericht 13 Apr 2017 16:24

Re: Tattoo

Een paar vraagjes. Puur uit interesse en misschien ooit in de verre toekomst alvast een idee?

Heb je er?
Zes, maar twee gecombineerde dus het lijkt meer op vier.
Hoeveel heb je er?
O zes dus
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst)
Ik heb alleen maar zelf ontworpen tattoo's. Iets met sterren, ik heb ook woorden op twee plaatsen en ik heb een semicolon gecombineerd met iets anders.
Wat betekenen ze voor jou?
Herinneringen, toekomst, kracht, volhouden.
Waar heb je ze zitten?
Linkerpols binnenkant, rechterpols binnenkant, op en onder mijn linker sleutelbeen en op mijn rechterhand
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe?
Meer dan tien jaar getwijfeld over een tattoo (mijn omgeving is er niet van) en daarna nog een jaar lang dagelijks naar mijn ontwerp gekeken, omdat ik zeker wilde weten dat ik het al die tijd mooi bleef vinden. De tweede volgde een jaar later en de rest ook binnen drie jaar.
Ben je er nog steeds blij mee?
Hartstikke.

Eventueel met foto?
Ik ben redelijk herkenbaar met die tatoo's dus dat doe ik toch maar niet.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Apr 2017 16:59

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 1
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Tekst 'I let go'
Wat betekenen ze voor jou? Ik leef in het nu en laat de zorgen van gisteren zoveel mogelijk los.
Waar heb je ze zitten? Op mijn onderarm, tegen de binnenkant van m'n elleboog.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Een halfjaar ongeveer. Toen kon ik hem niet meer wegdenken.
Ik wilde direct nog wel een, maar ik mag niet van m'n man ;)
Blij mee? Ja, na zo'n 6 jaar nog steeds.
<<

Anoniem221

Bericht 13 Apr 2017 18:57

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 1
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Twee dolfijntjes met een hart.
Wat betekenen ze voor jou? Niets. Het was op mijn 17e een weddenschap met een 30 jaar oude collega die mij maar een kakker vond. Ik ging naar de shop, koos een tattoo en liet hem zetten. Geen verdere betekenis.
Waar heb je ze zitten? Enkel of iets dat er voor door kon gaan.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Na de eerste dacht ik gelijk aan een tweede, want pijn kan ook een fijne associatie zijn met fijn. Maar nooit gedaan en blij toe.
Ben je er nog steeds blij mee? Nee, ik heb er een hekel aan. Domme fout van de pubertijd.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 13 Apr 2017 19:02

Re: Tattoo

Ik heb er één. Iets boven mijn pols aan de binnenkant van mijn arm. Ik heb toen ik zwanger was van de oudste al gezegd dat als we qua gezin compleet waren, ik een tatoeage wilde laten zetten als symbool voor de kinderen. Toen de jongste 2 werd heb ik hem laten zetten, na heel lang nadenken over wat ik nou wilde. Het zijn 3 sterretjes, 2 met een blauw lijntje aan de binnenkant en 1 met een roze lijntje.

Ik wil geen nieuwe en ik heb er absoluut geen spijt van.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem281

Bericht 13 Apr 2017 19:30

Re: Tattoo

Heb je een tatto? Ja, ik heb 2 tatoeages. Volgende maand komt er eentje bij.
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Op m'n pols staat Frits in Katakana (Japans). Katakana is een lettergreepschrift, dus het zijn meer vormen dan letters, zodat je niet direct Frits leest. Verder heb ik bij m'n linkersleutelbeen de tekst 'This too shall pass' in m'n eigen handschrift.
Wat betekenen ze voor jou? De tattoo op m'n pols heb ik laten zetten op m'n 18e geloof ik. Het is de naam van m'n kat. Voor sommige heel bizar of stom, maar ik kreeg dat beestje als kitten, toen ik echt even in een rotperiode zat en daarna werd alles beter. Niet door die kat, natuurlijk.. Maar heb er wel goede associaties bij en hij betekent heel veel voor me. De andere tekst heb ik laten zetten toen m'n vader een beroerte kreeg en we niet wisten hoe het zou aflopen. De tekst is een Hebreeuws gezegde 'Gam ze ja'avor' en in het kort; het gaat erom dat alles voorbij gaat, al het mooist, dus geniet ervan! Maar ook al het slechte, dus houd hoop. Met m'n vader kon het beide kanten op, dus ik vond 'm toepasselijk.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Niet heel lang en de tweede wil ik direct daarna, maar ik wil geen tattoo's zonder betekenis. Mijn volgende tattoo wordt de naam van m'n zoon bijv. en een klein plaatje dat staat voor m'n man en mij.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja, absoluut! :)

Eventueel met foto;

Afbeelding

Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 13 Apr 2017 22:02

Re: Tattoo

Heb je er? Ja ik heb er.
Hoeveel heb je er? Ik heb er 3
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Een dansend poppetje, de logotjes van een cassetterecorder en een pizzapunt.
Wat betekenen ze voor jou? De eerste heb ik samen met collega's laten zetten, de andere 2 niet zo veel.
Waar heb je ze zitten? Binnenkant elleboog, buitenkant onderarm en binnenkant enkel.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Ik dacht er al een paar jaar over na maar uiteindelijk is de eerste vrij impulsief gezet, de tweede volgde na een jaar en de derde weer een half jaar daar na. De vierde komt er ook aan.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Apr 2017 08:16

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 2
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Drie zwaluwen en een hartje.
Wat betekenen ze voor jou? De zwaluwen heb ik laten zetten nadat ik klaar was met de chemo's en de meeste operaties, ze laten mij herinneren aan die nare maar toch ook bijzondere tijd. Ze laten mij bewust zijn hoe het ook anders kan, dat ik blij kan zijn met hoe het nu met me gaat. Het hartje staat symbool voor de kindjes die ik verloren ben met miskramen en hoe welkom ze wel net waren en nog steeds zijn.
Waar heb je ze zitten? De zwaluwen op mijn pols, dit wilde ik toen bewust omdat dat de enige plek is waar ik het altijd kan zien. Een andere plek was voor mij geen optie. Het hartje heb ik op mijn buik, net boven m'n lies en naast het litteken van het verwijderen van de eierstokken.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Vanaf het moment dat ik ziek werd van de eerste chemo zei ik dat ik een tattoo wilde om dit te blijven 'herinneren'. Uiteindelijk heb ik hem ongeveer een jaar later laten zetten. De tweede wilde ik sinds de eerste miskraam maar heb ik na de tweede miskraam laten zetten. Wil nu heel graag een nieuwe, maar deze heeft geen betekenis en daardoor durf ik hem nog niet te zetten.
Ben je er nog steeds blij mee? Met de zwaluwen niet altijd, omdat ik het plaatje niet zo mooi meer vind. Maar tegelijkertijd was dat ook de reden waarom ik hem gezet heb, het voelt een beetje als een zichtbaar litteken die mij en anderen helpt herinneren. Uit het hartje haal ik nog altijd steun.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Apr 2017 08:30

Re: Tattoo

Een paar vraagjes. Puur uit interesse en misschien ooit in de verre toekomst alvast een idee?

Heb je er? Ja.
Hoeveel heb je er? Eentje.
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) De naam van mijn overleden neef in zijn eigen (kinder)handschrift, zoals hij 'm vroeger in mijn vriendenboekje heeft geschreven.
Wat betekenen ze voor jou? Het is een mooie herinnering. Hij heeft het zelf ook nog gezien en hij vond het heel erg mooi en was er heel trots op.
Waar heb je ze zitten? Op de binnenkant van mijn pols.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Een paar weken nagedacht, ik heb daarna geen nieuwe meer genomen.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja.

Eventueel met foto?

Afbeelding
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Apr 2017 11:42

Re: Tattoo

Heb je er? ja
Hoeveel heb je er? drie
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Mijn eerste is een ster aan de binnenkant van mijn rechterpols, die heb ik laten zetten voor mijn overleden broertje. De tweede is een notenbalk op m'n linkervoet met een stukje van Für Elise. Van de derde zal ik hieronder een foto plaatsen.
Wat betekenen ze voor jou? De eerste is duidelijk, de tweede staat voor mijn liefde voor muziek en de derde, 'freedom', staat symbool voor het nieuwe leven dat ik heb opgebouwd door van het oosten naar het westen te verhuizen. Ik voel me sindsdien zoveel vrijer en zit stukken beter in mijn vel.
Waar heb je ze zitten? zie hierboven
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Ja, wel even over nagedacht en ik merkte wel dat het verslavend werkte. Ik heb ze in 2007, 2011 en 2015 laten zetten.
Ben je er nog steeds blij mee? Met die op mijn voet wat minder, ik denk erover om die te laten coveren, maar dat moet ik nog eens goed gaan bekijken.

Eventueel met foto?
Heb alleen van de laatste een foto bij de hand:

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 15 Apr 2017 11:28

Re: Tattoo

Susan; Wauw, mooi en bijzonder zeg! Ik ben zelf niet zo van de tattoo's (bij mezelf dan, vind het bij anderen prachtig), maar dit vind ik wel heel mooi
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 16 Apr 2017 10:06

Re: Tattoo

DdL schreef:Een paar vraagjes. Puur uit interesse en misschien ooit in de verre toekomst alvast een idee?

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 1
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst)
Op mijn onderrug de teksr Love in sierletters maar je kunt er ook de initialen van mijn kinderen in zien
Wat betekenen ze voor jou? Liefde naar mijn kinderen
Waar heb je ze zitten? Onderrug
Heb je lang nagedacht voor de eerste? Nee een paar weken was ik op zoek naar een ontwerp. Zag deze op Pinterest en toen wist ik het. En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Snel. Het werkt verslavend. Ik wil er nog wel een paar. Zou iets met een paardenbloem en vogeltjes willen. Maar ja dat heeft iedereen nu.
Ben je er nog steeds blij mee? Ja

Eventueel met foto?
04-2014
10-2015
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 16 Apr 2017 18:30

Re: Tattoo

Heel mooi Susan!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 16 Apr 2017 18:46

Re: Tattoo

Hé Fauve ik wist helemaal niet dat jij ook Love met initialen hebt!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron