Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was jouw Cito score?

<<

Anoniem245

Bericht 26 Apr 2017 07:36

Re: Wat was jouw Cito score?

De score weet ik niet meer maar ik had MAVO advies, heb alle vaken op D niveau afgerond op mijn sloffen. Had beter HAVO kunnen doen denk ik. Voor mijn HBO opleiding heb ik een 21+ test moeten doen en ik scoorde tot mijn verbazing super hoog. Daarna dus nog HBO gedaan, wel op latere leeftijd.
<<

Loes de Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 28 Sep 2013 11:31

Bericht 26 Apr 2017 10:18

Re: Wat was jouw Cito score?

533, kreeg vmbo advies en volgens mijn juf van toen zou dat nog pittig worden.

Uiteindelijk heb ik mijn havo diploma gehaald en een hbo opleiding afgerond.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 27 Apr 2017 13:21

Re: Wat was jouw Cito score?

Ik weet mijn score echt niet meer. Ik onthoud veel, maar dat is toen al niet blijven hangen (weet nog wel dat vriendinnen het er later nog eens over hadden, maar ik had geen idee).
Weet wel dat ik mavo/havo advies kreeg, maar zowel ouders als lerares dachten dat ik meer kon. De school waar ik heen wilde had alleen havo/vwo, dus daar was ik het mee eens. Rond de CITO had ik een begrafenis gehad (dus misschien meer afgeleid), dus lerares heeft mij later nog een deel van de CITO over laten doen en zelf nagekeken. Dit had ik beter gemaakt, dus zij heeft als advies havo/vwo gegeven. De school waar ik heen wilde vond dat ok, dus werd in de havo/vwo brugklas geplaatst. Vervolgens havo gaan doen en in het derde jaar kreeg ik zelfs het advies om over te gaan naar vwo. Dat niet gedaan, want dan zou ik echt aan de bak moeten en vond het wel makkelijk zo. Had ook geen specifieke studie op het oog waar ik vwo voor zou moeten hebben.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 27 Apr 2017 17:59

Re: Wat was jouw Cito score?

541 en ik kreeg Havo/VWO advies. Ben uiteindelijk op het VWO terecht gekomen en geslaagd met een vijf, allemaal zesjes en twee zevens. Daarna naar de universiteit gegaan en daar Cum Laude afgestudeerd. De studie lag mij blijkbaar goed want die heb ik echt met 2 vingers in de neus gedaan.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem222

Bericht 01 Mei 2017 10:40

Re: Wat was jouw Cito score?

Ik heb echt geen idee! Ik kreeg vwo advies in ieder geval, zal eens aan mijn moeder vragen of zij het nog weet.
<<

Anoniem244

Bericht 01 Mei 2017 11:38

Re: Wat was jouw Cito score?

Echt geen idee, ik kreeg mavo / havo advies.
Uiteindelijk gekozen voor mavo ivm vriendinnen die dat ook gingen doen
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 05 Mei 2017 09:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 02 Mei 2017 19:30

Re: Wat was jouw Cito score?

549 en ik baalde ervan. Mijn vriendin had twee fouten minder en zij had 550, dus ik was een beetje jaloers.
Mijn gymnasium heb ik daarna gehaald zonder al te veel leren, maar wel met cijfers op het randje. Op de universiteit kon ik mijn draai niet vinden, dus ik ben overgestapt naar het HBO. Met mijn medestudenten had ik gelijk een klik, al had ik qua studieniveau wel wat meer gewild.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem301

Bericht 05 Mei 2017 07:25

Re: Wat was jouw Cito score?

Poeh dat zou ik echt niet meer weten. Ik kreeg MAVO/HAVO advies en m'n moeder vond het een verstandige keuze als ik de MAVO ging doen. Erg jammer, denk dat dingen heel anders was gelopen als ik gewoon naar de HAVO was gegaan samen met een groot deel van mijn klasgenoten.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 14:26

Bericht 05 Mei 2017 07:35

Re: Wat was jouw Cito score?

Ik had 548 en ben naar een havo/vwo brugklas gegaan.
<<

Anoniem284

Bericht 02 Jun 2017 17:26

Re: Wat was jouw Cito score?

Dat weet ik ook nog wel; 543. Kreeg advies voor havo/atheneum.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers