Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


AliExpress

<<

Anoniem316

Bericht 05 Apr 2017 09:09

Re: AliExpress

Super leuk Aagje!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Apr 2017 20:08

Re: AliExpress

Forumster schreef:Dit ding! Om een raam boven en dan aan de buitenkant te kunnen wassen, waar ik alleen met een lange ladder vanaf buiten bij kon.

Ik was sceptisch, maar nu ik het ding helemaal snap, ben ik er erg blij mee. :)

Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/NVBvm6vU


Heb m ook besteld! Hoe snel had je m binnen?
<<

Anoniem336

Bericht 14 Apr 2017 21:14

Re: AliExpress

nog leuke aankopen binnen?

Ben beetje aan het inslaan voor de kraamborrel, wat leuke decoratie.
En heb muurstickers besteld voor de kamer van de oudste en nu nog jongste. zwarte triangles en zwarte veertjes.
Ben benieuwd!
<<

anoniem203

Bericht 14 Apr 2017 21:30

Re: AliExpress

Ik had een spirelli besteld die vandaag is binnen gekomen. Van de week eens uitproberen!

En verder nog wat drinkflessen en een koptelefoon voor mijn oudste, wat zwart/witte posters en kaarten voor op de slaapkamer van de jongste, lange zilveren ketting en een Daimond Painting setje. Eens kijken of dat wat is :)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Apr 2017 22:43

Re: AliExpress

Ben nog met een super grote diamond painting bezig. En heb er afgelopen woensdag 2 binnen gehad. Ook grote en vandaag 2 kleintjes. Vriend is ondertussen ook begonnen haha met een kleintje en er is voor hem nog een 5 luik onderweg van totaal 1.55m breed!!!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 15 Apr 2017 10:51

Re: AliExpress

Ik had nog iets van Lego Friends bestelt voor de meiden. 29 maart bestelt en eergisteren al binnen gekregen. Ik moest er trouwens voor tekenen dat heb ik nog nooit gehad.
:heart: :heart: 2011
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 15 Apr 2017 10:57

Re: AliExpress

Ik heb het echt nooit snel binnen :laughcry:

Ik heb een dot oorbellen besteld;

Afbeelding

Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Apr 2017 14:12

Re: AliExpress

Het verschilt zo erg met verzend tijd. Afgelopen week de 12e iets binnen gehad wat ik de 2e april had besteld. 10 dagen gewoon!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem257

Bericht 15 Apr 2017 14:23

Re: AliExpress

Heb vorige weel telefoon hoesje besteld en had m gisteren al binnen.
<<

Anoniem201

Bericht 24 Apr 2017 10:36

Re: AliExpress

Betalen jullie met credit card? Ik wil namelijk alleen met ideal betalen en niet met onze CC. Maar ik krijg geen andere melding dan alleen betalen met CC
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Apr 2017 10:48

Re: AliExpress

Nee nooit, want die heb ik niet. Ik betaal alleen met iDeal.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Apr 2017 10:50

Re: AliExpress

Ik heb sinds een tijdje weer eens een bestelling gedaan. Een lace-bh, schoenen, shirts en een paar compressie kousen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem197

Bericht 24 Apr 2017 11:20

Re: AliExpress

Ik ook alleen met ideal.

Ik heb zojuist spoelen gekocht voor mijn naaimachine incl opbergdoos. Had maar 2 spoelen en moet er toch echt meer hebben!
<<

Anoniem201

Bericht 24 Apr 2017 13:12

Re: AliExpress

Maar hoe dan? Want op de site krijg ik echt alleen de optie voor CC en geen ideal.

Ik heb zojuist bij Wish besteld. Exact hetzelfde. Toen ben ik via de app gaan kijken en daar kon ik wel met ideal betalen. Bizar hahaha
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Apr 2017 13:21

Re: AliExpress

Door 'gebruik een andere betalingsmethode' te kiezen. Daar staat bij mij de optie iDeal gewoon tussen. Zowel op de site als op de app.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem201

Bericht 24 Apr 2017 13:27

Re: AliExpress

Thunder schreef:Door 'gebruik een andere betalingsmethode' te kiezen. Daar staat bij mij de optie iDeal gewoon tussen. Zowel op de site als op de app.


Mmm vreemd bij mij dus niet. Ik ga nog eens kijken.
<<

Anoniem201

Bericht 24 Apr 2017 13:36

Re: AliExpress

Nope heel raar. Hij geeft idd de optie anders betalen aan waar het icoontje van ideal tussen staat. Maar als ik dat dan aanklik dan kan ik alsnog alleen CC gegevens invullen. En is het icoontje ideal weg.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Apr 2017 13:37

Re: AliExpress

Andere betalingsmethode, en dan door naar andere methoden via full website, en dan dat icoon met die grijze blokjes kiezen, dan wordt je ook gelinkt en kun je iDeal kiezen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Apr 2017 13:37

Re: AliExpress

En anders weet ik het ook niet meer :laughcry:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem316

Bericht 24 Apr 2017 13:41

Re: AliExpress

Doe jet via de website of de app? Ik kreeg dat op de website namelijk ook niet voor elkaar, in de app wel.
<<

Anoniem201

Bericht 24 Apr 2017 13:58

Re: AliExpress

Dee schreef:Doe jet via de website of de app? Ik kreeg dat op de website namelijk ook niet voor elkaar, in de app wel.


Via de website idd. Heb zojuist de app gedownload dus straks eens proberen via de app.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Apr 2017 14:00

Re: AliExpress

Wat gek! Want hoe ik het je net uitlegde had ik van de site, waar ik net bestelling had geplaatst. Naja, hoop dat de app het dan wel bij je doet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Apr 2017 14:45

Re: AliExpress

Heeft het misschien ook niet met de verkoper te maken? Dat deze verkoper alleen de optie creditcard heeft.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 24 Apr 2017 18:07

Re: AliExpress

Heeft iemand een linkje voor me van een leuke diamond painting? Als ik erop zoek krijg ik alleen maar hele ouderwetse lelijke platen. :( Wil het ook eens gaan proberen.

Zitten daar de steentjes dan al bij? En verder heb je nog zon plakding nodig toch? Ben een newbie hiermee hoor :smile:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem316

Bericht 24 Apr 2017 19:06

Re: AliExpress

Je hoeft er niks bij te kopen. Wat vind je leuk?

Fashion dames diamant mozaïek volledige gear 5d diy diamant borduurwerk borduurpakketten vierkante diamanten schilderen cartoon sexy vrouwen
http://s.aliexpress.com/yANzUFF3
(from AliExpress Android)

3d diy diamant schilderen kruissteek kleurrijke herten crystal handwerken diamant borduurwerk dier volledige diamond decoratieve bj473
http://s.aliexpress.com/a2qUzqQn
(from AliExpress Android)

Diamant Borduurwerk Schilderij Indian dreamcatchers van home decor Mozaïek Kristal Kruissteek Vierkante Boor Diamant Schilderen bb2426
http://s.aliexpress.com/mABvayyy
(from AliExpress Android)

Moet je wel even kijken of je full (volledig steentjes leggen) of partial (alleen bijvoorbeeld een figuurtje) is, en of de steentjes vierkant of rond zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers