Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eindhoven meeting

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 31 Mrt 2017 20:44

Re: Eindhoven meeting

Ik ga helaas ook moeten afzeggen voor 15 april :( Ik wist al niet zeker of ik kon. Hopelijk komen er meer meetings in de toekomst!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

anoniem203

Bericht 31 Mrt 2017 21:48

Re: Eindhoven meeting

Zonnetje ga jij nog wel mee? Dan zijn we iig met 5 :)
<<

Anoniem185

Bericht 31 Mrt 2017 22:01

Re: Eindhoven meeting

Ik voel me wel de baby/noob van de meeting.
<<

anoniem203

Bericht 31 Mrt 2017 22:06

Re: Eindhoven meeting

Hoezo Bob? :D
<<

Anoniem185

Bericht 31 Mrt 2017 23:04

Re: Eindhoven meeting

Ik heb sowieso het gevoel dat ik de jongste ben van dit forum. Ben ook eigenlijk van een ander forum (wat dood is gebloeid) afkomstig!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Apr 2017 04:52

Re: Eindhoven meeting

Ach Bob, iemand moet toch de jongste zijn?
Ik zou me er niet druk om maken!
<<

Brooke

Bericht 01 Apr 2017 08:10

Re: Eindhoven meeting

Dat maakt toch niet uit Bob, mocht je de jongste zijn. Daar hoef je echt niet overin te zitten.
<<

anoniem203

Bericht 01 Apr 2017 14:19

Re: Eindhoven meeting

Leeftijd is maar een getal. Ik vind het geen probleem. Alleen nu maak je mij wel nieuwsgierig hoe oud je dan wel bent ;)
<<

Anoniem185

Bericht 01 Apr 2017 15:11

Re: Eindhoven meeting

16...
















1 april
<<

anoniem203

Bericht 02 Apr 2017 18:39

Re: Eindhoven meeting

:smile:
<<

Anoniem185

Bericht 03 Apr 2017 01:26

Re: Eindhoven meeting

You will see, maar het is vast hier op het forum ook te vinden. Ik ben 25, volgens de poll een tijd geleden dus echt wel een van de jongsten hier.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 03 Apr 2017 18:39

Re: Eindhoven meeting

Sorry voor mijn late reactie, maar ik kan helaas niet meer op 15 april. Ik kreeg het afgelopen weekend een uitnodiging voor een verjaardag binnen die middag, dus helaas. Voor degenen die wel gaan: veel plezier!
<<

anoniem203

Bericht 04 Apr 2017 20:45

Re: Eindhoven meeting

Gaan we het echt doen met z'n vieren? :D Of proberen we een andere datum?

Ik wil nog steeds gaan hoor. Wil het alleen wel graag weten omdat ik toch oppas moet regelen voor mijn kinderen :ja:
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Apr 2017 22:07

Re: Eindhoven meeting

Ik heb het wel gewoon in mijn agenda staan, maar we kunnen ook een andere datum prikken. Hoewel je altijd blijft houden dat mensen toch niet kunnen.
<<

Anoniem185

Bericht 04 Apr 2017 22:09

Re: Eindhoven meeting

We kunnen een andere datum proberen? Misschien een poll?
<<

Brooke

Bericht 05 Apr 2017 05:59

Re: Eindhoven meeting

Ik moet zelf helaas ook afzeggen. Gisteren zijn we gebeld dat er een aangepaste woning vrijkomt waar we al een poos op wachten ivm de beperking van onze dochter. Wij moeten gaan kijken en de kans is heel groot dat we snel moeten oververhuizen, laat staan klussen. Er moet dan ook erg veel geregeld worden. Heb hierdoor nu ook erg veel aan mijn hoofd. Jullie mogen de meeting door laten gaan of andere datum prikken en dan kijk ik of ik kan aansluiten. Sorry, had dit nu niet zien aankomen, had ook nog jaar langer kunnen duren.
<<

anoniem203

Bericht 05 Apr 2017 08:43

Re: Eindhoven meeting

Geeft niks Daenerys. Dit is natuurlijk veel belangrijker! Dan kunnen we nu beter voor een andere datum gaan.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Apr 2017 10:17

Re: Eindhoven meeting

Spannend Daenyres! Hopelijk is het een leuk huis
<<

Anoniem185

Bericht 05 Apr 2017 10:34

Re: Eindhoven meeting

Spannend Daenerys! Ben benieuwd of het huis jullie bevalt!
<<

Brooke

Bericht 05 Apr 2017 14:24

Re: Eindhoven meeting

Ja ik ben ook heel benieuwd, morgen 9.00 uur moeten we gaan kijken. Maar ik houd mijn hart vast, ben beetje bang voor de staat waarin de woning verkeert, vooral doordat ik in het verleden al veel slecht onderhouden huizen van binnen heb gezien, maar we zullen zien. Geen idee wat ik kan verwachten. Wel op google maps gekeken en de woning ligt wel direct aan een park, dus dat is dan wel weer tof.
<<

Anoniem278

Bericht 06 Apr 2017 12:10

Re: Eindhoven meeting

Hoe is het gegaan met de bezichtiging Daenerys?
<<

Brooke

Bericht 06 Apr 2017 14:26

Re: Eindhoven meeting

Lief dat je ernaar vraagt! Het was en is een beetje dubbel. Prima huis, goede ligging en er komt sowieso een nieuwe keuken in. Ook is de indeling fijn en dan dus ook een badkamer en slaapkamer voor J. op de begane grond. Het is dus al gedeeltelijk aangepast. Maar..Nu doet de woningbouw zelf moeilijk. Er zijn namelijk in die badkamer nog wel dingen die echt aangepast dienen te worden zoals anti-slipvloer, een toilet waar je overheen kan rijden met rolstoel en we missen een verstelbare wastafel en dat is een must. Oja en ook de voordeur weten we niet zeker of de breedte genoeg gaat zijn. De woningbouw wil nog niet toegeven hieraan, wat raar is, want ze hebben van het revalidatiecentrum van de ergotherapeut een hele uitgebreide brief gehad waaraan het huis moet voldoen. En ook zal J. toch een keer zindelijk moeten worden en moet zij toch ook haar handen zelf kunnen wassen. Nu geven ze dus pas ergens volgende week uitsluitsel hierover. Fijn, ben niet blij nu. Huis is verder goed en waar we ook komen te wonen die aanpassingen zullen ze sowieso moeten maken. Of dat nou dat huis is of een ander. Hoop wel dat het doorgaat, want we kunnen gratis het laminaat overnemen van de vorige bewoner en tegen een klein prijsje raambekleding, planken, lampen. We zouden dan alleen zelf een likje verf naar onze smaak hoeven te doen en de trap en de overloop bekleden. Vind die onzekerheid zo voor het weekend niet fijn.
<<

Anoniem278

Bericht 06 Apr 2017 14:48

Re: Eindhoven meeting

Jeetje nee. Dan heb je in potentie een geschikt huis en dan krijg je dit soort gedoe. Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen. Is het echt in E zelf?
<<

Brooke

Bericht 06 Apr 2017 15:16

Re: Eindhoven meeting

Precies ja. Krijg je dat weer.. ik heb net die brief ook weer eens voor de dag gehaald waaraan de woning moet voldoen en het staat er allemaal toch echt in. Ja in E. zelf is het.
<<

Anoniem278

Bericht 06 Apr 2017 15:23

Re: Eindhoven meeting

Wel fijn, denk ik, in E zelf wonen. Ik woon er vlakbij maar het heeft gewoon wel lekker veel mogelijkheden.
Ik hoop dat de woningbouw ophoudt met moeilijk doen. Ik bedoel, hallo, jullie lieverd heeft die aanpassingen gewoon nodig, het is niet dat jullie het voor de show willen ofzo. Stommerds!!
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers