Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Burgemeester Saar

Bericht 01 Mrt 2017 09:28

Biechttopic

In dit topic kun je terecht om anoniem iets te vragen of op te biechten over zaken betreffende je lichaam en gezondheid. Dit kan onder het biechtaccount. Wil je reageren op een biechtje maar dit liever ook anoniem doen? Hiervoor kun je het Anoniem Antwoord acoount gebruiken

De inloggegevens van deze accounts zijn alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers. Klik hier om ze te bekijken.

Let op: Zowel het Biechtje account als het Anoniem Antwoord account mag alleen in de biechttopics gebruikt worden. Posts onder één van deze accounts buiten deze topics worden verwijderd.

Wees je ervan bewust dat de Burgemeesters IP-adressen kunnen zien en ook kunnen zien welke forummer daarbij hoort. We gaan uiteraard discreet met deze informatie om.

Hou er ook rekening mee dat je als biechtje herkend kunt worden aan je situatie en/of schrijfstijl.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4571

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Jan 2018 22:19

Re: Biechttopic

Weet even niet in welk biechttopic ik deze t best kan plaatsen maar ik ben enigzins bezorgd.

Er zit bloed in mijn urine. Niet bij elke plas die ik vandaag heb gedaan. Ik vind mijn urine ook sterker ruiken.

Nu proberen vriend en ik wel zwanger te raken (maar dat proberen we al een jaar zonder succes) en zou t een paar dagen geleden mijn ovulatie moeten zijn.

Vorige maand had ik ook wat bloedverlies na seks rondom mijn vruchtbare dagen. Maar minder dan nu

Is t nou echt verstandig om langs de huisarts te gaan of ga ik dan voor niks
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 15 Jan 2018 22:23

Re: Biechttopic

Ik zou gewoon bellen en dan hoor je wel of het nodig is om langs te komen.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 16 Jan 2018 11:40

Re: Biechttopic

Kun je geen blaasontsteking hebben? Die twee zaken samen betekent bij mij gegarandeerd een kuurtje halen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Jan 2018 11:57

Re: Biechttopic

Als je bloed in je urine hebt, hier zelf geen logische verklaring voor kunt verzinnen en je daar zorgen over maakt zou ik zeker de arts bellen. Wij kunnen je niet vertellen of je dan voor niets gaat.

♥♥
<<

Anoniem248

Bericht 16 Jan 2018 15:00

Re: Biechttopic

Ik zou gewoon de huisarts bellen, de kans is aanwezig dat het ‘gewoon’ een blaasontsteking is. Wat ook meteen niet raadzaam is om te lang mee door te lopen...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Jan 2018 15:18

Re: Biechttopic

Nou Maple ik zat serieus vanmorgen nog te denken: "Wanneer zou zij weer eens terugkomen?" :D

♥♥
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 16 Jan 2018 15:25

Re: Biechttopic

Hee, wat leuk! Hoe gaat ie?
<<

Anoniem248

Bericht 16 Jan 2018 21:41

Re: Biechttopic

Haha! Het gaat hier wel aardig. De afgelopen weken zijn een beetje roerig geweest, een hoop onrust, ziekte en een overlijden binnen familiekringen, dat alles bij elkaar was een hoop slecht nieuws, wat even lastig was een plekje te geven. Maar over het algemeen gaat het met mij persoonlijk goed.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jan 2018 09:17

Re: Biechttopic

Jaa Maple is er weer!
Let's discover the world together.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4571

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 11 Mrt 2018 20:41

Re: Biechttopic

Gênant...

Ik heb een dikke dikke aambei!
Sinds m’n zwangerschap al, ook al eens voor naar de huisarts geweest omdat het bloedde en toen kreeg ik een zalfje. Hielp niet echt, maar hij groeide in ieder geval niet verder. Maar nu issie sinds vandaag opeens huge! Hij is denk ik zeker 1,5cm lang en langwerpig en dik en rood en doet pijn. Maar weer mee terug naar de huisarts?
Iemand ervaring met het laten verwijderen van aambeien?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 11 Mrt 2018 21:08

Re: Biechttopic

Het lijkt me eerder vervelend als gênant. Ik zou idd terug gaan naar de huisarts. Ze kunnen er stiekjes ofzo omheen doen dan sterft het af maar hoe en wat precies dat weet ik niet maar je huisarts kan je vast verder helpen.
Ik heb sinds de bevalling ook af en toe (gelukkig) kleine aambeien, die zijn al vervelend, laat staan zo'n grote.
30-04-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15870

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Mrt 2018 21:08

Re: Biechttopic

Ik zou het zeker in de gaten houden. Er kan een trombus (bloedstolsel) in ontstaan zijn, die de enorme pijn veroorzaakt. Dat kan een reden zijn om chirurgisch in te grijpen. Ik zie het regelmatig op mijn werk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem331

Bericht 20 Mrt 2018 08:43

Re: Biechttopic

Niet echt een biecht, maar een eigen topic is ook niet zo nodig.
Inmiddels ben ik ruim 3 weken af en aan ongesteld.
Wat moet ik hier mee? Ik verlies niet vreselijk veel bloed. Maar het is net teveel om geen naam te geven.
Moet ik dit aan kijken? Moet ik de huisarts bellen? En wat dan?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Apr 2018 10:03

Re: Biechttopic

Ik zou even de huisarts bellen inderdaad. En dan hoor je vanzelf wel ‘wat dan’ :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 12 Apr 2018 10:29

Re: Biechttopic

Popcorn, ik ben een keer 21 dagen aaneen licht ongesteld geweest. Hiermee naar de gynaecoloog geweest (ik was heel bang, aangezien mijn zus baarmoederhalskanker heeft gehad en ja, daar dacht ik natuurlijk direct aan) en daar een echo gehad waarop niks afwijkends is gevonden. Achteraf had ik beter even kunnen kijken naar de cyclus daaropvolgend. Die was namelijk normaal en sindsdien heb ik nooit weer iets dergelijks gehad. Even een ontregeling dus.

Dus, ik zou een paar weken wachten en dan eventueel naar de dokter gaan.
<<

Anoniem249

Bericht 12 Apr 2018 15:26

Re: Biechttopic

Ik zou ook even langs de huisarts gaan. Lijkt me wel verstandig even een uitstrijkje te laten maken voor de zekerheid. Kan nooit kwaad.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Apr 2018 15:36

Re: Biechttopic

Mn hele lichaam blijkt er wat van af. Menstruatie was de dag van het huisartsbezoek uiteraard over. Bloed laten prikken, blijk een ernstig ijzer tekort te hebben en een vezels te laag hb. Verklaart wel waarom ik me al heel lang niet fit voel.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Apr 2018 15:45

Re: Biechttopic

Ik zie nu pas de datum van je bericht. Goed dat je toch bent gegaan dus!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4571

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 15 Apr 2018 09:38

Re: Biechttopic

Omdat het toch een beetje genant/gevoelig ligt even zo:
Ik weet niet goed in welke pijler het precies thuishoort, lichaam of zwanger..

Sinds een jaar heb ik last van bloedverlies. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen met aangetoonde eisprong. Het bloedverlies start zo’n twee dagen na de eisprong, is afwisselend rood en bruin, en blijft aanhouden tot de menstruatie.

Zwanger worden is in dit jaar (na 8 maanden) eenmaal gelukt, maar eindigde in een missed abortion.

Inmiddels is er op een contrastecho een vage waas gezien in mijn baarmoeder, de arts omschreef het als een soort ‘vlies’ maar kon niet uitleggen wat het zou moeten zijn. Het hoorde er niet, ze zag geen verklevingen.

Gezien ik nog een maand moet wachten voor ik weer een dokter zie, ben ik eigenlijk gewoon nieuwsgierig. Is er iemand die dit herkent? Ik ben niet bang voor uiteenlopende meningen, probeer me gewoon een beeld te vormen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 23 Apr 2018 18:21

Re: Biechttopic

He, wat naar zeg. Fijn dat je voor onderzoek bent geweest. Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen maar zag een biecht van 15 april en vond het jammer dat hier nog niemand gereageerd had.

Sterke over een maand. Ik ben benieuwd wat het kan zijn.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4571

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Apr 2018 09:09

Re: Biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 27 Sep 2018 18:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem248

Bericht 26 Apr 2018 09:15

Re: Biechttopic

Gewoon even de dokter bellen voor de zekerheid. Maar best kans dat het gewoon een beetje irritatie is omdat ze toch meer moeite heeft moeten doen om het ongedruppelde oor uit te spuiten.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4571

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 20 Mei 2018 19:10

Re: Biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 27 Sep 2018 18:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Mei 2018 19:14

Re: Biechttopic

Heftig voor je Biechtje. Gelukkig sta je onder controle, het is goed dat je er over kan praten. Weet je dat jouw gedachten niet rationeel zijn? Ik herken het wel, niet in de mate die jij hebt denk ik. Maar ik weet wel dat zoiets lang in je hoofd kan blijven spelen en het je gemoed flink kan beïnvloeden. Sterkte!
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers