Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Schoenen van Bliss! (maat 40)

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Okt 2018 09:53

Re: Schoenen van Bliss! (maat 40)

Niekske schreef:Zou je de zolen van de aubergine kleurige chelsea boots kunnen opmeten? Ik vind ze echt geweldig, maar ik heb eigenlijk echt maat 39...

Heel stom, maar ik kom er dus net achter dat het maat 41 is! Nu herinner ik me ook weer dat 40 te klein was, terwijl ik toen nog wel gewoon maat 40 droeg. Ik heb er een leren inlegzooltje in liggen dat er precies in past en dat is 26.8 cm lang. Heb je daar wat aan?
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Okt 2018 11:22

Re: Schoenen van Bliss! (maat 40)

Ohh Bliss wat een drama! Ik zou echt verdrietig zijn als ik al mijn schoenen weg zou moeten doen.
Vorige

Terug naar Vraag & aanbod