Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weight Watchers

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Feb 2018 21:13

Re: Weight Watchers

Ik weet niet waar je woont Pleun? Als het omgeving Westland, Den Haag of Rdam is, wil ik anders woensdag ook wel wat voor je meenemen?
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Feb 2018 21:44

Lief Lejow! Ik woon in Hilversum, dat is wat uit de buurt. Toch bedankt! Chips en chocoladereepjes/browniereep. De mousse is dat niet zo'n saromapudding effect? De nep Knoppers lijken me ook wel wat. Zou ik gewoon naar een cursus kunnen gaan om alleen inkopen te doen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Feb 2018 22:09

Volgens mij kan dat wel ja. Zo lang je netjes afrekent is er niets mis lijkt me!

Ik heb de mousse zelf nog niet op, maar hoorde goede verhalen :D
Maar de salt en pepper chips.. nommmm
<<

Druifje

Noob

Bericht 13 Feb 2018 07:51

Lejow schreef:De chips is echt goddelijk!! Vooral de Salt en Pepper.
Ook de reepjes vind ik wel lekker, de brownie
En de chocomouse hoor ik op de cursus veel goede verhalen over :D

Dit klinkt voor mij zo grappig! Dames die willen afvallen en brownie, choco en chips kunnen eten! :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Feb 2018 17:30

Druifje schreef:
Lejow schreef:De chips is echt goddelijk!! Vooral de Salt en Pepper.
Ook de reepjes vind ik wel lekker, de brownie
En de chocomouse hoor ik op de cursus veel goede verhalen over :D

Dit klinkt voor mij zo grappig! Dames die willen afvallen en brownie, choco en chips kunnen eten! :smile:

Daarom ben ik ook zo blij met WW ;) En natuurlijk geldt ook daar dat je niet zo'n heel pak op moet vreten, maar een zakje chips (vergelijkbaar met zo'n uitdeelzakje) is bijv 2 punten (ik mag er 23) en echt heel lekker!
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid