Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jeukende bultjes (+ foto)

<<

anoniem224

Bericht 28 Apr 2017 09:26

Jeukende bultjes (+ foto)

Sinds een paar dagen heb ik behoorlijk jeuk, sinds vanmorgen ook flinke rode bultjes op mijn onderarmen en borst en hals en bovenrug. Ik probeer nu de dokter te bellen, alleen al serieus sinds 8:00u niet te bereiken, dus hebben jullie misschien een tip om het weekend door te komen? Ga sowieso vanmiddag de huisarts weer bellen, hebben nu een overleg hoorde ik het op het bandje aan de telefoon, dus denk dat ik vandaag sowieso niet meer terecht kan. Maar word gek van de jeuk!

Afbeelding

Afbeelding
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Apr 2017 10:41

Re: Jeukende bultjes (+ foto)

Geen idee wat het is. Wat je tegen de jeuk kan doen is bij de drogist pilletje kopen voor hooikoorts. Die helpen goed tegen de jeuk.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Apr 2017 11:26

Re: Jeukende bultjes (+ foto)

Even langs de apotheek een doosje cetirizine en een tube koelzalf halen!

P.s. Wilde jij niet in een apotheek gaan werken? :P
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 28 Apr 2017 11:57

Re: Jeukende bultjes (+ foto)

Lijkt een allergische reactie. Advies van scandic zou ik opvolgen.
Het zijn geen blaasjes geworden ?
2016
<<

anoniem224

Bericht 28 Apr 2017 12:08

Re: Jeukende bultjes (+ foto)

Scandic schreef:Even langs de apotheek een doosje cetirizine en een tube koelzalf halen!

P.s. Wilde jij niet in een apotheek gaan werken? :P


Haha klopt, tot de kinderopvang weer om de hoek kwam kijken :wink: Studie staat op een erg laag pitje nu, heb er geen tijd voor.

Cetirizine en zalf heb ik inderdaad gehaald. Het zijn geen blaasjes geworden, echt droge bultjes. Wel iets minder dan vanochtend inmiddels. Maar man, die jéúk! :(
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Apr 2017 12:51

Re: Jeukende bultjes (+ foto)

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar het schijnt dat een bad met havermout de jeuk kan verlichten. Je kunt de havermout dan in een sok of panty in het bad doen. Maar fan moet je wel een bad hebben...
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 30 Apr 2017 00:02

Re: Jeukende bultjes (+ foto)

Je hebt niet toevallig huisdieren? Lijkt een beetje op vlooienbeten, maar dan zouden het er wel erg veel zijn.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers