Desktop versie van Zeg maar Yes
Plaats een reactie

Re: Swiss Sense ervaringen

14 Mei 2015 15:06

Lekker geslapen??

Re: Swiss Sense ervaringen

15 Mei 2015 10:51

heerlijk :D

Re: Swiss Sense ervaringen

29 Mei 2015 07:27

Meiden na hoeveel weken kregen jullie bericht dat het bed binnen was? Wij wachten nu 9 weken.. Ze hebben vermeld dat de levertijd 12 weken is maar hoop dat het bed er eerder is. :smile:

Was jullie bed er eerder/op tijd of later?

Re: Swiss Sense ervaringen

29 Mei 2015 09:36

Jeej!! Ik dacht ik zal eens even bellen.. Toen werd ik gelijk doorverbonden naar de planning omdat het bed binnen is :smile: volgende week vrijdag wordt hij geleverd!!

Re: Swiss Sense ervaringen

29 Mei 2015 17:04

Jeej mooi zo!

Re: Swiss Sense ervaringen

31 Mei 2015 12:03

Wat zal jij lekker slapen volgende week.

Een aantal weken geleden is de swiss bij ons langs geweest. Wat ik ook deed of hoe ik het bed ook opmaakte. Het leek erop dat onze topper te klein was. Uiteindelijk bleek dat we een te groot bed geleverd hebben gekregen en dat de topper wel aan de maat voldeed ;-) We krijgen nu een speciale topper op maat gemaakt helemaal gratis :-), dus even wachten dus tot hij geleverd wordt. Erg goeie en fijne service!

Re: Swiss Sense ervaringen

31 Mei 2015 12:20

munk schreef:Wat zal jij lekker slapen volgende week.

Een aantal weken geleden is de swiss bij ons langs geweest. Wat ik ook deed of hoe ik het bed ook opmaakte. Het leek erop dat onze topper te klein was. Uiteindelijk bleek dat we een te groot bed geleverd hebben gekregen en dat de topper wel aan de maat voldeed ;-) We krijgen nu een speciale topper op maat gemaakt helemaal gratis :-), dus even wachten dus tot hij geleverd wordt. Erg goeie en fijne service!


Zo wat een goede service! Scheelt de maat veel? Hoe slaapt het bed? Wij kunnen echt niet wachten.. Haha!

Re: Swiss Sense ervaringen

27 Jan 2018 12:13

verwijderd
Laatst gewijzigd door richardd01 op 30 Jan 2018 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Re: Swiss Sense ervaringen

27 Jan 2018 12:24

richardd01 schreef:Na bij een bezoek in 1 van de filialen advies te hebben gekregen hebben wij 2 duurdere boxspring matrassen besteld via de webwinkel. Mijn partner is er erg tevreden mee maar ik slaap er na 6 weken nog helemaal niet lekker op. Krijg zelfs pijn in mijn rug. Ik heb ook een topper geprobeerd maar helpt niet voldoende. Dat is gek want door mijn werk slaap ik op veel verschillende bedden in hotels en heb ik nooit problemen. Het blijkt dat Swiss sense geen 3 maanden omruil garantie geeft voor web-aankopen. We vreemd voor een winkel die in het duurdere segment zit. Reden is zogezegd dat ze deze garantie niet willen geven als je geen advies hiervoor hebt gehad van 1 van de verkopers. Ik heb het nu achteraf ook kunnen terugvinden op de webside. Als het dan inderdaad echt zo is dat niet elk matras geschikt zou zijn voor iedereen dan zou Swiss sense niet aan webverkopen moeten doen, maar ja, dat is een hoop omzet. Had ik toch beter voor het Emma matras moeten gaan waar ze wel voldoende vertrouwen hebben in hun product om deze garantie te geven, zelfs bij web aankoop.
Ik kreeg nog wel een heel slecht aanbod voor 100eur terug voor mijn bijna nieuwe matras van 400eur bij aankoop van een vervangend matras… :palm: Krijg ik geen zwitserleven-gevoel van.

Verkeerde website. Je moet klacht.nl hebben...

Re: Swiss Sense ervaringen

27 Jan 2018 18:50

Toch bijzonder dat iemand een account aanmaakt om een klacht te plaatsen over een product en dan nog wel in een oud topic. Serieus waarom?

Wij hebben overigens sinds september een Swiss Sense en oh wat ben ik blij met ermee! Onze dochter ook, prima alternatief voor springkussen ;)

Re: Swiss Sense ervaringen

18 Sep 2019 10:05

Meg schreef:Toch bijzonder dat iemand een account aanmaakt om een klacht te plaatsen over een product en dan nog wel in een oud topic. Serieus waarom?

Wij hebben overigens sinds september een Swiss Sense en oh wat ben ik blij met ermee! Onze dochter ook, prima alternatief voor springkussen ;)



En weer opnieuw wordt een oud topic voor een klacht gebruikt... echt ga op een klachtensite klagen (klacht.nl)

Re: Swiss Sense ervaringen

18 Sep 2019 12:34

En dat iemand er ook speciaal een account voor aanmaakt, haha. En de klachtenmensen hebben al drie ook wel een hele post geplaatst, haha. Zal er een officieel anti-swisssenseclubje zijn?
Wij zijn iig nog steeds blij met het bed ;)

Re: Swiss Sense ervaringen

18 Sep 2019 17:50

Bel het callcenter gewoon plat als je een klacht hebt. Die zit hier in de buurt en ik ken ook iemand die daar heeft gewerkt. Sowieso is de plaats bekend als beddengoedhoofdstad van het land want ook het hoofdkantoor van Beter Bed is hier gevestigd.
Plaats een reactie