Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Algemene vragentopic gezondheid

<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Apr 2017 14:05

Re: Algemene vragentopic gezondheid

Marin schreef:
Carrie schreef:Wat heb je morgen dan? Als je vandaag spoelt is de kans dat het morgen alweer over is.

Koningsdag, dus moeders gaat de hort op. Met kind hoor maar toch, vind 't leuk om er leuk uit te zien als ik de deur uit ga. Maar dan toch maar even niet ivm besmetting.

Dank voor de borstvoeding tip, gek maar zal wel werken gezien dat bij tepels ook werkt!

Ah zo! Ja kans op besmetting maar verminderen dan en geen make-up. Veel plezier morgen!
Mag ik het ff weten?
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 28 Apr 2017 19:44

Ik zit met een dingetje.

Sinds 1,5 maand slik ik de pil. Daarvoor heb ik nooit problemen gehad met mijn menstruatie. Elke maand vrij regelmatig en na 4 dagen was het meestal wel weer over. Nu ben ik dus sinds 1,5 maand weer gestart met de pil. 2 weken terug begon ik dwars door de pil heen last te krijgen van bruinverlies. Na 1 week daarvan last te hebben gehad brak de echte menstruatie door. Inmiddels heb ik al ruim een week flink last van bloedverlies. Het wordt ook niet minder nu er al ruim een week voorbij is. Ik herken dit helemaal niet dus ik zit er toch een beetje mee in mijn maag. Kan dit door het gebruik van de pil komen? Uitstrijkje heb ik in januari nog gedaan en deze was toen in orde.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Lotus

Yipyapper

Bericht 28 Apr 2017 23:47

Laced; ik heb precies hetzelfde gehad vorig jaar toen ik begon met de pil.
Ik heb de pil gewoon geslikt zoals het hoorde en het stopte vanzelf. Daarna nooit geen last meer gehad en een normale menstruatie.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 29 Apr 2017 04:08

Lotus; Hoelang heeft het bij jou uiteindelijk geduurd? Ik moet inmiddels echt elke 2 uur wisselen, ellende. Het is nu 4 uur in de nacht en ik lig wakker van de buikpijn :(.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Mei 2017 08:45

Ik heb ook een vraagje. Ik hou elke zomer vocht vast. Nu is het weer 2 dagen warm geweest en hoppa, 1.5 kilo zwaarder en mijn schoenen passen niet meer. Ik heb al steunkousen (van de Hema, niet van die medische) en slaap met mijn voeten op een extra kussen, wat kan ik verder nog doen? Is het dom om op eigen houtje plaspillen te nemen?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Mei 2017 09:17

Ik zou zeker niet zelf met plaspillen gaan goochelen SG. Brandnetelthee schijnt vochtafdrijvend te zijn (en is lekker :) ). Overdag ook proberen zoveel mogelijk met je benen omhoog te zitten? En losse kleren/schoenen aan voor het comfort.

Het is heel vervelend, heb er zelf ook last van gehad toen ik zwanger was. Hoop dat je nog een gouden tip krijgt.
<<

ChiQ

Kletskop

Bericht 19 Mei 2017 09:31

Je hebt van Bional geloof ik vochtregulatiepillen! Ik heb dat ook hoor, hou ook megaveel vocht vast in de zomer. Alles aan me is boller.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 19 Mei 2017 09:46

Even een vraag. Hebben julie ook wel eens dat als je niets je daarna soort van een spiertrilling voelt onder je ribben? :omg:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Mei 2017 22:59

Thanks meiden, ik zal er eens naar kijken! :)
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Mei 2017 07:34

Charles schreef:Even een vraag. Hebben julie ook wel eens dat als je niets je daarna soort van een spiertrilling voelt onder je ribben? :omg:

Ja ik herken dit wel, een beetje bovenaan je ribben en soms ook een beetje pijnlijk? Ik heb geen idee wat het is trouwens.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid