Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Mrt 2017 16:41

Re: Moderatortopic

Helaas werkt bij mij het vinkje 'Bij elk bezoek mij automatisch aanmelden' niet en moet ik steeds opnieuw inloggen wil ik reageren op iets, waardoor ik dan meestal gewoon maar niet meer reageer. Hoe kan dit? Is dit op te lossen?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 17 Mrt 2017 17:54

SoGood schreef:Helaas werkt bij mij het vinkje 'Bij elk bezoek mij automatisch aanmelden' niet en moet ik steeds opnieuw inloggen wil ik reageren op iets, waardoor ik dan meestal gewoon maar niet meer reageer. Hoe kan dit? Is dit op te lossen?

Heb je dit op alle apparaten en met alle browsers?
Op je mobiel kan het namelijk voorkomen dat hij je eruit gooit omdat je dan bijv. net even geen goed WIFI ontvangst hebt en (onbewust) overschakelt naar 4G en andersom.

Voor zover ik weet is er niks aan te doen, behalve altijd met 4G internetten op je mobiel bijvoorbeeld.
<<

Anoniem197

Bericht 27 Mrt 2017 13:11

Ik heb een vraag. Ik heb de zomertijd ingeschakeld via forumvoorkeuren maar de tijd staat nog op 12.10 ipv 13.10. Zet ik de zomertijd uit, dan gaat hij naar 11.10.
Hoe kan dit? Of doe ik nog iets verkeerd?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 27 Mrt 2017 13:18

Ik heb de foruminstellingen op +2 gezet ivm de zomertijd. Staat hij nu goed bij jou?
<<

Anoniem197

Bericht 27 Mrt 2017 13:20

Nee nog niet. Ben ik de enigste met dat probleem?
<<

Laurie_

Noob

Bericht 27 Mrt 2017 13:29

Ik heb een aantal keer geprobeerd om een avatar toe te voegen, maar dit wil niet lukken.
Misschien doe ik iets verkeerd?
2012 & 2015
Afbeelding
<<

Burgemeester Saar

Bericht 27 Mrt 2017 13:40

DdL schreef:Nee nog niet. Ben ik de enigste met dat probleem?

Ik heb de tijd nog een keer aangepast. Bij mij staat de tijd nu, zowel wanneer ik ingelogd ben als wanneer ik uitgelogd ben, goed. Als het bij jou nog niet goed staat denk ik dat het aan jouw persoonlijke instellingen staat. Heb je de tijdzone op +1 staan en het vinkje ingeschakeld bij 'zomertijd'?
<<

Burgemeester Saar

Bericht 27 Mrt 2017 13:41

Laurie_ schreef:Ik heb een aantal keer geprobeerd om een avatar toe te voegen, maar dit wil niet lukken.
Misschien doe ik iets verkeerd?

Hoi Laurie, heb je de juiste afmetingen ingesteld? Je kunt hier lezen hoe je een avatar moet instellen:
avatar-how-to-t10.html?hilit=how to
<<

Anoniem197

Bericht 27 Mrt 2017 14:31

Bedankt burgemeesters! Het is nu goed. Ik denk dat ik net +1 heb uitgeschakeld per ongeluk want die stond straks wel goed en nu niet. Dus ik kan weer vooruit! Bedankt!
<<

caribbeanlover

Bruce Willis

Bericht 02 Apr 2017 20:41

Hoe dien je het ook alweer in te stellen als je geen reacties van bepaalde personen wil zien?
<<

Anoniem184

Bericht 02 Apr 2017 20:50

Naar het profiel van de betreffende persoon gaan en die toevoegen als vijand.
<<

caribbeanlover

Bruce Willis

Bericht 02 Apr 2017 22:27

Maple schreef:Naar het profiel van de betreffende persoon gaan en die toevoegen als vijand.

Dank je
<<

Laurie_

Noob

Bericht 05 Apr 2017 12:25

Ik denk dat dit topic een beetje overbodig is omdat er al een soort gelijk topic bestaat.
Die had ik over het hoofd gezien. Sorry.
topic26611.html
2012 & 2015
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 05 Apr 2017 12:37

Laurie_ schreef:Ik denk dat dit topic een beetje overbodig is omdat er al een soort gelijk topic bestaat.
Die had ik over het hoofd gezien. Sorry.
topic26611.html

Het topic heb ik voor je gesloten.
<<

Suus4

Noob

Bericht 13 Apr 2017 14:52

Vraagje, ik probeer een nieuwe post aan te maken, maar krijg de melding dat ik geen URL's mag plaatsen terwijl ik daar verder bij jullie niks over kan vinden. Hoe zit dat?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 13 Apr 2017 15:37

Dat klopt, dat kan inderdaad pas als je drie post op je naam hebt staan.
Dit omdat we niet zitten te wachten op forumsters die direct gaan spammen op het forum.
Om dat wat te beperken is het met een minimaal aantal post niet mogelijk op dit forum.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Apr 2017 19:43

Hi, vraagje.. Kunnen jullie verwijderde berichten (door mijzelf) nog achterhalen?
<<

Burgemeester Lotte

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 16 Apr 2017 20:34

Je bedoelt de berichten die je zelf hebt leeggemaakt of de berichten die je bijvoorbeeld hebt verwijderd als je de laatste post in het topic had? Die kunnen we niet meer zien, nee.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 22 Apr 2017 18:41

Hallo Burgemeesters,

Ik heb vanmiddag een biecht geplaatst in het biechtaccount maar sindsdien lukt het me niet meer om op dit account in te loggen. Ik heb alles letter voor letter ingevoerd dus weet zeker dat ik geen typefouten heb gemaakt. Ik ben dus maar verder gaan posten onder dit Anonieme Antwoord account.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Apr 2017 19:25

Anoniem Antwoord schreef:Hallo Burgemeesters,

Ik heb vanmiddag een biecht geplaatst in het biechtaccount maar sindsdien lukt het me niet meer om op dit account in te loggen. Ik heb alles letter voor letter ingevoerd dus weet zeker dat ik geen typefouten heb gemaakt. Ik ben dus maar verder gaan posten onder dit Anonieme Antwoord account.

Zoals je ziet lukt het mij wel.
Wil je het nogmaals proberen?

Bericht afkomstig van Burgemeester Nicky
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Apr 2017 19:47

Mij nu ook weer!
<<

Anoniem197

Bericht 25 Jun 2017 13:19

Ik zag in de zwanger en kinder pijler over de rubiek die niet meer sticky was.
Kan dat niet bij de bovenste rij met bungel bv ook? Daar staat sinds febr niets meer en er staat ooit een lange rij. Op de 1 of andere manier vind ik dat niet prettig als de rij lang is (ja ik heb rare trekjes :smile:)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site admin

Bericht 27 Jun 2017 12:04

DdL schreef:Ik zag in de zwanger en kinder pijler over de rubiek die niet meer sticky was.
Kan dat niet bij de bovenste rij met bungel bv ook? Daar staat sinds febr niets meer en er staat ooit een lange rij. Op de 1 of andere manier vind ik dat niet prettig als de rij lang is (ja ik heb rare trekjes :smile:)

Aangezien er nu weer activiteit is rondom Bungel hebben we besloten om het topic gewoon zo te laten staan.
<<

Anoniem197

Bericht 27 Jun 2017 12:21

Ow is het nu weer gaan leven, dacht dat het topic stervende was.
<<

Anoniem197

Bericht 15 Jul 2017 20:49

Oke ik heb een heel stom dingetje, misschien voor iemand herkenbaar?

Soms als ik op een pijler klik, kom ik totaal ergens anders uit. Bv vraag en aanbod aan klikken en uitkomen in de algemeen pijler. Die staat trouwens niet in het scherm soms, dan moet ik eerst weer naar boven scrollen.
Ook als ik een topic titel aan klik, kom ik ooit in een ander topic uit, een paar stukjes hoger of zelfs in vast gezetten berichten.

Kan dus niet zo zijn dat ik per ongeluk het verkeerde aanklik ofzo, kom gewoon totaal ergens anders uit.
Alleen op dit forum.

Herkenbaar voor iemand?
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken