Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Statistieken van de maand april

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Mei 2018 15:28

Statistieken van de maand april

Forumstatistieken van de maand april

Afbeelding

April, de eerste volle maand van het lenteseizoen. Terwijl we dit schrijven (30 april) regent het pijpenstelen buiten. Normaal valt er in de maand april ongeveer 44 millimeter regen. In de nacht van 29 op 30 april heeft het in sommige plekken in Nederland wel 58 millimeter geregend!! Je kunt dus wel stellen dat we nogal nat de nieuwe maand in gaan.
Daarentegen begonnen we de maand april zonnig en warm. Op 7 april hadden we de eerste officiële warme dag van de maand en van het jaar met maar liefst 21,6 graden in De Bilt. Het was zelfs de warmste 7 april ooit gemeten.

(Nutteloze) weetjes over april
3 april: Chocolademoussedag
10 april: de Titanic voer in 1912 uit
14 april: staat bekend als zwarte dag. Dit is de tegenhanger van Valentijnsdag. Deze dag wordt vooral in Zuid-Korea gevierd
18 april: de eerste Nederlandse Playboy kwam uit in 1983
22 april: Nationale Aspergedag
29 april: Trouwden Prins William en Kate in 2011. Op deze datum trouwden heel wat jaren eerder ook Hitler met zijn vrouw

Afbeelding

In april zijn er ook weer een hoop jarige forumsters die we nog even van harte willen feliciteren.
Gefeliciteerd Studiebol, Highway, Minx, Jerry, Believe, Huppekee, Happydobby, Silver, Rebecca, Pandora, Dee, Arwyn, SoCali, Hoochie, Stanley, Beachgirl, Aagje, Shy, Sam en YEX!

Ook willen wij Islandgirl en Flore feliciteren met de geboorte van hun kleintje.
Uffe, Meg en InweCulnamo willen wij ook van harte gefeliciteren met hun prille zwangerschap. Wij wensen jullie een goede zwangerschap toe en hopen dat jullie over een aantal maanden een mooi baby’tje in jullie armen mogen houden!

MissEnergy is op donderdag 26 april in het huwelijksbootje gestapt. We wensen haar en haar man een heel mooi en liefdevol huwelijk toe!

Nog meer mooi nieuws. Pomsky heeft afgelopen maand haar huis verkocht! Ayla heeft afgelopen maand een huis gekocht en Kajaka heeft de sleutel van haar woning gekregen. Gefeliciteerd dames!

Op werkgebied hebben we ook weer fijne berichten gelezen. Teun, Jezzie, Frankie en Engeltje hebben een nieuwe baan gevonden. Gefeliciteerd dames!

Coco heeft ook een mooie prestatie verricht afgelopen maand. Zij heeft haar autotheorie gehaald! Nu op naar dat roze papiertje!

En Silly-One kunnen we niet meer herkennen aan haar lange blonde lokken. Zij heeft namelijk 23 centimeter haar gedoneerd aan Toupim! Heel erg mooi!

Afbeelding

Onze gedachten gaan uiteraard ook uit naar Geel, Maan, Moesje, SoGood, Anousch, Caro, Ellis, Parisienne, LonelyGoatherd, Elvie, Raphanus Sativus en Lady.

Forumster van de maand:
Deze maand is MissEnergy niet alleen getrouwd, maar ze is ook nog de forumster van de maand april! Je kunt haar stuk hier lezen.

Cijfers en leuke feitjes over het forum in de maand april:

We hadden weer bijzondere zoekwoorden deze maand. Wat denk je van “mannenlingerie, “te kort rokje aan” en “stinkende wasmand”.
In april hebben we gezamenlijk 8938 berichten geplaatst. Dat is ongeveer een kwart minder dan vorig jaar april. Auw! Hopelijk is het forum volgende maand wat actiever.
De drukste dag in april was dinsdag 24 april. Er zijn toen 440 post geplaatst. De rustigste dag, met maar 172 posts, was zaterdag 7 april. Zaterdag is statistisch gezien altijd een rustige dag. Maar het hele mooie weer zal er ook zeker invloed op hebben gehad! Gemiddeld zijn er 297,83 posts per dag gepost in april.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Mei 2018 15:51

Re: Statistieken van de maand april

Grappig dat het weer duidelijk invloed heeft op het forumgedrag. Logisch ook wel. Eigenlijk hoop ik dan dat het forum komende maand ook niet heel actief is, want dat betekent beter weer ;)
(maar nee hoor, blijf allemaal maar lekker posten)

Leuke statistieken weer.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Mei 2018 16:34

1x bevallen in maart was wel voldoende hoor :P
29032018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Mei 2018 19:12

leuk weer
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Mei 2018 00:20

Wat leuk dat ik benoemd wordt. Ik hoorde trouwens wel dat het tegenwoordig behoorlijk in is om je haar te doneren.

En inderdaad ik vond het al rustig op het forum, maar blijkbaar was het beter weer dan ik in mijn herhinnering had. De laatste week was het minder terwijl april zeker een mooie maand is geweest.
_
BAM
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mei 2018 07:43

Leuk om te lezen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Mei 2018 16:57

Wat bijzonder dat jullie mij noemen. Waarschijnlijk omdat ik ergens gepost heb dat mijn moeder anders afgelopen maand jarig was geweest. Echt complimenten hoe scherp jullie zijn in het oppikken van zulke berichten :yes: .
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Mei 2018 09:22

Hallo! Ik ben niet bevallen in april hoor. ;)
29032018
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 23 Mei 2018 19:46

Cotton schreef:Hallo! Ik ben niet bevallen in april hoor. ;)

Ik heb je eruit gehaald, Cotton, excuses, ik denk dat het ergens dubbel heeft gestaan.

Terug naar Forumzaken