Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ogen laseren: ervaringen

<<

Anoniem185

Bericht 12 Feb 2017 23:03

Re: Ogen laseren: ervaringen

Nee echt de ingreep, daar ben ik bang voor!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 12 Feb 2017 23:05

Re: Ogen laseren: ervaringen

De ingreep zelf duurt bij elkaar nog geen halve minuut, voor beide ogen. Althans dat was bij mij zo, en ik denk dat dat wel redelijk standaard is.
Voor je er goed en wel over na denkt is het dus al gebeurd. Zolang je zelf rustig bent, stil ligt en goed luistert naar wat er wordt gezegd is het prima te doen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Feb 2017 23:27

Re: Ogen laseren: ervaringen

Bob, ik durf mijn ogen ook onder water niet open te doen, en als ik iets zie wat met 'pijn in de ogen' te maken heb gaan mijn ogen bijna automatisch tranen.
Maar de ingreep viel echt alles mee, het is in een poep en een zucht voorbij, en ik vond dat op het moment dat het echt vervelend begon te worden het al klaar was!

Ik moest 's nachts inderdaad ook wat op mijn ogen, de eerste nachten, om te voorkomen dat je er onbewust in krabt. En oppassen met water in je ogen onder de douche enz.
<<

Anoniem185

Bericht 12 Feb 2017 23:39

Re: Ogen laseren: ervaringen

Oke dat stelt me al een beetje gerust. Ik ga het ook écht wel een keer doen, ben er alleen mentaal nog niet klaar voor denk ik. Ik ben ooit wel eens met lenzen in slaap gevallen en werd super verbaasd wakker, dacht dat ik mijn zicht terug had. Dat was het blijste moment in mijn leven - totdat ik me bedacht dat ik mijn lenzen nog in had :laughcry:
Het zou mooi zijn als ik dat dus écht iedere ochtend kon hebben.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Feb 2017 08:00

Re: Ogen laseren: ervaringen

Hahaha herkenbaar!

Ik greep de eerste weken 's morgens ook standaard naar mn nachtkastje voor mn bril.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers