Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Edit

<<

Anoniem186

Bericht 10 Apr 2017 15:03

Re: Ritalin

HG, wat ik verwacht had? Gewoon antwoord op mijn vraag.
Ik heb overigens geen cliënten op mijn werk die ritalin gebruiken. Dus dat ritalin bij sommige mensen niets doet, wist ik niet. Juist vanwege dat amfetamine verhaal. Ik ken genoeg andere medicatie waarbij het dus wel enorm kan verschillen, antipsychotica bijvoorbeeld.
<<

Anoniem250

Bericht 10 Apr 2017 15:07

Re: Ritalin

Je had het dan toch aan een collega kunnen vragen. Ik heb ooit ritalin geslikt voor ADD (ik ben officieel gediagnosticeerd), maar wat heb jij aan mijn dosering en effect? Je weet toch prima dat je zoiets met een arts moet doen? Dan kan je ook meteen vragen stellen en evalueren als het geen effect heeft. Het yesforum is niet geschikt voor vragen over dosering van medicatie terwijl je niet eens gediagnosticeerd bent. Stom van je dat zonder diagnose experimenteert met medicatie. En je argument over eerder drugsgebruik is ook niet best.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Apr 2017 15:14

Re: Ritalin

Ik heb het niet specifiek over drugsgebruik gehad hoor. Ik had het over heftigere dingen die ik wel eens op heb gehad.
En in m'n OP had ik al aangegeven dat ik het met een professional zou opnemen. Dat ben ik ook nog zeker van plan.
Aangezien er hier genoeg vrouwen komen met een medische achtergrond vond ik het niet vreemd om er vragen over te stellen. Maar prima als jij dat wel vindt.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Apr 2017 15:40

Re: Ritalin

Op verzoek verwijderd
Laatst gewijzigd door Pompoen op 11 Apr 2017 20:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem278

Bericht 10 Apr 2017 16:13

Re: Ritalin

op verzoek verwijderd
Laatst gewijzigd door Anoniem278 op 11 Apr 2017 09:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Apr 2017 16:48

Re: Ritalin

Ik zou misschien wel aan je gevraagd hebben of je het zeker wist. En of je het medicijn kent. Maar als jij het had willen proberen, wie ben ik om daar wat van te zeggen? Jouw lijf, jouw leven...
Nogmaals, zei ik eerder ook al, ik vind het niet vreemd dat sommige mensen hun zorgen uiten, mogen ze gerust doen. Maar dan nog, het is mijn lijf en ik bepaal zelf wat ik daar in stop.

En dat geldt ook voor je nicht. Je kan je zorgen uiten, wellicht kan je je hulp aan bieden, als je dat zelf ziet zitten. En verder is het aan haar wat ze allemaal zo doet. Zolang ze het inderdaad niet bij haar kinderen doet. Daar zou je evt ook nog naar kunnen vragen.
<<

Anoniem278

Bericht 10 Apr 2017 16:59

Re: Ritalin

edit
Laatst gewijzigd door Anoniem278 op 11 Apr 2017 09:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Apr 2017 09:46

Re: Edit

Jeetje Jans, ik schrik ervan. Vind je dat niet eng nu je de verantwoordelijkheden over je kinderen hebt? Dan kan je dit soort dingen toch niet meer maken?
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers