Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezinsauto met 4 kinderen.

<<

Anoniem258

Bericht 18 Apr 2017 18:28

Re: Gezinsauto met 4 kinderen.

Zelfde situatie gehad als Ikknutsel en wij hebben eerst 5 jaar een Toyota Corolla Verso gehad. Ging net met de tweelingwagen. Maar voor mijn eigen gemak had ik een duobuggy in de auto ipv de wagen, want die was te zwaar voor mezelf om er steeds uit te halen. De buggy lagen ze dus al vrij vroeg in maar die kon plat en was maar voor kleine stukjes vanuit de auto.
Nu hebben we een Opel Zafira.
Ook prima te doen. Beide auto's weinig ruime over als beide stoelen uitgeklapt zijn maar wij hadden.er toen de tweeling nog klein was er altijd maar 1 uitgeklapt en ernaast de wagen.
En eigenlijk hebben we dat nog steeds zo. 1 stoel achterin. Inmiddels zijn ze hier 9, 8 en 2 van 6.

Wij hebben wel bewust voor deze auto's gekozen omdat ze niet zo zwaar zijn en dus wat goedkoper in de belasting. Ruimte zijn we tot nu toe altijd nog mee weg gekomen. Zijn er zelfs meerdete keren mee op vakantie geweest zonder kar of dakkoffer :) Incl duobuggy en matrasjes en campingbedjes. Vraag me niet hoe maar mn man kreeg het altijd voor elkaar ;)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 18 Apr 2017 20:35

Re: Gezinsauto met 4 kinderen.

Wij hebben dit probleem alleen om het weekend..
Vriend heeft het gehad over om te kijken naar een toyota avensis verso (hij is wel toyota fan)
Maar waarschijnlijk wachten we er toch maar mee. We hebben nu toch 2 auto's dus dan maar gesplitst rijden als de meiden bij ons zijn. De bezine, evt parkeerkosten enz wegen niet op tegen de belasting/verzekering van zo'n grote auto
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 18 Apr 2017 20:52

Re: Gezinsauto met 4 kinderen.

Vrienden van ons (die 4 kinderen hebben) hebben een Fiat Multipla. Mega lelijk, maar wel ruim.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 18 Apr 2017 21:10

Re: Gezinsauto met 4 kinderen.

Renault espace -> NIET DOEN!

Hele ruime praktische auto maar mijn ouders zijn blij dat ze er vanaf zijn. Zoveel gezeik mee gehad.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

anoniem196

Bericht 19 Apr 2017 06:05

Re: Gezinsauto met 4 kinderen.

Green_Pepper schreef:Vrienden van ons (die 4 kinderen hebben) hebben een Fiat Multipla. Mega lelijk, maar wel ruim.


Meteen even opgezocht, is een 6 persoonauto. Ben echt op zoek naar 7 personen.
<<

Anoniem281

Bericht 19 Apr 2017 07:40

Re: Gezinsauto met 4 kinderen.

Nissan Quashqai +2 is ook 7 persoons.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 19 Apr 2017 08:17

Re: Gezinsauto met 4 kinderen.

Een vriendin van mij werd 2 jaar geleden ook verrast door een tweeling toen ze al 2 kindjes had. Ik weet dat zij heel erg te spreken was over de Ford Grand C-MAX, die had haar man een tijdje als leaseauto van zijn werk.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers