Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fit slank en gelukkig 2016

<<

Anoniem201

Bericht 01 Jan 2016 12:39

Fit slank en gelukkig 2016

Een nieuw jaar, nieuwe doelen om te bereiken.
1 daarvan is sportiever worden en het gewicht op peil houden.
Afgelopen jaar was een jaar van de liefde en gezelligheid en daar kreeg de een paar extra kilo's gratis bij.
Dus vanaf 2016 wil ik daar beter opletten, meer sporten en beter op mijn eetpatroon letten.

Het idee is om dit samen te gaan doen. Een topic waarin wij elkaar kunnen aanmoedigen, evt het delen van work-out filmpjes/ oefeningen en ook gezonde recepten.
Doe jij mee? en heb je nog meer ideeën?

Ik ben 30, 165cm en weeg momenteel 65kg. Mijn streven is 60kg en met name wat strakker in de taille en buik.

Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 01 Jan 2016 15:00

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik doe mee. Ben in 2015 flink afgevallen en nu is het zaak om op gewicht te blijven. Is nog een beetje zoeken hoe ik dat moet aanpakken. Heb een half jaar lang alles minitieus ingevuld in myfitnesspal, nu wil ik daar eigenlijk weer vanaf, maar vind het nog best een uitdaging om dan niet te veel/te slecht te eten als ik het gewoon op gevoel moet doen.

Sporten komt er al helemaal niet van de laatste tijd, met name omdat ik zo ontzettend moe ben (standaard meervoudig gebroken nachten) en liever gewoon vroeg m'n bed induik of wat tijd met m'n man doorbreng. Toch wil ik mezelf wel weer gaan dwingen, al is het maar tien minuten krachttraining per keer. Ik voel me naast slank ook wel behoorlijk slapjes namelijk en zo zie ik er ook uit als niet alles bedekt is.
<<

Anoniem275

Bericht 01 Jan 2016 15:22

Re: Fit slank en gelukkig 2016

I'm in!
Bij deze biecht ik op dat ik op dit moment zwaarder ben dan en jaar geleden, terwijl ik begin 2015 afgevallen was tot een mooi gewicht.
Ik wist heus wel dat ik de touwtjes liet vieren, maar op een gegeven moment zijn er te veel smoesjes (van een ijsje omdat het zulk lekker weer is tot 'in december maakt het toch allemaal niet meer uit') waardoor ik toch zwaarder ben dan dat ik eigenlijk wil en ja, dat is gewoon mijn eigen domme schuld..

Dus: ik doe mee!
Mij doel: minimaal 8kg eraf, liefst iets meer.
Hoe: niet snoepen (dat is echt mijn valkuil, want de basismaaltijden zijn niet zo verkeerd, maar hier probeer ik wel variatie in aan te brengen) en meer bewegen: het hardlopen wordt dit weekend weer opgepakt, ik tennis één keer per week en ik wil thuis wat spier verstrekkende oefeningen gaan doen, alleen weet ik nog niet goed wat..

Vandaag is nog een beetje en rare dag, maar dan ga ik van start!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 01 Jan 2016 15:30

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Bubble, op fitnessblender.com vind je heel veel fijne workouts! Je kunt er ook specifiek zoeken op strength training. Succes!
<<

Anoniem186

Bericht 01 Jan 2016 15:35

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik doe ook mee! Op zich ging het bijna het hele jaar goed. Ik sportte en af gezond. Alleen sinds oktober/november ging het bergafwaarts, amper gesport en veel te veel gegeten. Ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan, haha.

Vanaf volgende week ga ik weer 3 à 4 dagen in de week werken, een mooi moment om weer eens kritisch naar m'n eetpatroon te gaan kijken.

Ik ben 30, ben 1.72 en weeg denk ik 63 kg (dat hoop ik tenminste). 60 kg zou mooi zijn.
<<

Anoniem201

Bericht 01 Jan 2016 15:45

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Oh super! Ik zal straks kijken of ik een lijstje kan maken. Kunnen we het een beetje bijhouden.

Die kleine dingen doen het hier ook. Ik ben voor mijn gevoel 5 kilo te zwaar terwijl dat qua bmi reuze mee valt. Echter zie ik het wel en zijn kleren ook echt te klein geworden en dat frustreert mij. Jurkjes trek ik al niet meer aan want het ziet gewoon niet uit.

Ik heb een app gedownload met Work-out oefeningen voor thuis en heb een abonnement op basic fit. Dus we gaan ervoor! Ik wil hoe dan ook in de zomer toonbaar zijn in een bikini en jurkje.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Jan 2016 00:30

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik doe ook mee! (hoop ik!)
Hopelijk motiveert het idee me van de trouwjurk erg goed dit jaar.
Ik ben 1.65, 24 jaar en weeg 72 kg. Ik wil eigenlijk richting de 65.

Er moet een knop om in m'n hoofd, vooral minder snacken want ik ben dol op lekker eten en lekkere dingen en weet er altijd wel een excuus voor te verzinnen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem147

Bericht 02 Jan 2016 13:03

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik doe ook mee. Merkte dat ik mezelf het afgelopen jaar vaker ziek heb gevoeld, kleine ongemakjes en 4 kg ben aangekomen. Ik voelde me lichamelijk gewoon minder goed dan het jaar daarvoor waarin ik een stuk sportiever was.

Heb in december al flink wat doelen gesteld en nieuwe sportkleding gekocht (jeej!) en heb vandaag een mooie lijst gemaakt met allemaal gezonde maaltijden. Ook heb ik een pinterest bord aangemaakt met motivatie afbeeldingen en heb ik m'n home gym afgestoft. Ohja en ik heb de Nike + app gedownload met allemaal work outs erin.

Ik ben 27 - 1.71m en woog vanmorgen 60.9. Mijn doel is 55kg (ergens in mei).

Qua sportdoel: Ik heb mezelf opgegeven voor een loop van 5km begin maart, dus daarvoor moet ik nu wel beginnen met trainer. Heb al zeker 1 jaar tot 1.5 niet serieus gelopen. Ik wil eigenlijk later in het jaar een loop meedoen van 10km. Verder wil ik 2 a 3x per week 45 minuten sporten in m'n homegym. Ik moet alleen nog een fitnessmat kopen maar dat wilde ik vandaag doen. Heb er echt heel veel zin in!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Jan 2016 19:49

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik doe ook mee!
Ik was ook best lekker bezig en na de zomer en het herstellen van mijn voetbreuk weer netjes afgevallen tot 67 kilo. Door ziekte heb ik een paar weken niet kunnen hardlopen en de touwtjes teveel laten vieren (lees wijn drinken).
Oudejaarsdag gewogen en toen gaf de weegschaal 69,8 aan
Vanmiddag alweer 6 km gerend dus het begin is er, maandag ga ik los.
Ik ben 172cm en wil weer rond de 67 wegen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jan 2016 19:58

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik ga ook proberen mee te doen! Ben het afgelopen jaar al 16 kilo afgevallen en wil er dit jaar nog minimaal 15 kilo extra vanaf hebben, het liefst 20.
Ik ben 1.68 en weeg op dit moment 84 kilo.

Ik gebruik sinds een week of 3 proteinemaaltijdshakes als ontbijt en lunch en dat bevalt enorm goed. Ik boks 1x in de week en ben aan het opbouwen met hardlopen, wil over paar maanden een 5km loop gaan doen. Daarnaast wil ik ook weer vaker naar de sportschool toe.

Het lastigste voor mij gaat volgende maand worden, dan ga ik 5 weken naar Thailand en Vietnam. Kan mijn ADHD medicatie niet mee nemen (Dus meer honger, medicatie onderdrukt hongergevoel) en het sporten valt weg dan.
Als ik weer thuis kom wil ik 2x in de week gaan boksen en dan blijven hardlopen. En mijn sportschool abonnement loopt tot mei geloof ik, die wil ik dan gaan opzeggen en eventueel nog een extra les gaan volgen bij de vrouw die ook de bokslessen geeft.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 02 Jan 2016 20:37

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Vanmiddag ondanks weer een rotnacht toch even een workout gedaan.
https://www.fitnessblender.com/videos/2 ... bs-workout

Ga denk ik voortaan proberen zaterdag, dinsdag en donderdag te sporten. Zaterdagmiddag is mijn man altijd met de oudste weg en aangezien die vanaf volgende week ook naar school gaat, heb ik (mits de jongste meewerkt en braaf een middagdutje doet) ook dinsdag en donderdag even tijd om te sporten.
<<

Anoniem173

Bericht 03 Jan 2016 12:01

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Hee dit is een leuk topic ik denk dat ik hier ook ga meeschrijven. Ik ben vorig jaar een kilo of 8 afgevallen. Sowieso een stuk strakker nu maar ook sportiever. Maandag wil ik echt weer gaan opletten op mijn eten (vandaag nog gourmetten en wat overgebleven oliebollen eten haha).
Heb vooral als doel om op gewicht te blijven of hooguit aan te komen in spieren. Begin februari maar weer eens een meting bij de sportschool doen!
<<

Anoniem147

Bericht 03 Jan 2016 12:06

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik heb mijn planning ook voor deze week qua sport:

Maandag- Rust
Dinsdag - 09:00 uur hardlopen (nog even kijken hoe of wat. Misschien weer een ren-app downloaden)
Woensdag- 16:00 uur homegym (30 minuten, slow start)
Donderdag - Rust
Vrijdag - 08:30 uur hardlopen
Zaterdag - 15:00 uur homegym (35 minuten)
Zondag - 11:00 uur hardlopen

Mijn eetschema:

Ma:
O: 2 Spelt boterhammen - biefstukworst - 2 gekookte eieren
L: Pasta - passata - pesto - puntpaprika - bleekselderij - room
S: Appel
D: Courgettesoep - speltcroutons

Di:
O: 2 Speltboterhammen - biefstukworst - 2 gekookte eieren
L: Volkorenpita - kalkoen - sla etc - Griekse yoghurt dressing
S: Spelttoast met mahummara (Thanks to Poubelle, mahummara is echt lekker!)
D: Broccoli - zoete aardappel - vis

Wo:
O: 2 Spelt boterhammen - halve avocado - 2 roereiren - lepeltje crème fraîche
L: Griekse yoghurt - eiwitpoeder - kiwi - noten
S: Spelttoast met mahummara
D: Volkorenpita - kalkoen - sla/paprika - Griekse yoghurt dressing

Do:
O: 2 Speltboterhammen - halve avocado - 2 roereieren - lepeltje crème fraîche
L: Griekse yoghurt - eiwitpoeder - kiwi - noten
S: Spelttoast met mahummara
D: Pasta - passata - pesto - gerookte zalm - groente

Vr:
O: Spelttoast - komkommer - gerookte zalm - gekookte ei
L: Kokos pompoensoep - speltcroutons
S: Appel
D: Geroerbakte spruitjes - zoete aardappel - gemarineerde kalkoen (waarin weet ik nog niet)

Za:
O: 1 Spelt boterham - 0.5 avocado - 2 roereieren - lepeltje crème fraîche
L: Quinoaburger - 1 spelt boterham
S: Appel
D: Volkorenwrap - tartaar - bonen (Mexicaans) - paprika en meer groentemeuk

Zo:
O: Spelttoast - gerookte zalm - komkommer - gekookte ei
L: Tomatensoep - 1 speltboterham
S: Appel
D: Zelf belegde pizza

Ik zie net dat er 4 grapefruits in een netje in de bonus zijn bij de AH. Ik denk dat ik die er ook nog ergens doorheen gooi. Smoothie ofzo. Ik heb de Kcal ook niet berekend en heb het gevoel dat er nog wel wat bij kan op sommige dagen.
Laatst gewijzigd door Anoniem147 op 03 Jan 2016 12:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem147

Bericht 03 Jan 2016 12:09

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Goed bezig LG! Ik ben de Nike + app nu gedownload met workouts. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.

@ AM, succes! Eerst nog veel plezier met je gourmet haha.
<<

Anoniem156

Bericht 03 Jan 2016 12:40

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Hahaha Marni volop aan de biefstukworst en muhammara :heart:
Je eetlijstje ziet er goed uit!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 04 Jan 2016 08:47

Re: Fit slank en gelukkig 2016

I'm in. Ik ben al weken zo verschrikkelijk moe en lusteloos. Nu zal 24/7 in verbouwingsrotzooi leven ook niet helpen maar mijn eetpatroon van de laatste tijd ook niet. Ik wil er een paar kilo af maar me vooral weer wat fitter voelen. Ik ga weer 1x per week bootcampen en 1x hardlopen.

Vandaag weer back to normal.

Vandaag eet ik:
O: spelt ontbijtcrackers met avocado en komkommer/ kop thee
T: banaan
L: 2 boterhammen met kaas en komkommer/ soep
T: 2 mandarijnen
D: gekookte aardappels, wortels en een vega schnitzel

Marni, heb jij tussen je ontbijt en lunch geen honger? Ik echt het meest van de hele dag. Ik eet ontbijt rond 7u en moet tussen 10 en 11 echt iets eten. Net muhamarra gegoogeld, klinkt lekker. Maken jullie dat zelf?
Smile, it's free!
<<

Anoniem193

Bericht 04 Jan 2016 11:28

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Nog nooit van biefstukworst gehoord! Jullie raden wel dat ik vanmiddag even naar de AH ga ;)

Ik wil het dit jaar anders doen, ik wil niet meer bijhouden wat ik eet, ik wil leven zonder keukenweegschaal, ik vertrouw op mijn instinct, waarvan ik hoop dat dat een gezond instinct is geworden de laatste jaren.
Januari wordt mijn testmaand, waarin ik hoop dat mijn gevoel mij niet in de steek gaat laten. Als januari goed gaat, dan gooi ik alle foodtrackers van mijn telefoon ;) Gaat het niet goed, dan ga ik in februari maximaal 3 dagen per week mijn voeding bijhouden.

Mijn plan:
- Bij ontbijt, lunch en avondeten groenten eten.
- Tussendoor kwark/yoghurt/noten/fruit/bananenbrood/rijstwafels.
- Ik eet 6x per dag, heb dus 42 eet momenten in een week, daarvan mag ik 6x iets "ongezonds". (een koekje, een snoepje uit de snoeptrommel van de kids, een gebakje op een verjaardag, een kroket)
- mijn huidige sportschema vast blijven houden tot maart (2x kracht, 1x bootcamp, 1x bodypump, 2x hardlopen)
Vanaf eind maart moet ik mijn sportschema aan gaan passen, omdat ik dan weer start met de motorsport en dus minder tijd heb.

vandaag:
O: Bloemkoolpap met banaan, cacaonibs, whey crispies en wat cruesli
T: banaanbrood + cherry tomaten
L: Kipfilet met champignons en zero rijst.
T: Rijstwafels 1x kipfilet en 1 met pindakaas
D: Stamppot andijvie
T: kwark met warme appel en kaneel
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Jan 2016 12:12

Re: Fit slank en gelukkig 2016

We hebben zo'n beetje hetzelfde doel geloof ik Alibi. :) Ben ook wel een beeje klaar met alles bijhouden en wil weer leren op mijn gevoel en gezond verstand te vertrouwen.

Vandaag voor het eerst zelf baba ganoush gemaakt, was erg lekker. Moet even uitzoeken of het misschien ook in te vriezen valt, want nu heb ik voor vier porties broodbeleg driekwartier de oven aangehad en da's toch een beetje zonde.

Verder weer veel nieuwe blogs over gezonde voeding aan mijn bloglovin' toegevoegd, altijd fijn wat inspiratie om gezond te kunnen variëren.

Ik eet vandaag:

O: havermoutpap met banaan, cacao en walnoten (elke ochtend, ik vind het zo ontzettend lekker)
T: kopje ristretto (met suiker, dat is mijn dagelijkse zonde en ik geniet er met volle teugen van :wink: ) en restje brinta met cacao en rozijnen van zoon
L: twee boterhammen (altijd zelfgebakken bio volkoren gistbrood) met baba ganoush en een met casselerrib, een kwart zoete puntpaprika (de rest heeft m'n jongste weggekauwd :D ), bakje magere kwark met rozijnen
T: een peer en een kiwi, wat noten en pitjes
A: spinaziestamppot met ribkarbonade
T: heb een nieuwjaarsborrel, wil het bij een half glaasje witte wijn en een plakje worst en wat plakjes komkommer houden. Thuis nog een boterham met casselerrib en/of een bakje kwark.
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jan 2016 13:26

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Hier helemaal hetzelfde. Ik heb mijn eetlijstje ook echt op basis van mijn gevoel gemaakt. Ik heb geen zin om dat elke keer in MFP te zetten. Kost zoveel tijd en ik weet inmiddels zelf wel wat goed en slecht is.

Mijn grootste punt afgelopen jaar was ook sporten en niet de voeding. Daar wil ik me nu dus voornamelijk op richten.

Verder maak ik zoveel mogelijk avondeten zelf maar dingen zoals muhammara en hummus koop ik lekker in een bakje. Ook speltbrood haal ik gewoon uit de winkel en al dat soort gezonde muffins zijn sowieso niet aan mij besteed. Ik vind het niet lekker dus waarom zou ik het eten. Dan eet ik liever een lekkere bak met griekse yoghurt en fruit. En healthy snacks (ter vervangen van slechte snaai) doe ik sowieso niet aan want dat werkt niet voor mij. Of niet snacken of je een keertje lekker laten gaan met gewoon een zak naturel chips ofzo.

Dat is mijn spirit voor dit jaar haha.
<<

Anoniem215

Bericht 04 Jan 2016 14:48

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik kom ook weer mee schrijven. De gehele maand december heb ik niet gesport en totaal niet op mijn voeding gelet.
Het eerste wat ik ga doen is wisselen van sportschool. Momenteel zit ik bij F4F. Maar vind het helemaal niet fijn sporten daar, het is er altijd druk. Volgende week maandag heb ik een rondleiding bij een andere sportschool.
En ik ga meer zelf koken i.p.v. bestellen.

Nice avatar Marni.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Jan 2016 14:56

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik ga ook geen dingen eten omdat het een hype is ofzo. Haha.
muhammara en baba dinges, dingen die ik niet kan uitspreken en niet zonder schrijffouten kan typen sla ik over :P
Ik heb het wel even gegoogled, maar nee is niks voor mij. Net als hoemoes/humus of hoe je dat ook schrijft, ik vind het niet lekker.

Healthy snacks maak ik soms, zoals gezonde brownie, vezelrijke kwarktaart etc. Maar ook daarmee is het gewoon oppassen hoeveel je ervan eet. Het voordeel vind ik dat ik dan iets te snaaien heb, zonder suiker en dat ik niet gelijk zo'n huge dip krijg daarna.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 04 Jan 2016 18:40

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Haha Alibi, mij lijkt bloemkoolpap icm zoetige dingen dan weer heel erg ranzig. Hoe kom je erop!
Smile, it's free!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Jan 2016 18:53

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Ik kan niet wachten tot ik weer fatsoenlijk kan gaan sporten en back in shape kom. 3 april bevallen, dan 4 weekjes op de bank en ik meld me hier. (Boy, ik hoop dat dat volgens dat plan zal verlopen)

Nu doe ik ook redelijk gezond btw hoor, ik eet nog steeds goed gevarieerd en ben niet overdreven aan het snaaien. En ik heb vorige maand het hardlopen ingewisseld voor baantjes trekken. Maar ik wil zo graag weer leuke kleding aan :palm:
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Jan 2016 18:55

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Lavendel schreef:Haha Alibi, mij lijkt bloemkoolpap icm zoetige dingen dan weer heel erg ranzig. Hoe kom je erop!
Ik heb het ook geprobeerd en vond het idd bijzonder viezig. Ik kookte het in kokosmelk en deed er vanillesuiker door. Maar de structuur van die bloemkool was heel naar, heel melig. Bluh.
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Jan 2016 23:25

Re: Fit slank en gelukkig 2016

Bloemkool pap vind ik nou ook niet echt aantrekkelijk klinken.

Ik ga in januari ook weer een beetje balansen, ik ben vorig jaar ook 5-6kg afgevallen nu na de feestdagen zat er ongeveer een kilo aan. Maar hij is al weer voorzichtig aan het verdwijnen. Ik ben nog steeds 3x per week aan het sporten alleen het eten was de laatste weken wat minder streng. Dat wil ik nu weer wat gaan terug schroeven, bewuster zijn van wat ik eet en weer wat meer plannen (ik wilde het eerst ook wat meer los laten maar heb het weer iets te veel laten vieren).

Ik heb een fitbit als kerstcadeautje gekregen dus ben nu ook fanatiek mijn 10.000 stappen per dag aan het zetten, ik vind het helemaal leuk.

Alibi: hoe wil je die 6 momenten dan gaan bijhouden? Turfje op de koelkast en bij de 7e keer denk je dat mag dus niet? Omdat je zegt niet te willen plannen.

Marni: Wat is biefstukworst? Een soort rosbief? Goed dat je er weer voor gaat!

Rizolli: ik denk dat een trouwjurk wel motiveert ja :D!

Urban Naked: dat snap ik, ik hoop voor je dat het zo verloopt als je nu hoopt (4 weekjes op de bank en GO!). Ik heb wel respect voor je hoor, nu ik zo goed bezig ben ben ik echt een beetje bang voor de gevolgen van een zwangerschap (als me dat gegund is), alsof dat betekent dat ik per se zwaar ga worden en geen tijd meer heb om te sporten. Vast een kortzichtige gedachte. Maar jij bent wel een goed voorbeeld dat het ook anders kan :).

De rest: succes!

Het was vandaag trouwens zoooo druk bij de sportschool. Echt weer even wennen, alle parkeerplaatsen vol en alle kluisjes bezet.
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda