Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slechte service Coolblue!

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Feb 2018 14:06

Slechte service Coolblue!

Laatst waren we de stofzuiger3 wkn kwijt omdat die kapot was. Gister begaf mijn electrische deken het die ik pas een aantal maanden heb. Bericht gestuurd en ja hoor moet ik weer zolang wachten. Ik heb gezegd dat ik dat belachelijk vind dat men altijd zo idioot lang moet wachten! Dat ik dat ding nodig heb en echt niet zolang kan wachten dat ik bovendien ziek ben!Ik heb nog nooit ergens gezien dat het zo achterlijk lang duurt.
Toch maar nadenken of ik daar ooit nog wel wat wil kopen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Feb 2018 14:08

Re: Slechte service Coolblue!

Maar daar kan Coolblue toch niet zoveel aan doen? Coolblue moet het artikel neem ik aan terug sturen naar de leverancier en dat duurt blijkbaar zo lang.

Maar snap wel dat het hartstikke vervelend is als artikelen stuk zijn en je ze zo lang kwijt bent.
<<

Geel

Bericht 22 Feb 2018 14:08

Re: Slechte service Coolblue!

Hm, mijn ervaring is echt héél anders.

Wij moesten een nieuwe wasmachine. Diezelfde avond besteld, de volgende ochtend stonden ze om 9 uur op de stoep. Ik heb nog nooit zo'n snelle service gehad.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 22 Feb 2018 14:11

Re: Slechte service Coolblue!

Zelfde ervaring als Geel. Met nog korting erop ook omdat er een minuscuul krasje op zat.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Feb 2018 14:12

Re: Slechte service Coolblue!

Mijn lader van mijn laptop is gesneuveld. Werd ook opgestuurd, duurt ook 2-3 weken. Heb het met mijn telefoon ook wel eens gehad. Volgens mij is dat wel vrij standaard voor reparatie helaas. Dit was mediamarkt. Telefoon bij Vodafone. Volgens mij zijn dat gewoon standaard reparatietermijnen. Kan natuurlijk met opsturen en onderzoeken en repareren ook niet echt sneller.

Ik baalde ook, want ik kan natuurlijk geen 3 weken zonder laptop. Maja.. Dus heb maar een nieuwe gekocht en dan heb ik er straks 2 ofzo.. Vet onzinnig. Vet duur ook (negentig euro voor een lader).
Laatst gewijzigd door Whatever op 22 Feb 2018 14:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Feb 2018 14:13

Re: Slechte service Coolblue!

Ik ben zeer tevreden over CoolBlue.
<<

Anoniem316

Bericht 22 Feb 2018 14:15

Re: Slechte service Coolblue!

Hier ook heel tevreden.

Coolblue kan hier vrij weinig aan doen CBL.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 22 Feb 2018 14:16

Re: Slechte service Coolblue!

Whatever: je hebt ook compatible laders. Daar zitten dan verschillende uiteinden bij zodat je hem passen voor jouw apparaat kunt maken. Dit is dan geen merk, maar wel een stuk goedkoper. Ik geloof dat ik er ooit een besteld heb voor 30 euro (en weer terug gestuurd omdat mijn leverancier de lader nog op tijd voor mijn vlucht kon langs brengen)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Feb 2018 14:16

Re: Slechte service Coolblue!

Whatever schreef:Mijn lader van mijn laptop is gesneuveld. Werd ook opgestuurd, duurt ook 2-3 weken. Heb het met mijn telefoon ook wel eens gehad. Volgens mij is dat wel vrij standaard voor reparatie helaas. Dit was mediamarkt. Telefoon bij Vodafone. Volgens mij zijn dat gewoon standaard reparatietermijnen. Kan natuurlijk met opsturen en onderzoeken en repareren ook niet echt sneller.

Ik baalde ook, want ik kan natuurlijk geen 3 weken zonder laptop. Maja.. Dus heb maar een nieuwe gekocht en dan heb ik er straks 2 ofzo.. Vet onzinnig. Vet duur ook (negentig euro voor een lader).


De prijs is onzinnig maar stiekem is het wel heel lekker om 2 laders te hebben.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Feb 2018 14:18

Re: Slechte service Coolblue!

Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.

Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Feb 2018 14:25

Re: Slechte service Coolblue!

Prosecco schreef:Whatever: je hebt ook compatible laders. Daar zitten dan verschillende uiteinden bij zodat je hem passen voor jouw apparaat kunt maken. Dit is dan geen merk, maar wel een stuk goedkoper. Ik geloof dat ik er ooit een besteld heb voor 30 euro (en weer terug gestuurd omdat mijn leverancier de lader nog op tijd voor mijn vlucht kon langs brengen)


Ja daar is mijn laptop helaas teveel een special snowflake voor.. :12:
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Feb 2018 14:27

Re: Slechte service Coolblue!

Ik denk ook niet dat Coolblue daar veel aan kan doen CBL. Ik heb wisselende ervaringen met Coolblue. Over de levering en plaatsing van de vaatwasser was ik niet tevreden. Bij de levering stond dat het de volgende werkdag was, maar uiteindelijk was dat 1.5 week later. Ik heb de vaatwasser niet gemist dus ach, maar ik erger me gewoon als ze met zoiets adverteren en het klopt niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Feb 2018 14:43

Re: Slechte service Coolblue!

Geel schreef:Hm, mijn ervaring is echt héél anders.

Wij moesten een nieuwe wasmachine. Diezelfde avond besteld, de volgende ochtend stonden ze om 9 uur op de stoep. Ik heb nog nooit zo'n snelle service gehad.


Het gaat nu om kapotte producten.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Feb 2018 14:44

Re: Slechte service Coolblue!

Reparatie duurt altijd langer dan je zou willen, daar kan Coolblue niks aan doen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Feb 2018 14:45

Re: Slechte service Coolblue!

Maar als je iets in een winkel koopt, heb je dit ook toch?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Feb 2018 14:45

Re: Slechte service Coolblue!

Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.

Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.


Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Feb 2018 14:51

Re: Slechte service Coolblue!

Oh zo bedoel je. Dat is wel goede service tov wat je nu ervaart ja. Maar als jij goede ervaringen hebt met de MM en Kijkshop, kun je in de toekomst daar gewoon je spul weer kopen toch?
<<

Anoniem316

Bericht 22 Feb 2018 14:52

Re: Slechte service Coolblue!

Mediamarkt doet precies hetzelfde als Coolblue hoor.
<<

Anoniem248

Bericht 22 Feb 2018 14:54

Re: Slechte service Coolblue!

Mijn ervaring met Mediamarkt is juist niet best, terwijl ik over Coolblue echt heel erg te spreken ben. Al gaat dat meer over de bereikbaarheid, levering en klanten informeren en te woord staan. Kapotte producten heb ik bij beide winkels nog niet gehad maar ik verwacht dat je je elektrische deken bij de mediamarkt ook drie weken kwijt was geweest. Zo’n deken gaat gewoon terug naar de fabrikant dus dat beleid is bij elke (web)winkel hetzelfde lijkt me.

Oh ik bedenk me: ik had ooit een kapotte tablet bij de mediamarkt, kwam al kapot uit de doos en die moest ook opgestuurd worden. Bij Kijkshop eigenlijk hetzelfde, daar had ik ooit een kapotte mp3speler, moest ook opgestuurd worden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Feb 2018 14:55

Re: Slechte service Coolblue!

caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.

Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.


Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.


Ja dat weet ik ook niet waarom ze dat doen. Een ander soort defect misschien of een ander beleid. Dat zou kunnen, dan moet je voortaan weer ergens anders kopen. Maar ik vind het op zichzelf niet zo heel gek van Coolblue dat ze het terugsturen naar de fabrikant en het daar laten maken.
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 22 Feb 2018 15:24

Re: Slechte service Coolblue!

caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.

Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.


Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
Daarom zijn ze ook failliet vermoed ik.

On topic, ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue, ook goede adviezen gekregen in de winkel. Al heb ik nog nooit een kapot product gehad.

@Whatever, replacedirect geprobeerd? Die hebben voor de meeste laptops wel een alternatieve lader.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Feb 2018 15:33

Re: Slechte service Coolblue!

Ik had een gasfornuis besteld bij coolbleu, deze bleek niet helemaal te werken zoals het moest. Via de chat contact opgenomen. Aangezien om het een groot apparaat ging, hebben ze deze opgehaald en gelijk een nieuwe meegenomen. Want opsturen was lastig. Alles was binnen 24 uur geregeld.
Hoe ze het verder met de leverancier oplossen boeiend. Coolblue heeft hhierinnzekerveen goede service geleverd. Ze hadden mij ook drie weken zonder fornuis kunnen laten zitten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Feb 2018 17:18

Re: Slechte service Coolblue!

Girli schreef:
caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.

Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.


Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
Daarom zijn ze ook failliet vermoed ik.

On topic, ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue, ook goede adviezen gekregen in de winkel. Al heb ik nog nooit een kapot product gehad.

@Whatever, replacedirect geprobeerd? Die hebben voor de meeste laptops wel een alternatieve lader.


Beetje overdreven he om te zeggen dat ze daarom failliet zijn. Dus dat denk jij dan ook van de MM aangezien ik daar ook gewoon een nieuwe meekreeg.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 22 Feb 2018 17:43

Re: Slechte service Coolblue!

Volgens mij is het oprecht sterk afhankelijk ook van de service van de fabrikant achter de retailer. Die bepaalt het beleid. Dus het ene product krijgt een andere service dan het andere product.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Feb 2018 17:47

Re: Slechte service Coolblue!

Girli schreef:
caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.

Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.


Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
Daarom zijn ze ook failliet vermoed ik.

On topic, ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue, ook goede adviezen gekregen in de winkel. Al heb ik nog nooit een kapot product gehad.

@Whatever, replacedirect geprobeerd? Die hebben voor de meeste laptops wel een alternatieve lader.


Yes, and nope! Ja, dezelfde officiële lader voor 120. En niet direct leveebaar. :haha:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers