Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw lunch?

<<

Anoniem301

Bericht 10 Apr 2017 15:21

Re: Wat is jouw lunch?

Caulfield schreef:
Carrie schreef:
Caulfield schreef:Deze! Hij is er ook in een wortel-variant. De avocado en geitenkaas had ik er zelf op gedaan.

https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... tilla-wrap

Oh ik dacht dat het een recept was, maar het is echt een tortilla van bieten! Cool. Nog niet gespot in mijn AH, zal eens opletten. Ligt-ie bij jou naast de gewone wraps?


Bij mijn Appie ligt ie in het vak met de verse pasta's en sauzen. Ik vind ze echt lekker!

Ok tnx!
<<

Anoniem301

Bericht 11 Apr 2017 12:30

Re: Wat is jouw lunch?

Ik heb zo lekker geluncht. Eigenlijk hetzelfde als gister maar nu een bruin broodje doormidden gesneden dan weer roomboter, avocado, ei, zout en peper. Erbij had ik een kleine salade opgeschept met kikkererwten, rode ui, rauwe bloemkool en witte dressing. (weet niet wat voor dressing het was, die zat al door de salade in de saladebar op mijn werk). Genieten hoor.

Caulfield, die wraps hebben ze niet bij mijn AH op het dorp. Donderdag even naar de grote op het centrum fietsen om te kijken of die 'm wel heeft. Denk hou je even op de hoogte.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Apr 2017 12:37

Re: Wat is jouw lunch?

Je moet er idd wel de grotere appies voor hebben, ik vond ze met wortel ook prima te doen. Maar ik ben ook niet zo van de bietjes eigenlijk.

Ik had vandaag speltpasta met groentes: courgette, paprika, champignons, peultjes en een saus van verse tomaatjes. Het was over van gisteren. Dus vandaar!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 11 Apr 2017 12:39

Re: Wat is jouw lunch?

Ik had net een salade op mijn werk gekocht. Maar ik vond hem niet zo lekker helaas. De dressing die erin zat was niet echt lekker. Zo jammer altijd. Gelijk alles is dan doordrenkt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Apr 2017 12:42

Re: Wat is jouw lunch?

De kleine avocado's waren in de aanbieding, dus ik had een meergranenbroodje met stukjes avocado, peper, zout en een beetje rijstazijn erover gesprenkeld.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 11 Apr 2017 13:04

Re: Wat is jouw lunch?

Caro schreef:Je moet er idd wel de grotere appies voor hebben, ik vond ze met wortel ook prima te doen. Maar ik ben ook niet zo van de bietjes eigenlijk.

Ik had vandaag speltpasta met groentes: courgette, paprika, champignons, peultjes en een saus van verse tomaatjes. Het was over van gisteren. Dus vandaar!


Ah vandaar! :smile:

Lekker Susan!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Apr 2017 13:16

Re: Wat is jouw lunch?

Ja avocado op brood is lekker! Jij had gisteren met ei erbij zag ik, doe je dan gekookt ei? Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ik vond het bij elkaar wat zwaar. Ik zou het wel eens met gepocheerd ei willen proberen want dat schijnt er ook goed bij te passen, maar ik heb nog nooit een ei gepocheerd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 11 Apr 2017 13:31

Re: Wat is jouw lunch?

Susan schreef:Ja avocado op brood is lekker! Jij had gisteren met ei erbij zag ik, doe je dan gekookt ei? Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ik vond het bij elkaar wat zwaar. Ik zou het wel eens met gepocheerd ei willen proberen want dat schijnt er ook goed bij te passen, maar ik heb nog nooit een ei gepocheerd.

Ja dat is ook lekker! Ook weleens gedaan. Is heel simpel, ook jij kan dat!
Ik eet het inderdaad met een gekookt ei erbij, juist om het wat zwaar te maken want ik heb bijna altijd honger.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 11 Apr 2017 13:33

Re: Wat is jouw lunch?

Ik had 2 bruine boterhammen met kaas, ham, komkommer en een gekookt eitje.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem291

Bericht 11 Apr 2017 15:14

Re: Wat is jouw lunch?

3 crackers met sla, komkommer en gerookte kip en een klein kopje courgettesoep erbij.
<<

Anoniem192

Bericht 11 Apr 2017 15:16

Re: Wat is jouw lunch?

Ik zag Matzes liggen bij de Albert Heijn, dus die heb ik lekker als lunch genomen met witte suiker!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 13 Apr 2017 11:49

Re: Wat is jouw lunch?

Ik eet een speltbroodje met warmgerookte forelfilet. Volgens mij heb ik dat nooit eerder gegeten, dus ik ben benieuwd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem313

Bericht 13 Apr 2017 12:30

Re: Wat is jouw lunch?

Eiersalade (gekookte eieren geprakt met mayo en peper en zout) op rogge-quinoa crackers.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Apr 2017 13:08

Re: Wat is jouw lunch?

Ik had gerookte zalm op brood met mayo en dille. En daarna nog een halve zak wortels en een halve bak houmous.
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Apr 2017 13:22

Re: Wat is jouw lunch?

Twee boterhammen met rosbief, tomaatjes, sla en mosterd-dille dressing. Lekkuuur.
<<

Anoniem281

Bericht 13 Apr 2017 13:27

Re: Wat is jouw lunch?

Ik heb sla gegeten met een beetje pulled chicken erdoor en daarna nog een bakje yoghurt met banaan en aardbei.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 13 Apr 2017 14:43

Re: Wat is jouw lunch?

Salade met radijs, komkommer, tomaatjes, kip en gamba's.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Apr 2017 13:49

Re: Wat is jouw lunch?

Ik had voorgebakken kibbeling uit de supermarkt, zonder olie of boter opgebakken in de wok, een dipsausje van yoghurt, dille en knoflook en een kleine komkommersalade erbij.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem316

Bericht 14 Apr 2017 13:50

Re: Wat is jouw lunch?

2 harde broodjes met heksenkaas en veldsla.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 19 Apr 2017 10:54

Re: Wat is jouw lunch?

Mijn zoontje was niet thuis met de pasen dus heb net broodjes gebakken als paashaas hoofdje. Eitje gekookt en heb nog wat lekkere salades. Maken we er een verlate paas lunch van. Benieuwd naar zijn reactie als hij zo uit school komt.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 19 Apr 2017 12:26

Re: Wat is jouw lunch?

Een zacht wit bolletje met gerookte zalm :banaan:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Apr 2017 12:37

Re: Wat is jouw lunch?

Een zachte meerzadenbol met mozzarella, tomaat en groene pesto, even in de oven geweest. Was erg lekker.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2017 12:17

Re: Wat is jouw lunch?

Een powerlunch! Salade van veldsla met makreel, avocado en hüttenkäse. Mis alleen de noten nog.
Maar gezien dit stiekem m'n tweede lunch al is, is 't ook wel even goed zo.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Apr 2017 12:25

Re: Wat is jouw lunch?

Mijn dochter mag vanmiddag even spelen bij McD en dan neem ik denk ik een gewone hamburger, die is nog het minst slecht volgens mij (op de salades na maar die vind ik dan wel weer erg saai).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Aug 2017 11:27

Re: Wat is jouw lunch?

Dit topic moest van ver komen, maar ik dacht ik haal hem weer eens boven.
Mijn man is nu lekkere belegde broodjes halen bij de vershal. Als het goed is komt hij zo terug met voor mij een focaccia tonijnsalade.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 25 Aug 2017 11:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers