Engeltje31 schreef:Soleil schreef:?
Engeltje: al reactie gehad op je brief?
.
Ja ik ben op het laatste moment dus uitgenodigd voor het gesprek. Dus ik had niet echt voorbereidingstijd.
Helaas ben ik afgewezen omdat ik te weinig klantencontact-ervaring had. Nou ja dat is niet zo erg.
Nou ja, dan nu maar verder werken in mijn huidige functie als medewerkster uitkeringsadministratie B WMO. Ik doe de beeindigingscontroles nu, maar ik heb ook gevraagd of de Gehandicaptenparkeerkaarten mag doen. Dit hoort ook bij administratie B dan. Ik wil graag allround worden. Dus ook afspraken maken met klanten, mails beantwoorden etc.
Ik heb gesprek op 30 oktober gehad met IBN en ook mijn leidinggevende/manager en aangegeven dat ik graag wil blijven in deze functie voorlopig, maar dan wel in dienst van de gemeente zelf en dan met loonkostensubsidie werken. Mijn collega is nu 64 jaar en ze gaat over 2 jaar met pensioen, dus ik hoop dat ik dan haar kan opvolgen.
Ze willen mijn functie structureel maken, ze waren tevreden en positief over mij. Ik laat initiatief zien door mee te werken om de processen beter te laten verlopen en optimaliseren.
Binnenkort krijgen we ook nog een cursus Suite.
Over 4 weken hoor ik dus meer, dat is dan 27 november, dus wordt vervolgd.....