Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gebroken pink

<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 10:01

Bericht 11 Apr 2017 13:36

Gebroken pink

Ik heb afgelopen weekend mijn pink gebroken en dit moet geopereerd worden. De chirurg in het ziekenhuis vertelde me dat dit binnen een week moet gebeuren. Een andere arts geeft aan dat twee weken nog zou kunnen. Nu is de operatie gepland op 16 dagen na de breuk. Omdat er nergens eerder plek is moet ik hiervoor naar een ziekenhuis 30km verderop.
Ik vind dit enorm lang duren en ben het er eigenlijk niet mee eens. Ik heb de zorgverzekeraar gebeld en deze geeft aan dat wachtlijstbemiddeling niet mogelijk is bij gevallen als dit. Kan ik nog iets doen om te kijken of ik toch eerder terecht kan?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Apr 2017 16:35

Re: Gebroken pink

Je zou het bij je huisarts kunnen navragen maar wellicht moet je dan naar een ander ziekenhuis wat nog verder weg is.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 14 Apr 2017 21:12

Re: Gebroken pink

Ik kan je niet helpen maar vind het wel raar dat er voor zoiets "kleins" geen plek is. Als ik iemand met bijv. een gebroken enkel op de foto zet en dat moet geopereerd zijn ze de dag erna of in ieder geval diezelfde week nog aan de beurt.

Hoe heb je hem gebroken dat je geopereerd moet worden? Moet er een pennetje in gezet worden? Ik zou misschien op eigen houtje rond gaan bellen naar een wat groter ziekenhuis (als je die in de buurt hebt) of ze daar iets voor je kunnen betekenen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 10:01

Bericht 15 Apr 2017 10:40

Re: Gebroken pink

Ik zie jullie reacties nu pas.

Ik ben uiteindelijk gisteren nog geopereerd. :) Er moesten inderdaad pinnetjes gezet worden.

Heb een aantal ziekenhuizen gebeld, deze vertelde eigenlijk allemaal hetzelfde; ik zou opnieuw door de molen moeten en dat zou al met al geen tot weinig tijdswinst hebben opgeleverd.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 15 Apr 2017 11:13

Re: Gebroken pink

Tiem schreef:Ik zie jullie reacties nu pas.

Ik ben uiteindelijk gisteren nog geopereerd. :) Er moesten inderdaad pinnetjes gezet worden.

Heb een aantal ziekenhuizen gebeld, deze vertelde eigenlijk allemaal hetzelfde; ik zou opnieuw door de molen moeten en dat zou al met al geen tot weinig tijdswinst hebben opgeleverd.


Fijn dat het nu al achter de rug is, hoe lang staat er voor de genezing? Sterkte ermee, het is gelukkig maar je pink maar het blijft onhandig :(
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 10:01

Bericht 15 Apr 2017 12:27

Re: Gebroken pink

Over 5 weken mogen de pennetjes er uit. Dan mag ik Starten met handfysio. Stiekem gebruik je je pink nog best aardig. Of het valt op omdat het -nu- zo'n pijn doet. :) Ik heb het opgelopen met sporten, dus ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat!

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder