Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 19 Apr 2017 21:01

Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige

Zijn er hier mensen die SPV'ers zijn? Ik heb intern gesolliciteerd om hier naar om te scholen en lijkt me zo interessant en uitdagend. Hoe bevalt het je? Hoeveel uur werk je? Is de opleiding leuk?

Ben erg benieuwd naar ervaringen..
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 20 Apr 2017 20:15

Re: Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige

Leuk joh! Weet je al wanneer je hoort of je door mag?

Ik ben geen SPV'er. Ik ben opgeleid als HBO-V'er en werk momenteel als psychiatrisch verpleegkundige op een afdeling en als het goed is word ik binnenkort ook ingezet bij de cliënten thuis. Soort SPV dus.
Ik werk er pas net en werk dus nog niet echt als SPV'er, dus zoveel heb je niet aan mijn reactie maar ik vind het wel echt super boeiend. Het lijkt me mooi om betrokken te worden in de thuissituatie en hierin te kunnen helpen.

Weet je al met wat voor problematiek je de opleiding kan gaan doen?

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers