Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers #2

<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 12 Apr 2017 21:14

Weight Watchers #2

Hier gaat het goed! Zit inmiddels op -11 sinds start 1 januari. Nog 4 kilo en ik ben er. Maar ik ga nog wat meer proberen af te vallen denk ik.

====

Deel 1 vind je hier.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Apr 2017 07:44

Re: Weight Watchers

Netjes Geel!! En er af is er af!!!

Wow Siep, wat een hoop al in 3,5 maand! Heel knap! (ik heb toen over 13 kilo 6 maanden gedaan :O )
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Apr 2017 19:35

Re: Weight Watchers

Zo, nou.. dit topic loopt ook storm :laughcry:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Apr 2017 18:49

Re: Weight Watchers

Nog ff en ik ga een discussie met mezelf beginnen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 23 Apr 2017 19:46

Re: Weight Watchers

Ha Lejow! Ik doe ook nog steeds WW ;) dus je bent niet alleen!

Wel heb ik mijn belangrijkste doel al gehaald: een gezond bmi. Ik ben nu 82.5 bij een lengte van 1.83. Omdat ik lekker bezig ben, probeer ik nu nog onder de 80 te komen.

Ik mag nu 31 punten, dat vind ik sommige dagen wel weinig hoor haha! Heb je nog goede tips voor avondeten? Iets nieuws vind ik altijd leuk om te proberen.

Ik heb gisteren en vandaag gado gado gegeten (nadat Susan dit tig keer had gepost in het 'wat eet ik vanavond topic'). Verschillende groenten met pindasaus en een gekookt ei. Pindasaus is natuurlijk veel punten, maar wel erg lekker!
<<

Anoniem197

Bericht 23 Apr 2017 19:54

Re: Weight Watchers

Gp ik had op connect een keer gelezen over een gezondere pinda saus. Misschien even zoeken?

Ik zit vooral op connect hiervoor. Veel ideeën opdoen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Apr 2017 21:46

Re: Weight Watchers

Hmmm GP , klinkt goed!!

Ik mag 30 punten, en probeer tussen de middag altijd te lunchen met weinig punten, Bijvoorbeeld een grote bak sla, met bietjes, rucola, augurk, paprika, ui en dan 2 gekookte eitjes = 4 punten.
Mijn lunch is 6 of 7 punten, dus dat maakt 10 of 11 en dan heb ik dus nog 20 of 19 punten over voor avond eten en tussendoortjes!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 27 Apr 2017 13:32

Re: Weight Watchers

Ik zit ook vooral op connect om over weight watchers te sparren en ideetjes en tips op te doen. Dus ik ben hier ook wat minder te vinden.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Mei 2017 19:10

Re: Weight Watchers

Ik heb het een paar weken laten verslonzen, maar ik ga er vandaag weer voor. Ik heb nu een lidmaatschap tot 1 juli en ik ga proberen nog zo'n 5 kilo af te vallen tot dan.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Geel

Bericht 08 Mei 2017 19:15

Re: Weight Watchers

Haha, lastig hè? Daarom ben ik ook zo blij met die coach en dat ik er elke woensdag naartoe moet, anders was het nooit gelukt. In anderhalve maand tijd moet het je lukken. Heb je toevallig Linda's afvalpoging ook gevolgd?

Ik zit inmiddels op -3! Gaat langzaam, maar het lukt wel. Ik moet zeggen dat ik m'n punten niet meer invoer, maar ik eet 's avonds niet meer, drink geen cola meer, eet weinig snoep en beweeg veel meer (probeer tussen 5000 en 10000 stappen op een dag te komen). It's working! Woensdag weer wegen, zin in.
Laatst gewijzigd door Geel op 01 Jun 2017 13:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Mei 2017 19:20

Re: Weight Watchers

Ja, het is drie maanden echt supergoed gegaan en toen kwam er een maand met feestjes, weekendjes, vakantie... Nu weer back on track, ik ben gelukkig niet aangekomen, zelfs nog een kilo afgevallen :)

Langzaam gaat het er ook af! Elke maand een kilo is ruim tien kilo in een jaar, ik haal je eigen wijsheid even aan!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Geel

Bericht 09 Mei 2017 10:01

Re: Weight Watchers

Precies, zo is het!

Fijn dat je zelfs afgevallen bent terwijl je er niet eens je best voor deed.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Mei 2017 10:07

Re: Weight Watchers

Oh het is zo schijtirritant als andere mensen éven hun best doen en zo 5 kilo kwijt zijn en voor jezelf is het een strijd van een paar maanden. Maar goed: daar doe je dus even helemaal niks aan.

Ik vind jullie goed bezig hoor!! En denk maar zo, die feestjes etc heb je de rest van je leven ook. Dus kan je maar beter eraan wennen hoe je ze moet inpassen in een goed voedingspatroon :-).
<<

Anoniem197

Bericht 16 Mei 2017 08:32

Re: Weight Watchers

Ik ga weer beginnen. Ik zie de weegschaal weer omhoog kruipen. Zit totaal niet lekker in mijn vel en ik denk dat het daar ook mee te maken heeft.
Iemand tips voor succesrecepten?
Ik ga dadelijk ww app op de tablet downloaden, werkt misschien fijner dan de mobiel. En dan de tablet in de keuken op de houder.
<<

Anoniem286

Bericht 17 Mei 2017 21:12

Re: Weight Watchers

De lasagne met zalm en spinazie uit de app is erg lekker! Ook het bananenbrood van laura's bakery is lekker en 3sp per plakje :)
<<

Anoniem197

Bericht 18 Mei 2017 15:04

Re: Weight Watchers

Oh lekker, ga eens kijken. Zag net een foto van mij van ongeveer een maand geleden. Ik schrok ervan! Wow lijk weer zwanger!
<<

Anoniem197

Bericht 29 Mei 2017 08:14

Re: Weight Watchers

Is er nog iemand actief? Hoe gaat het bij jullie?
<<

Anoniem197

Bericht 31 Mei 2017 13:42

Re: Weight Watchers

Ik had chinese tomatensoep gemaakt, recept kwam ik tegen op connect. Niet zo lekker als die van de chinees maar een goede (gezonde) vervanger.
<<

Geel

Bericht 01 Jun 2017 13:26

Re: Weight Watchers

Jaa, ik ben er nog! Ben alleen totaal niet gemotiveerd. Maar gek genoeg val ik wel af, vorige week 4 ons, deze week 5. Inmiddels ben ik ruim vier kilo kwijt. En ik ga nog trouw naar de meetings. Volgende week heb ik een gesprekje aangevraagd met de coach om de vaart er een beetje in te krijgen. En ik ga drie weken op vakantie, wil dan niet weer zomaar alles gaan eten.

Wat wel leuk is: ik krijg van verschillende kanten te horen dat ze 't zien. M'n moeder vond dat ik slanke billen had en mensen zeggen het in m'n gezicht te kunnen zien. :banaan:
<<

Anoniem197

Bericht 15 Jun 2017 09:27

Re: Weight Watchers

Leuk is dat he geel.
Krijg nu van mijn man een fitbit voor extra motivatie. Ik beweeg te weinig.
Ik heb oefeningen voor de wii en dat werkt ook fijn.
Iemand nog lekkere recepten ontdekt?
<<

Anoniem197

Bericht 29 Jun 2017 09:54

Re: Weight Watchers

Mijn man is ook mee gaan doen. Nu doen we het dus samen, hopelijk werkt dat voor mij ook beter.
Ben onze levenstijl al aan het omgooien. Minder ranja en koekjes want zoon kreeg ook teveel suiker. Nu dus meer groenten en fruit en minder koek. Hij drinkt ook voortaan water en thee dus onze verleiding is ook kleiner. Snoep at hij nooit.

Ik heb ook geen koekjes meer in huis behalve lange vingers. Ik heb namelijk gemerkt dat wij de verleiding nog niet kunnen weerstaan.

Ik ga dadelijk een lekkere pan bolognesesaus maken, weightwatchers proof. Ben benieuwd of het gaat lukken! En dan met courgette ipv pasta (zoon wel pasta).
Maak meteen 2 porties, namelijke een kleine voor mijn dochter. Enigste wat daar niet in gaat is een bouillonblokjes en alles wat fijner gepureerd.

Voor die 2 aapjes doen we het. Dat wij gezond zijn om mee te spelen, rennen en er nog lang genoeg mogen zijn in goede gezondheid.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 30 Jun 2017 21:18

Re: Weight Watchers

Mijn zes maanden zitten erop en over twee dagen verloopt mijn toegang tot de app. Ik ben 10 kilo afgevallen, niet de 15 die ik wilde, maar toch heel tevreden. Op dit moment ben ik ook niet heel erg bezig om die laatste kilo's eraf te krijgen.

Succes dames, ik blijf natuurlijk wel meelezen :)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem197

Bericht 01 Jul 2017 05:43

Re: Weight Watchers

Fijn taeda! Succes met de laatste kilo's.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 10 Feb 2018 20:49

Re: Weight Watchers

Even een up voor dit topic.
Welke producten uit het WW assortiment zijn zo lekker dat ze de verzendkosten van 5 euro waard zijn? Ik ben benieuwd maar wil geen miskoop doen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2018 21:13

Re: Weight Watchers

De chips is echt goddelijk!! Vooral de Salt en Pepper.
Ook de reepjes vind ik wel lekker, de brownie
En de chocomouse hoor ik op de cursus veel goede verhalen over :D
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron