Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2017 14:42

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Zero kan ook reizen.
<<

Anoniem221

Bericht 05 Apr 2017 14:46

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Cotton schreef:Zero kan ook reizen.


I know. Maar ik kan het natuurlijk ook gewoon buiten het forum zoeken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Apr 2017 17:35

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

De meeste fotografen vinden het niet erg om het land door te reizen. Laat regio geen bindende factor voor je zijn. Ik kan, als ik iets minder wappie ben, best eens wat fotografen bedenken voor je die ik ken in m'n netwerk om je beetje idee te geven wat er haalbaar is voor je budget. Maar dan moet je idd misschien wel zelf eerst even bedenken wat het budget precies is en wat voor specifieke wensen je zou hebben (wel/niet 's avonds etc). De meeste fotografen hebben gewoon een aantal pakketten met aantal uur. En daar valt vaak ook nog wel beetje mee te spelen als je bijv net een uurtje extra wilt. Jouw dag, daar past echt wel een fotograaf bij die aan je wensen voldoet maar 't is even lastig dat eerst op papier te krijgen wat je nou wilt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem184

Bericht 05 Apr 2017 17:45

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Geen ervaringen qua fotografen (bij mij had m'n ex-schoonmoeder foto's gemaakt met d'r compact camera, was ook een 'gratis' bruiloft, toevallig heb ik laatst alle foto's verwijderd omdat ik er nooit naar heb kunnen kijken). Maar ik wil even kwijt dat ik het heel leuk en fijn voor je vind dat jullie zo gelukkig samen zijn, en dat ik het zo ontzettend snoezig vind hoe jij altijd over je vriend vertelt, hier.
<<

Anoniem221

Bericht 05 Apr 2017 18:05

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Van alles is ons budget € 1000.00/ € 1250.00 per item. Ik dacht dat ik er met een goede 500 euro er qua ringen wel goed vanaf kwam, maar het droomstel was ruim het dubbele. Dus we hebben het budget voor de grote dingen op 1000/1250 gezet en hopen al met al op 5000 euro te komen. In totaal. Uitloop naar 6000 mogelijk, maar dan hoop ik wel dat dat deel wordt uitgegeven voor een huwelijksreis.
<<

Anoniem221

Bericht 06 Apr 2017 05:04

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Volgens mij was ik vanavond ook gewoon wappie. En ik heb niet eens een kind gekregen. :) Soms heb je dat, dat je er gewoon niet helemaal bij bent. En gisteravond was dat volgens mij voor mij het geval. Maar als je voor mij wilt rondkijken, graag. Budget staat hierboven te lezen. Maar sjemig, als ik soms zelf niet lees hoe vaag ik kan zijn. Dan zou ik het niet geloven. :P

Maple, jouw bericht heb ik helemaal gemist. :no: Ik ben zo verschrikkelijk gelukkig met mijn man en gelukkig is hij dat ook met mij. We halen het beste in elkaar naar boven en ruzie? Hij maakt me gewoon altijd aan het lachen, zelfs als ik bozig ben of hij. Snoezig. Wel een woord dat ik wil toevoegen aan onze relatie. Ik heb echt het gevoel dat hij mij in mijn zijn versterkt. Ik ben zo gelukkig! En dat voor iemand die niet geloofde in echte liefde. :sunny:
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 16 Apr 2017 22:23

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Een vriendin van oma (Die ze kent via de fotoclub) is een hobbie fotografe en heeft al verschillende bruiloften vastgelegd. Deze creatieve en spontane foto's spraken ons zo aan, dat wij graag met haar samen wilden werken.

Ze komt fotos maken van het volgende
aankleden -> ophaalmoment -> fotoreportage -> gemeentehuis -> foto's familie -> aansnijden taart

krijgen daarna alle foto's digitaal en daar betalen wij 250,- voor =)
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 21 Apr 2017 14:18

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Zo Peeteke, dat is een mooi bedrag. :D

Vriend is nu in overleg met een vriend van een vriend van een vriend. Geen idee hoe zijn foto's zijn, moeten nog in overleg, maar hij is redelijk goedkoop. Ik heb op dit moment 1000 euro begroot, maar elke honderd minder is meer dan welkom. En ik heb zo'n pesthekel aan foto's dat ik me dagelijks afvraag waarom ik überhaupt een fotograaf zou willen. Maar dan bedenk ik me dat als ik straks 60 jaar ben, dat ik heus wil weten hoe jeugdig ik er toen nog uitzag. :P
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 21 Apr 2017 14:49

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Fedora, mag ik vragen in welke provincie je woon?
<<

Anoniem221

Bericht 21 Apr 2017 14:50

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

munk schreef:Fedora, mag ik vragen in welke provincie je woon?


Groningen tegen de grens met Drenthe aan. :)
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 21 Apr 2017 15:01

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Net daar in die regio ken ik net geen fotografen, die onder die prijs zullen gaan zitten. Maar ze zullen er zeker zijn. Hier in brabant groeien de fotografen aan de boom ;-), daar vast en zeker ook. hebben jullie niet een ruil/verkoop facebookgroep. Ik zou daar dan eens een oproep plaatsen. Ik wed dat je zo een reactie of 50 heb met allemaal fotografen of iemand die wel iemand kent.
<<

Anoniem221

Bericht 21 Apr 2017 15:03

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Ik heb een vriend en vriendin (stel) dat samen fotografeert. Ze zijn er ook heel goed in. Maar zij is al mijn getuige en om ze dan te benaderen voor een fotoreportage... Ik ben niet zo dapper.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Apr 2017 15:13

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Fedora schreef:Ik heb een vriend en vriendin (stel) dat samen fotografeert. Ze zijn er ook heel goed in. Maar zij is al mijn getuige en om ze dan te benaderen voor een fotoreportage... Ik ben niet zo dapper.


Naast dat het je misschien niet durft te vragen, zou ik dat ook echt zeker niet doen. Ze kan moeilijk een selfie maken van zichzelf als ze tekent. Je hebt haar al een taak gegeven, daar zou ik bij blijven dan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 21 Apr 2017 15:17

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Marin schreef:
Fedora schreef:Ik heb een vriend en vriendin (stel) dat samen fotografeert. Ze zijn er ook heel goed in. Maar zij is al mijn getuige en om ze dan te benaderen voor een fotoreportage... Ik ben niet zo dapper.


Naast dat het je misschien niet durft te vragen, zou ik dat ook echt zeker niet doen. Ze kan moeilijk een selfie maken van zichzelf als ze tekent. Je hebt haar al een taak gegeven, daar zou ik bij blijven dan.


Ik kan natuurlijk wel haar vriend vragen. Haar vriend en ik waren al vrienden toen we haar erbij kregen. Leuke aanvulling, zo is de afgelopen negen jaar geleden gebleken, maar zo ben ik niet. We gaan gewoon op zoek naar een fotograaf die ik niet ken. Dat voelt voor mezelf ook veiliger op de één of andere manier.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 21 Apr 2017 15:25

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.
L2014 & H2017
<<

Anoniem210

Bericht 21 Apr 2017 16:51

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

mzcharlotte schreef:Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.


Wat zonde zeg. Was je niet tevreden met de foto's die ze gemaakt had?
Onze bruiloft word ook een door een vriend gefotografeerd. Hij is professioneel fotograaf en we zijn verliefd op zijn stijl.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Apr 2017 16:58

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

mzcharlotte schreef:Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.

Dit. En persoonlijk vind ik het leuker als vrienden die dag ook kunnen genieten en niet aan het werk zijn op mijn bruiloft.
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 22 Apr 2017 14:45

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

@Fedora, ja ik was daar ook onwijs blij mee haha! Had meer geld er voor uitgelegd, en uiteindelijk valt dat dus reuze mee. Ook scheelt het dat mijn vriend pdd-nos heeft, niet alles fijn vind en zij heeft ook daar ervaring mee om mee te werken.
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 22 Apr 2017 21:56

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Peeteke, dan is het inderdaad wel fijn dat er iemand meeloopt die ervaring heeft met PDD-nos.

En nee, het is niet leuk als vrienden moeten werken. Ze kunnen beter gewoon feest gaan vieren. Daar is de uitnodiging natuurlijk ook voor. :)
<<

Anoniem210

Bericht 22 Apr 2017 22:14

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Carrie schreef:
mzcharlotte schreef:Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.

Dit. En persoonlijk vind ik het leuker als vrienden die dag ook kunnen genieten en niet aan het werk zijn op mijn bruiloft.


Hmm. Wij hebben in de vroege middag onze fotoshoot welke onze vriend, de fotograaf schiet. Tijdens de ceremonie maakt hij ook foto's dus dan is hij wel heel even aan het werk op onze dag. Maar het feest word niet meer professioneel gefotografeerd dus kan hij gewoon volop genieten. En het fotomoment op de middag is alleen voor ons en hem dus wij zien het juist als een extra geniet momentje. Hij gelukkig ook. :)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 23 Apr 2017 07:00

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Lennox schreef:
mzcharlotte schreef:Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.


Wat zonde zeg. Was je niet tevreden met de foto's die ze gemaakt had?
Onze bruiloft word ook een door een vriend gefotografeerd. Hij is professioneel fotograaf en we zijn verliefd op zijn stijl.


Nee, het lag niet aan de foto's (onzerzijds). Laat ik het zo zeggen dat er een hele lange nasleep is geweest waar ik niet te diep op in wil gaan :)
L2014 & H2017
<<

Anoniem210

Bericht 23 Apr 2017 07:55

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

mzcharlotte schreef:
Lennox schreef:
mzcharlotte schreef:Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.


Wat zonde zeg. Was je niet tevreden met de foto's die ze gemaakt had?
Onze bruiloft word ook een door een vriend gefotografeerd. Hij is professioneel fotograaf en we zijn verliefd op zijn stijl.


Nee, het lag niet aan de foto's (onzerzijds). Laat ik het zo zeggen dat er een hele lange nasleep is geweest waar ik niet te diep op in wil gaan :)


Klinkt heel vervelend.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 26 Apr 2017 07:42

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

mzcharlotte schreef:Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.


Bij mij is dat gelukkig wel heel goed gegaan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 26 Apr 2017 07:43

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Carrie schreef:
mzcharlotte schreef:Om eerlijk te zijn zou ik dat nu ook doen. Ik had een goede vriendin gevraagd en dat is faliekant misgegaan met als gevolg einde vriendschap. Ik vind dat nog steeds erg jammer.

Dit. En persoonlijk vind ik het leuker als vrienden die dag ook kunnen genieten en niet aan het werk zijn op mijn bruiloft.


Dat zei ik ook tegen mijn vriendin en zij zei dat ze juist nog meer kon genieten als ze dan ook nog mocht doen wat zij het leukste vindt: fotograferen.
En ik vond het ook wel weer leuk dat ik die dag veel oogcontact heb gehad met haar, meer dan met andere gasten. Dat heb ik juist als heel fijn ervaren. Even een glimlach uitwisselen, ik heb haar zelfs een traantje zien wegvegen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 26 Apr 2017 15:18

Re: Fotograaf om bruiloft te fotograferen?

Wij hadden ook Zero als fotograaf. Ik woon in België dus ze heeft voor ons ook een stuk gereisd, dat vindt ze niet erg hoor. Dus als je haar foto's mooi vindt of als je toch graag een offerte van haar wil, moet je haar gewoon contacteren hoor.

En dat geldt natuurlijk niet alleen voor haar, maar voor alle fotografen. Als ze het toch niet zien zitten om te reizen, dan hoor je dat vanzelf wel toch?
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers