Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dikke opgezette bovenbuik

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 09 Apr 2017 13:13

Dikke opgezette bovenbuik

Sinds een aantal weken heb ik een ontzettende dikke bovenbuik. Ik lijk wel zwanger. Helaas ben ik dat niet.ook last van obstipatie. Ben nu aan de colon clean, eet veel groente en fruit, lijnzaad enz. Volgens mij heel gezond. Suiker eet ik eigenlijk niet en koffie en alcohol drink ik momenteel niet . Ben flink afgevallen afgelopen half jaar maar mijn buik was voorheen platter dan nu.

Iemand goede tips hoe ik hier van af kan komen?
<<

ChiQ

Bericht 09 Apr 2017 18:29

Re: Dikke opgezette bovenbuik

Is het niet je maag dat uitzet en nu je afgevallen bent het zichtbaar wordt.
<<

anoniem203

Bericht 09 Apr 2017 18:32

Re: Dikke opgezette bovenbuik

Als je er op drukt doet het dan pijn? En drink je veel prik?
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 09 Apr 2017 18:35

Re: Dikke opgezette bovenbuik

Hoe bedoel je chique? Dat je maag uitzet?

Ik drink vrijwel nooit prik oid. Alleen thee en soms diksap vd kids.

Mijn bovenbuik voelt keihard maar doet niet echt pijn.
<<

ChiQ

Bericht 09 Apr 2017 18:39

Re: Dikke opgezette bovenbuik

Het kan zo zijn dat je dus omdat je bent afgevallen, ineens je bovenbuik, waar je maag is opvalt. Misschien gebeurde dit hiervoor ook, maar viel het niet op.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 09 Apr 2017 19:06

Re: Dikke opgezette bovenbuik

O op die manier:) daarvoor had ik het niet met hetzelfde gewicht waar ik nu alweer een tijdje op zit.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers