Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jezelf zijn op dit forum.

<<

Anoniem278

Bericht 16 Apr 2017 08:39

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben absoluut mezelf, maar dat wil niet zeggen dat ik alles van mezelf deel.
Wel ben ik 'in het echt' heel sarcastisch en cynisch, maar zelfs mensen die me vaker zien trekken daar soms hun wenkbrauwen bij op, dus dat houd ik online wel een beetje in, omdat weinig mensen dat langdurig volhouden ;-)

En ik kies er ook regelmatig voor om maar niet te reageren, dat kan zijn omdat ik het niet verwoord krijg zoals ik het werkelijk bedoel, maar ook als iemand keer op keer hetzelfde laat zien, heb ik op een gegeven moment wel zoiets van 'zoek het uit'.
<<

Anoniem237

Bericht 16 Apr 2017 09:31

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Caulfield schreef:Maar eh, Forumster, hoe zit dat bij je eigen dan?

Ik doe me niet voor als een ander, maar ik ben niet mezelf. Ik zeg veel niet, omdat ik het ene goed bedoelde advies na het andere zou krijgen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 17 Apr 2017 19:54

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Nou je het zegt Taeda, dat klopt inderdaad, haha!
En toch vond ik het gelijk bij je passen, de eerste keer dat ik je zag, haha :razz:
Denk dat het bij mij wel net zo is.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Apr 2017 20:19

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Arwyn schreef:Nou je het zegt Taeda, dat klopt inderdaad, haha!

Nu moet je eigenlijk zeggen, 'nee joh, in het echt ben je ook heel lief!' :wink:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 18 Apr 2017 07:56

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik ben een milde versie van mezelf. In het echt ben ik wat harder, directer. Ik ben hier ook wel direct maar meestal voeg ik dan nog een alinea aan mijn post toe om het wat milder te laten overkomen. Juist omdat geschreven dingen zo anders kunnen overkomen dan ze bedoelt zijn.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 18 Apr 2017 08:06

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Elliot schreef:Ik ben een milde versie van mezelf. In het echt ben ik wat harder, directer. Ik ben hier ook wel direct maar meestal voeg ik dan nog een alinea aan mijn post toe om het wat milder te laten overkomen. Juist omdat geschreven dingen zo anders kunnen overkomen dan ze bedoelt zijn.

Beide versies zijn leuk hoor. :P
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 18 Apr 2017 09:18

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Cotton schreef:
Elliot schreef:Ik ben een milde versie van mezelf. In het echt ben ik wat harder, directer. Ik ben hier ook wel direct maar meestal voeg ik dan nog een alinea aan mijn post toe om het wat milder te laten overkomen. Juist omdat geschreven dingen zo anders kunnen overkomen dan ze bedoelt zijn.

Beide versies zijn leuk hoor. :P

:afro:

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 18 Apr 2017 10:31

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Forumster schreef:
Caulfield schreef:Maar eh, Forumster, hoe zit dat bij je eigen dan?

Ik doe me niet voor als een ander, maar ik ben niet mezelf. Ik zeg veel niet, omdat ik het ene goed bedoelde advies na het andere zou krijgen.

Ik heb eerder een soortgelijk topic van jou gezien van deze strekking waarin je dit ook vroeg en benoemde dat jij totaal jezelf niet bent op dit forum. Is dat iets dat je vervelend vindt?
<<

Anoniem237

Bericht 18 Apr 2017 11:17

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik denk dat je mij verward met iemand anders. Ik vind het helemaal niet vervelend. :) Ik opende dit topic naar aanleiding van iets wat ik las in een ander topic.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Apr 2017 11:40

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Forumster schreef:Ik denk dat je mij verward met iemand anders. Ik vind het helemaal niet vervelend. :) Ik opende dit topic naar aanleiding van iets wat ik las in een ander topic.

Nee hoor, ik verwar je niet met iemand anders. Je hebt wel vaker gezegd dat je hier totaal niet jezelf bent, vandaar dat ik het me afvroeg. Maar gelukkig dat je het niet vervelend vindt.
<<

Anoniem237

Bericht 18 Apr 2017 11:53

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ik kan me niet voorstellen dat ik dat gezegd zou hebben. Ik had er nog nooit bij stilgestaan, totdat ik hier iets las.
Ik heb wel eens gezegd dat ik het fijn zou vinden als we het biechtaccount zouden mogen gebruiken om antwoorden te geven op bepaalde vragen. Ik zou op sommige topics namelijk best wel eens willen antwoorden, maar ik doe dat niet omdat ik dan zelf vragen en goedbedoelde adviezen ga krijgen.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Apr 2017 11:59

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Ok :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 18 Apr 2017 12:06

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Forumster schreef:Ik kan me niet voorstellen dat ik dat gezegd zou hebben. Ik had er nog nooit bij stilgestaan, totdat ik hier iets las.
Ik heb wel eens gezegd dat ik het fijn zou vinden als we het biechtaccount zouden mogen gebruiken om antwoorden te geven op bepaalde vragen. Ik zou op sommige topics namelijk best wel eens willen antwoorden, maar ik doe dat niet omdat ik dan zelf vragen en goedbedoelde adviezen ga krijgen.

Huh daar is toch het anoniem antwoord account voor? Of bedoel je reageren in topics buiten het biechttopic?

♥♥
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Apr 2017 13:28

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Sommige herkenbare dingen vertel ik niet, omdat ik nogal waarde hecht aan mijn relatieve anonimiteit. Maar verder ben ik gewoon mezelf, wat ik wel post censureer ik niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Apr 2017 18:14

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Elliot schreef:
Forumster schreef:Ik kan me niet voorstellen dat ik dat gezegd zou hebben. Ik had er nog nooit bij stilgestaan, totdat ik hier iets las.
Ik heb wel eens gezegd dat ik het fijn zou vinden als we het biechtaccount zouden mogen gebruiken om antwoorden te geven op bepaalde vragen. Ik zou op sommige topics namelijk best wel eens willen antwoorden, maar ik doe dat niet omdat ik dan zelf vragen en goedbedoelde adviezen ga krijgen.

Huh daar is toch het anoniem antwoord account voor? Of bedoel je reageren in topics buiten het biechttopic?


Volgens mij bedoelt ze dat idd, gewoon anoniem reageren in andere topics.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem192

Bericht 19 Apr 2017 18:25

Re: Jezelf zijn op dit forum.

Niet volledig, ik ben hier wat liever denk ik.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers