Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Statistieken november 2018

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Dec 2018 11:15

Statistieken november 2018

Afbeelding

De maand november is alweer voorbij! De laatste maand van het jaar is alweer aangebroken. Sinterklaasstress, daarna beginnen de kerstborrels en diners alweer te komen en voor we het weten wensen we iedereen weer een vrolijk nieuwjaar en gaan we verder met het jaar 2019!

Maar zover is het gelukkig nog niet. Het is nu eerst tijd om terug te blikken op de afgelopen maand. Fedora blikte op 1 november vooruit en vroeg ons wat onze plannen zouden zijn deze maand. Is dit allemaal uitgekomen en hebben jullie een fijne maand gehad?

Afbeelding

Afgelopen maand was het Black Friday. Nou, dat hebben de winkeliers én de postbezorgers geweten hoor. In het Black Friday weekend is er een record verbroken. Nog nooit eerder waren er zoveel iDeal-betalingen geweest als het weekend van 23 november. Het waren er 38 % meer dan het weekend van Black Friday vorig jaar en 72% meer dan in een normaal weekend. Had jij nog iets speciaals gekocht tijdens Black Friday?

Ook de Sint met zijn Pieten zijn weer in het land aangekomen afgelopen maand. De chocoladeletters vliegen je op het forum om je oren. Mocht je nog (last minute) cadeau ideeën op willen doen, neem dan een kijkje in dit topic. Er zijn volop verlanglijstjes te vinden. Mocht je nog op zoek zijn naar (last minute) Sinterklaascadeaus voor de kinderen? Dan kun je hier waarschijnlijk nog genoeg inspiratie vinden!

Marin heeft ons gisteren nog gewezen op een aantal kersttopics, om alvast in de decembersfeer te komen.
Zo kunnen we inspiratie halen in het kerstdinertopic, wegzwijmelen bij mooie kerstbomen in dit kerstboomtopic of lekker wegzwijmelen bij het kerstfilmtopic! Bedankt voor het melden, Marin!

Afbeelding

Er zijn weer een hele hoop dames die de afgelopen maand hun zwangerschap hebben gemeld op het forum. Tabbie, Bisq, Suus, Tukkie, Flower, Kippie, Keukenprinses en Plien, wij wensen jullie een hele goede zwangerschap toe!

Bevallen
Mouette en Meg zijn de kersverse ouders geworden van een mannetje. En Elroya is afgelopen maand bevallen van een meisje! Gefeliciteerd en heel veel geluk, liefde en gezondheid gewenst!

Jarig
Ook zijn er weer een aantal dames die een kaarsje extra uit hebben mogen blazen afgelopen maand. Bazinga, Oohlala, Maple, Popcorn, Snirp, Urban Naked, Betty, Kira, Winegum, Vlaai, Snoes, Tom en Gympie, nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Afbeelding

Midden november is Joey een geregistreerd partnerschap aangegaan. Wij wensen jou en je man een heel mooi leven toe, samen.

Afbeelding

Dee heeft een woning gekocht. Oreo heeft juist haar woning verkocht! Gympie heeft de sleutel van haar nieuwe woning gekregen afgelopen maand. En Misoe heeft aangegeven dat haar koopwoning alleen op haar naam is komen te staan! Lieve dames gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie huizen!

Nieuwe job
Feline
is afgelopen maand begonnen bij haar nieuwe werkgever. We hopen dat je er een fijne tijd gaat krijgen!

Kira is gehuldigd bij haar vereniging. Wat dat precies inhoudt weten wij ook niet. Misschien dat Kira ons dat nog kan gaan vertellen? Het klinkt in elk geval erg leuk. Gefeliciteerd!

Afbeelding

Helaas ook voor een hoop dames wat minder goed nieuws. We denken aan jullie lieve, Bliss, Chava, Marin, Soleil, Widko, Rva, Marie, Fedora, Popcorn, Guattari, Linnie, Katrien, Dora, Gympie en Ava.

Forumster van de maand
De forumster van de maand november is Chava. Heb je haar verhaal al gelezen?

Cijfers:
• Gemiddelde sessieduur 8minuten en 11 seconde
• 46,6 % van de bezoekers forumt met de mobiele telefoon. Gevolgd door 34,9 % die met een desktop of laptop forumt en 18,5 % forumt via de tablet
• 87,08 % van de bezoekers komen uit NL, Belgie is ook best wel een favoriete locatie om vanuit te forummen. 9,89 % forumt vanuit Belgie. 0,55 % vanuit de USA en 0,54 % vanuit Duitsland.
• Van de mobiele gebruikers forumt 74,16 % met een IOS besturingssysteem, gevolgd door 23,82 % die met Android forumt en 2,02 % die forumt met een Windows besturingssysteem.
• Chrome (41,09 %) en Safari (34,25 %) zijn de favoriete browsers van alle bezoekers. Gevolgd door Internet Explorer (8,28 %), Edge (7,58 %) en Firefox (5,49 %)

We hebben ook weer wat zoektermen bekeken die gebruikt zijn om op het forum terecht te komen:
• Bekkasinen ervaring
• Clit hood piercing laten zetten
• Pakjesavond zakken uit de raam
• Pbl inzetten voor fietsplan

En toch wel een hele bijzondere vond ik zelf; vrijen met vader.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Dec 2018 12:51

Re: Statistieken november 2018

Lief dat jullie aan me denken :)

Benieuwd wie er in de USA forumt!
En ook opvallend dat er zoveel iOS gebruikers zijn ten opzicht van Android, maar dat Chrome de overhand heeft ten opzichte van Safari. Zover mijn nerdness. :nerd:

Zero heeft ook een nieuwe baan! :cheering:
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Dec 2018 13:04

Ik heb het idee dat ik het iOS gemiddelde goed omhoog krik met doelloos rondsurfen hier :palm: maar ik gebruik Safari. Of gaat dat gemiddelde het echt per unieke gebruiker?
<<

JustMeDaan

Yipyapper

Bericht 01 Dec 2018 16:06

Elro is ook bevallen in november toch?
Afbeelding
<<

Kira

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2018 16:26

Aah wat leuk dat ik nog apart genoemd wordt! Ik ben inderdaad gehuldigd. Dit gebeurt als je 12,5 / 25 / 40 / 60 jaar lid bent bij onze vereniging. Ik ben echter toen ik 12,5 jaar lid was (ik ben op mijn 9e bij de fanfare gegaan) een tijd er tussenuit geweest en sinds enkele jaren weer terug samen met mijn zoon. Ik heb dus met terugwerkende kracht een speldje gekregenvoor 12,5 jaar als speciale blijk van waardering :)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2018 16:33

JustMeDaan schreef:Elro is ook bevallen in november toch?

Ja klopt. Maar ik denk dat ze me verwarren met Elsa, zo heette ik tot ruim een jaar geleden.
(Wat me herinnert dat ik mn forumnaam nu weer mag laten aanpassen:))
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Dec 2018 16:50

Wat zijn jullie scherp zeg, dat ik genoemd wordt, bedankt!
En ik was deze maand weer een week in Duitsland, benieuwd of ik die halve procent in m'n eentje ben :P.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 02 Dec 2018 12:51

Dank je wel, was gisteren een erg emotionele dag... Veel mensen die Mn schoonvader kennen. Zelfs Richard Groenendijk had tijd genomen om op zn neef zn begrafenis te kunnen zijn samen met zn ouders.

Heel veel mensen die Mn schoonvader lief hebben, heeft ons goed gedaan dat zoveel mensen er voor hem waren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Burgemeester Puck

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Dec 2018 17:02

Elro schreef:

Ja klopt. Maar ik denk dat ze me verwarren met Elsa, zo heette ik tot ruim een jaar geleden.

Je hebt helemaal gelijk Elro. Ik zal je naam gelijk aanpassen naar je nieuwe aangevraagde naam.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2018 20:31

Burgemeester Puck schreef:
Elro schreef:

Je hebt helemaal gelijk Elro. Ik zal je naam gelijk aanpassen naar je nieuwe aangevraagde naam.

Leuk, dankje!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Dec 2018 20:42

Wat lief dat er aan me gedacht wordt.
En zoals altijd weer leuk om de statistieken te lezen.
Saying everything without making a sound
<<

Katrien

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Dec 2018 20:47

Leuk om te lezen!

Lief jullie mij noemen.
25 februari 2014 & 5 juni 2015
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 03 Dec 2018 20:03

Gefeliciteerd Joey, wist ik niet! Super leuk!

Sta ik geregistreerd als jarig in november? Bedankt voor de felicitatie, maar is nog 2 weekjes wachten haha.

Marin, mijn vriend gebruikt altijd Chrome op z’n iPhone en iPad (hij komt niet hier natuurlijk). Als meer mensen dat doen, zou dat het hoge percentage Chrome geven in combi met iOS?
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 03 Dec 2018 20:54

Ja zou goed kunnen inderdaad!
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 05 Dec 2018 10:14

Joey schreef:Wat zijn jullie scherp zeg, dat ik genoemd wordt, bedankt!
En ik was deze maand weer een week in Duitsland, benieuwd of ik die halve procent in m'n eentje ben :P.

Nee hoor, ik kijk vaak even op het forum als we onderweg zijn naar mijn schoonouders die in Duitsland wonen :D
19-12-2012
04-07-2015
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Dec 2018 10:23

Haha gelukkig maar :P

Terug naar Algemeen