Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe doe je dat met een gebroken voet?

<<

Anoniem210

Bericht 22 Dec 2016 13:41

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Oh nee, wat een ellende. De reactie van je werkgever maakt het extra vervelend.
Heb je hem intussen nogmaals gesproken?
<<

Geel

Bericht 22 Dec 2016 13:46

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Hoe gaat het nu met je?
<<

Anoniem250

Bericht 22 Dec 2016 17:12

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Jee alibi en thunder wat een rotsituatie voor jullie. Je moet echt je leven er op aanpassen als je zo weinig kan. Lijkt me erg vervelend langere tijd afhankelijk te zijn.

Bedankt voor het meedenken en alle tips. Ik heb er echt wat aan. Stomme is dat ik me nooit heb gerealiseerd hoe onhandig een gebroken been is. Ik heb niet op iedereen gereageerd maar wel alles gelezen en vind heel lief dat jullie de moeite genomen hebben te reageren en mee te denken.

Verder voel ik me rot en erg bezwaard. Mijn drie kleine kinderen zijn super leuk maar vooral ook heel hard werken. En de nachten zijn nog steeds onrustig. F. vindt twee nachtvoedingen nog nodig en R en S slapen helaas ook niet door. En nu moet mijn moeder dus ook nog haar bed uit. F kan ik zelf met thermoskan en alles naast mijn bed. Maar nog zoveel werk. Drie kinderen in bad doen, best een karwei. Ze kunnen nog maar zo weinig zelf. Dus dat voelt echt niet fijn. Ik verwacht wonderen van het loopgips. Ik hoop dat ik dan echt weer meer zelf kan doen.

R en S zijn morgen jarig en daarna is het kerst. Ik had me er op verheugd maar heb er nu niet meer zoveel zin in.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2016 18:18

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Snap ik heel goed HGL, dat je er niet meer zo'n zin in hebt. Ik vond je hele planning al erg ambitieus en nu zit je in het gips! Jammer dat je je zo bezwaard voelt, en vast ook helemaal niet nodig. Je doet het juist zo goed volgens mij, met je kinderen en je werk, en je staat er toch alleen voor; nu is wel de tijd hulp te accepteren. Het kan niet anders! En met je bezwaard voelen help je niemand en verandert er niets. Ik hoop dat je van dat gevoel af kan komen, want ik gun het je niet.
Sterkte!
<<

Anoniem318

Bericht 22 Dec 2016 18:42

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Oh nee Holly! Dat kon er nog wel even bij zeg, wat balen! En 'fijn' ook dat je werkgever zo empathisch reageert. Ik heb geen kinderen en ik zou zo al niet goed weten hoe het op te lossen, laat staan met 3 kinderen. Gelukkig helpt de vader goed mee. Ik heb geen tips, maar ik denk dat het belangrijk is om te voorkomen dat je je voet teveel belast door toch teveel te willen (moeten) doen, want ik denk dat dat niet bevorderlijk is voor de genezing en dan duurt het alleen nog maar langer. Als ik jouw werkgever was, zou ik je vragen om thuis te werken en de meetings over te laten aan iemand anders. Maar ik weet niet of dat mogelijk is natuurlijk. Veel sterkte en beterschap in ieder geval.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Dec 2016 11:17

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Gefeliciteerd vandaag met de tweeling :-). Hopelijk kan je het toch een beetje vieren, ondanks je gebroken voet-ellende!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Dec 2016 16:22

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Gefeliciteerd met de kindjes vandaag! Hopelijk heb je ondanks alle ellende toch een leuke dag.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Dec 2016 20:40

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Hoe gaat het? Gefeliciteerd met je kinders.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Geel

Bericht 23 Dec 2016 21:23

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Gefeliciteerd met R. en S.!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Dec 2016 21:28

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Nooo wat een pech! lijkt me bijna onmogelijk om dan zelf voor je kindjes te zorgen, al zul je er snel heel handig in worden denk ik. Sterkte ermee.

En gefeliciteerd met je twins!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem250

Bericht 23 Dec 2016 23:19

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Wat lief van jullie. De verjaardag was geweldig. Blijkbaar hoort dat hele trotse gevoel niet alleen bij een eerste verjaardag. Er is voor iedereen gekookt (niet door mij) en het was heerlijk. Ik had alle recepten al eerder uitgezocht en uitgeprint. De vader heeft alle inkopen gedaan en gekookt ( dat is ook zijn vak). Mijn moeder heeft het hele huis versierd. Er was een mooie taart met sterretjes. De cadeaus, een houten keuken en poppenhuis had ik gelukkig al in de weken ervoor helemaal gepersonaliseerd. En er waren vooral glunderende kindergezichtjes en ook een hele trotse halfzus. Mijn voet is nog steeds gebroken, maar ik ben heel blij en heb weer veel zin in kerst.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Dec 2016 23:29

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Ah wat fijn dat je het plezier in die dingen hebt terug gevonden. En wat fijn dat iedereen zo helpt. Fijne feestdagen en een goed herstel gewenst!
Let's discover the world together.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 23 Dec 2016 23:51

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Wat een fijne update HG, goed te lezen dat je hebt kunnen genieten van deze dag. Hopelijk wordt het met Kerst ook genieten en dan ben je alweer een paar dagen dichter bij het loopgips :) Succes en sterkte met alles!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Dec 2016 08:04

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Wat een lastige situatie met je werkgever.

Een collega zit ook in het gips en mijn werkgever is verzekerd voor dit soort dingen. Dat betekent dus een taxi van huis naar werk. Ik meen te hebben gelezen dat dit ook via uwv of gemeente kan lopen.
http://www.uwv.nl/particulieren/voorzie ... il/vervoer

Geen idee of dat ook voor je geldt maar misschien handig om te weten dat et soms wel potjes zin.
08/2018
05/2021
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Dec 2016 10:48

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Wat fijn dat je zo hebt genoten van de verjaardag! Ik hoop dat je eruit komt met je werk en dat je in elk geval geen operatie nodig hebt. Ik wens je een hele fijne kerst, maak er wat moois van!
L2014 & H2017
<<

Anoniem260

Bericht 25 Dec 2016 12:37

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Jeetje HG wat ellendig! Geen tips, maar dikke knuffel :hug:
<<

Anoniem210

Bericht 27 Dec 2016 14:03

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Wat fijn dat je alsnog zo genoten hebt van de verjaardag van je kinderen.
Hoe gaat het verder met je? Heb je veel pijn? Je mag ook bijna voor controle toch? Ik hoop dat het er goed uit ziet en je op loopgips het ziekenhuis weer uit huppelt.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 27 Dec 2016 17:59

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Fijn dat de verjaardag alsnog geslaagd was en dat je er van genoten hebt!
2012 & 2016
<<

Anoniem250

Bericht 28 Dec 2016 14:22

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Wat een lieve reacties nog. Ik heb nu loopgips, maar echt lopen lukt nog niet. Want mijn voet doet nog teveel pijn. Maar ik merk wel dat het met loopgips straks best wel te doen is. Ik zit nu nog bij mijn ouders. Best gezellig en de kinderen zijn vrolijk en blij, dus ik denk niet dat ze iemand tot last zijn. Het is alleen de komende weken nog even kijken hoe het met vervoer moet, want ik mag niet autorijden. Maar dat soort dingen wijzen zich straks wel uit. En mag ik even bekennen dat mijn gebroken voet ervoor heeft gezorgd dat ik nu voor het eerst sinds tijden best uitgerust ben. Want heel veel zorg is me uit handen genomen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 28 Dec 2016 14:43

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Haha nou, alleen maar mooi meegenomen dan dat laatste ;).
Maar rot is het wel natuurlijk. Heb je nog een regeling kunnen treffen met je baas? Fijn dat er zoveel zorg uit handen wordt genomen, je hebt ook niet veel keuze he. En blij om te lezen dat je kinderen wel gewoon lekker vrolijk zijn. Heeft. F. nog steeds nachtvoedingen?
2012 & 2016
<<

Anoniem250

Bericht 28 Dec 2016 16:02

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Ja, wat een nachtbraker hè. Maar die heb ik zelf gedaan. F bij mij in bed en thermoskan er naast.
<<

Anoniem210

Bericht 28 Dec 2016 19:01

Re: Hoe doe je dat met een gebroken voet?

Wat fijn dat je zo goed ondersteund wordt door je omgeving. En een fijne bijkomstigheid dat je even lekker tot rust kan komen. :) Wel vervelend dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk gaat dat ook snel wat beter.

Heb je intussen weer contact gehad met je werkgever over je situatie?
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers