Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Heb jij weleens een burn-out gehad?

Ja.
21
23%
Nee, maar ik ben wel overspannen geweest.
30
33%
Nee, nog nooit last van gehad.
31
34%
Nee, en ik vind burn-outs ook wel een beetje aanstelleritis.
10
11%
 
Aantal stemmen : 92
<<

Laurie_

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 26 Mrt 2017 17:57

Bericht 05 Apr 2017 11:22

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ik kom hier even meelezen.
Wat waren jullie klachten precies? En wie stelt zoiets vast?
Dan heb ik het over overspannen zijn.
Oh en dat programma ga ik nakijken.
2012 & 2015
Afbeelding
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Apr 2017 11:33

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Minx schreef:Ik heb het over de gevallen die roepen ja ik had ook een burn-out, ik ben toen 2 weken thuis gebleven en toen kon ik er weer vol tegenaan. Sorry dan heb je geen burn-out gehad en ik vind eerlijk gezegd dat je dat prima kan zeggen. Een burn-out duurt over het algemeen jaren voor je daar van hersteld bent en dat is niet met een paar weekjes rust of even bijslapen opgelost. Vervelend dat mensen dan slecht in hun vel zitten en zich kut voelen want ook overspannen zijn is gewoon kut maar het maakt het voor de mensen die echt een burn-out hebben wel lastiger om serieus genomen te worden.


Maar dat is niet aan jou om te beoordelen. Dat de ene mens jaren thuis zit met een burn out wil niet zeggen dat dat bij iemand anders ook zo is. Er is een richtlijn voor de duur van de klachten om te bepalen of iemand BO of overspannen is, niet voor de periode dat iemand niet kan werken.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2017 11:34

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ik denk dat de klachten voor iedereen anders zijn. De huisarts stelt vast dat je ziek bent (niet in staat om te werken), vervolgens stelt de psycholoog vast of je overspannen bent of burn out bent.

Voor mij waren de klachten als volgt:
- gevoel als een zombie, zo vermoeid maar niet kunnen slapen (alles op de automatische piloot)
- Als mensen tegen me praatte klonk dat hetzelfde als dat je onder water bent met je oren.
- Daarentegen kwamen andere geluiden heel hard binnen, trams, brandweer, gerinkel van glazen, het idee hebben dat iedereen heel dichtbij je loopt. Ik kon tijdelijk niet meer in m'n eigen huis middenin de stad wonen, daar waren teveel prikkels.
- Hoofd- en bijzaken niet meer kunnen scheiden en daardoor dus geen overzicht meer hebben.
- Zeer vergeetachtig (onder de douche staan en bedenken dat je eigenlijk een ei aan het bakken was die dus nog op het vuur staat).
- 24/7 knallende koppijn.
- Paniekaanvallen.
- Duizeligheid, flauwvallen zonder aanleiding.
- Heel emotioneel zijn over alles.

Als mensen het aanstelleritus vinden, lach ik altijd maar een beetje. Ze weten niet beter dan dat ze zich goed voelen in hun lichaam, hoe fijn is dat!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Apr 2017 11:39

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Eens met Claire. En met die klachten kan je aan het werk blijven, als je jezelf daartoe dwingt (zoals ik maanden heb gedaan). Niet iedereen zakt helemaal dramatisch op de grond in elkaar ofzo.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2017 11:48

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Scandic schreef:Eens met Claire. En met die klachten kan je aan het werk blijven, als je jezelf daartoe dwingt (zoals ik maanden heb gedaan). Niet iedereen zakt helemaal dramatisch op de grond in elkaar ofzo.

Nee, maar als je de klachten lang genoeg negeert stort je na een aantal jaren wel in. Het gaat erom hoe lang je de klachten negeert tot je er wat aan doet. Hoe sneller je er wat aan doet, hoe sneller je er weer bovenop bent.

Heel fijn voor jou natuurlijk dat je met die klachten hebt kunnen blijven werken en niet in elkaar gestort bent. Ben je er nu helemaal bovenop of heb je nog last van je klachten?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Apr 2017 11:54

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ik ben niet helemaal blijven werken, ik heb me voor 50% ziekgemeld. Maar wat ik wil zeggen is dat geen één persoon hetzelfde is, dus je daar geen oordeel over kunt geven.
Ik ben nog steeds niet 100% aan het werk, maar merk wel verbetering in de klachten. Al ben ik er nog lang niet.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2017 11:57

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Fijn dat je verbetering merkt in elk geval! Sterkte en beterschap!
<<

Laurie_

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 26 Mrt 2017 17:57

Bericht 05 Apr 2017 12:07

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Mag ik iets vertellen over mijzelf? Want Ben bang voor dat ik overspannen aan het worden ben of misschien al wel ben of niet en ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.
Maar ik vind het erg moeilijk om dat onder ogen te zien en dat toe te geven.

Jarenlang voel ik me al erg onzeker over mijzelf, vind het moeilijk om mijn grenzen aan te geven, mijn mening te geven, weet daardoor vaak niet goed wat ik wil of wie ik ben en weet niet goed wat ik nou echt leuk vind. Doe veel om andere mensen te pleasen omdat ik graag wil dat andere mensen mij leuk vinden.

En jarenlang is het me gelukt om dit gevoel telkens maar weer weg te stoppen of weg te lachen totdat er een aantal weken iets gebeurd is waardoor dit mij niet meer lukt. Deze gebeurtenis is alweer goed trouwens.
In en om het huis, en zorgen voor mijn gezin lukt op zich nog, maar zodra ik er buiten kom is het mis. Voel me erg emotioneel, prikkelbaar, vermoeid, ik vind dat ik faal omdat ik dit gevoel niet meer weg kan stoppen, voel me opgejaagd, angstig en het is 1 grote warboel in mijn hoofd.
Vorige week heb ik een paar dagen gewerkt, maar dat ging niet.
Als ik niet teveel doe, dus niet meer dan mijn gezin gaat het wel, hier voel ik me natuurlijk ook veilig.
Nu heb afgesproken om vrijdag weer te gaan beginnen, maar als ik er aan denk word ik alweer helemaal naar en is het weer mis.
Baal er erg van want dit wil ik helemaal niet. Maar het lukt me niet om me beter te voelen.
Sorry voor mijn verhaal, haal het straks weer weg. Maar ben benieuwd of jullie het een beetje herkennen.
2012 & 2015
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Apr 2017 12:21

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Scandic schreef:
Minx schreef:Ik heb het over de gevallen die roepen ja ik had ook een burn-out, ik ben toen 2 weken thuis gebleven en toen kon ik er weer vol tegenaan. Sorry dan heb je geen burn-out gehad en ik vind eerlijk gezegd dat je dat prima kan zeggen. Een burn-out duurt over het algemeen jaren voor je daar van hersteld bent en dat is niet met een paar weekjes rust of even bijslapen opgelost. Vervelend dat mensen dan slecht in hun vel zitten en zich kut voelen want ook overspannen zijn is gewoon kut maar het maakt het voor de mensen die echt een burn-out hebben wel lastiger om serieus genomen te worden.


Maar dat is niet aan jou om te beoordelen. Dat de ene mens jaren thuis zit met een burn out wil niet zeggen dat dat bij iemand anders ook zo is. Er is een richtlijn voor de duur van de klachten om te bepalen of iemand BO of overspannen is, niet voor de periode dat iemand niet kan werken.


Dat ben ik wel met je eens hoor maar de mensen die het gruwelijk overdrijven zorgen er juist voor dat het vaak onbegrepen klachten zijn. 2 weken thuis zitten en er dan weer vol tegenaan kunnen en weer op dezelfde manier verdergaan en dan nergens last van hebben, dan ben je hooguit overspannen geweest en is het geen burn-out. Bij een burn-out ben je er nou eenmaal niet in 2 weken bovenop. En tuurlijk duurt het bij de ene persoon langer dan de ander maar een burn-out ontstaat over het algemeen door jarenlang grenzen negeren en er keer op keer overheen knallen. Je zal
ook echt dingen moeten veranderen en aanpassen. Dan kun je er bovenop komen.

Mijn voornaamste klachten:
-hartkloppingen
- continu een lichte hyperventilatie waardoor ik niet goed meer door mijn neus kon ademhalen.
- paniekaanvallen
- extreem moe, moe gaan slapen en moe opstaan
- extreem prikkelgevoelig met name voor licht en geluid
- ik kon op elk willekeurig moment in huilen uitbarsten
- alles was te veel
- mijn lichaam ging in protest waardoor ik er rugklachten en nekklachten bij kreeg, continu in de vluchtstand staan.
- zo moe zijn maar niet kunnen slapen omdat ik bleef piekeren
- ik zweette verl meer dan normaal
- hogere bloeddruk
- extreem hoge hartslag (ik kon rustig op de bank zitten met een hartslag van 120, en tijdens paniekaanvallen schoot hij rustig naar de 160)
- een piep in mijn oren die steeds aan bleef houden
- sneller hoofdpijn
- sneller schrikken
- niet kunnen schakelen

Op dit moment speelt de vermoeidheid nog steeds behoorlijk. Verder heb ik nog steeds heel veel spanning in mijn lichaam. Het staat nog steeds in de stand dat ik elk moment moet kunnen vluchten. Mijn hartslag is nog steeds iets hoger dan voor die tijd maar niet meer zo hoog als het toen was. Bloeddruk is weer genormaliseerd, de piep uit mijn oren is gelukkig weg. Schakelen gaat gelukkig steeds beter.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Apr 2017 12:24

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Laurie, het klinkt idd herkenbaar. Kleine stukjes op de automatische piloot lukt maar te veel niet. Vrijdag zou ik denk ik nog niet gaan werken. Ik zou vragen of je een afspraak bij de bedrijfsarts kan krijgen zodat je kan kijken wat er moet gebeuren zodat je wel weer goed kan functioneren. Nu doorknallen is niet echt verstandig.
2015 💙
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2017 12:39

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ik zou even met de huisarts praten Laurie, die kan beter inschatten hoe het voorstaat en wat verstandig is om te doen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Apr 2017 12:59

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Overigens kan ik alleen maar respect hebben voor mensen die inzien dat ze twee weken rust nu nodig hebben omdat het anders niet goed gaat. Het betekend nl wel dat je je grenzen goed aanvoelt. Het is meet dat het snel burn-out genoemd wordt door sommige mensen terwijl het eigenlijk overspannen is.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Apr 2017 18:37

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ik ben een paar maanden geleden overspannen geraakt. Ik dacht toen aan een burn-out, maar weet inmiddels dat dat nog wel een paar stapjes heftiger is. In elk geval kon ik gewoon niet verder op het werk, ik kon alleen nog maar huilen en slapen. Ben twee weken thuis geweest en sindsdien langzaam aan het opbouwen vanaf twee keer drie uur per week werken tot inmiddels drie keer zes uur. Morgen is godzijdank de laatste dag op dit werk en maandag begin ik bij m'n nieuwe baan, waar ik drie dagen ga werken. Ik voel me gelukkig wel weer een stuk beter dan een tijdje geleden en zie het allemaal weer iets positiever in. Ik weet in elk geval nu wat ik NIET meer moet doen (fulltime werken) en wat ik wel/niet wil in een baan. Toch blijf ik wel gevoelig voor stress en negatieve prikkels, maar doordat ik minder ga werken en meer tijd voor mezelf heb, denk/hoop ik dat ik niet meer zo snel opnieuw overspannen zal raken.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem203

Bericht 05 Apr 2017 18:59

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Nee gelukkig niet. Ik vind het echt oprecht erg voor de mensen die het wel mee hebben gemaakt. En ik vind het eigenlijk ook een beetje verdrietig om te zien dat er 9 mensen in de poll hebben gestemd voor aanstelleritis.
<<

Anoniem190

Bericht 05 Apr 2017 23:01

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ik heb een burn-out gehad, zo rond mijn 21e. Bij mij kwam het geheel onverwacht. Ik was het ene moment nog aan het kletsen en het andere moment zit ik te huilen aan de werk-overleg tafel. Na het huilen toch naar beneden gelopen waar ik onder aan de trap door mijn benen zak en niets meer kan.
Diezelfde dag nog bij de huisarts gezeten en die concludeerde een burn-out. Ik ben er op dat moment redelijk snel van hersteld, ik kon redelijk snel weer werkzaamheden doen. Ik denk wel dat alle (geestelijke) klachten waar ik nu nog altijd mee worstel nog altijd daaruit "voortkomen";
- vergeetachtigheid (echt heel erg last van, zowel op korte termijn (niet meer weten waar ik iets 2 tellen daarvoor heb neergelegd) als op lange termijn (ik weet bijna niets meer van mijn MAVO en MBO opleidingen bijvoorbeeld))
- besluiteloos
- angst (ik heb wel het gevoel dat dit nu iets beter lijkt te worden, ik durf o.a. ook weer in grotere mensen groepen, met mijn man mee naar zijn geliefde Ajax was echt een overwinning)
- opgejaagd gevoel
- veel zweten (mijn god ik hoop echt dat dit eens ophoud, zie onwijs op tegen de zomer)
- soms aggressief (alleen naar mijzelf, op momenten dat ik zo wanhopig, boos of verdrietig ben, dan uit zich dat)
- onzekerheid (op alle manieren, over mijzelf (lichaam, hoe ik over kom, of ik leuk genoeg ben) maar ook in de dingen die ik doe)
- regelmatig hartkloppingen
- vermoeidheid

Een hele lijst waar ik elke dag aan probeer te werken, een jaar lang hulp gehad van een psycholoog, die vorig jaar ook nog eens PTSS diagnosticeerde. Helaas heb ik niet het idee dat zij mij geholpen heeft en probeer ik het nu weer een tijd zelf.
<<

Zero

Bericht 06 Apr 2017 00:21

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ik heb sinds oktober een burn out en het gaat nog niet heel veel beter helaas. Dat ik overspannen was wist ik al langere tijd en het risico op een burn out was ook enorm. Maar het was in mijn geval niet te voorkomen. Ik zit nu in de bijstand, wat gewoon echt geen leven is. Ik wil er graag uit maar ik kan gewoon echt niet meer dan 16 uur werken op het moment. Het liefst werk ik zelfs helemaal niet.

Mijn klachten voor burn out zijn voornamelijk piekeren, paniekaanvallen, zeer slecht kunnen slapen en daardoor de hele tijd moe zijn, duizeligheid, maar vooral dat ik alles vergeet en niet meer zo goed weet wat ik aan het doen ben. Dat vind ik nog het ergste. Ik functioneer gewoon niet meer.
Daarnaast heb ik ook heel weinig interesse in andermans leven, maar dat heeft denk ik meer met de depressie te maken. Ik vind dat ook echt heel erg, maar het is heel vermoeiend voor me om soms interesse op te brengen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Apr 2017 08:51

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Ahh jeetje Zero! Ik vroeg me laatst nog af hoe het nu toch met je zou zijn. Ik vind het rot te lezen dat je in de bijstand zit en dat je je echt nog niet goed voelt. Krijg je voldoende hulp?

En lukt het dan allemaal met je bedrijfje? Ik hoop dat je snel weer de weg naar boven vindt!
<<

Anoniem278

Bericht 06 Apr 2017 09:02

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Wat erg Zero, dat het allemaal nog zo moeizaam gaat.
Heb je wel hulp ?
Het geeft niet hè, dat je nu geen ruimte voor andere mensen hebt. Dit zuigt energie dus je heb alles voor jezelf nodig.
Probeer een beetje lief voor jezelf te zijn. Rust maar veel. Eet fruit. En ga af en toe eventjes naar buiten.
:hug:

Het wordt beter dan dit. Echt.
<<

Anoniem282

Bericht 06 Apr 2017 09:17

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Lieve Zero, wat verdrietig om te lezen dat je je nog niet beter voelt dan in het najaar. :( Ik hoop dat je inmiddels wel professionele hulp hebt kunnen vinden... Er is mij destijds verteld door een GGZ-psycholoog dat je wel een burn-out kunt hebben en daarbij een depressie kunt krijgen, maar omgekeerd niet. Dat zou betekenen dat je dus al heel lange tijd over je grenzen bent gegaan. Hopelijk gun je het jezelf om lief voor jezelf te zijn. :hug:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 06 Apr 2017 11:08

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

TA bij mij ook burn-out gevolgd door ptss. Volg nu cognitieve gedragstherapie in combinatie met emdr. Klachten zijn gelukkig al heel veel verbeterd maar het kan nog altijd beter. Wel heb ik een heel aantal dingen voor mezelf duidelijk nu en dat is wel fijn. Voel mezelf in ieder geval al een stuk rustiger en sterker.

Zero die interesse moest ik ook echt aan denken. Je eigen shit is even genoeg dus alles van anderen voelt als te veel en zeuren. Niet eerlijk maar je kan er niets aan doen. Even alle energie voor jezelf is dan belangrijk. Bijstand zonder kind lijkt mij ook echt onwijs zwaar. Het is gewoon echt weing wat je dan aan inkomsten hebt. Sterkte in ieder geval.
2015 💙
<<

Anoniem190

Bericht 06 Apr 2017 20:58

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Hi Minx, heb jij wel echt wat aan de emdr? Ze, de psychologe, heeft het 3kwartjaar bij mij geprobeerd. Het aparte is dat zij wel echt vooruitgang zag terwijl ik dat totaal niet heb. Ik vond het wel fijn om het met een buitenstaander over mijn gedachten en gevoelens te praten maar heb nog altijd niet het idee dat het emdr gedeelte heeft geholpen. Op dit moment probeer ik mijzelf vooral te leren dat ik dit ben, dat deze zware gedachten en problemen met regelmaat op komen zetten.
<<

Zero

Bericht 06 Apr 2017 22:54

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Doet me goed.
Ik krijg inmiddels wel hulp, ga elke week naar een psycholoog. Ik had dit eigenlijk al willen en moeten doen toen ik vorig jaar maart terug kwam uit Brazilië, maar dat lukte gewoon niet. En inplaats van het een stap rustiger aan te kunnen doen, kreeg ik toen een hele drukke periode door het verlof van mijn collega. Mijn bedrijf heeft me eigenlijk het laatste duwtje de afgrond in gegeven en ik ben nu ook voorlopig niet werkzaam daar. Ik vind het ook eigenlijk niet leuk meer als ik eerlijk ben naar mezelf. Alleen bruiloften fotograferen interesseert me nog, maar ik sta voor aankomend seizoen nog niet ingepland en dat is misschien ook nog maar even beter. Wie weet in het najaar weer....
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Apr 2017 23:05

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

He wat naar om te lezen Zero. Heb hier helemaal niets van mee gekregen. Wat goed dat je nu zo aan de slag bent. Die dingen kosten tijd helaas en nu denken van had ik maar eerder aan de bel getrokken (doe ik ook hoor) heeft geen zin. Blijkbaar was de tijd er toen niet rijp voor, was je er niet aan toe of had je er de energie of moed niet voor. Nu is ook goed. Je vraagt nu hulp, je vraagt hulp. Dat is het enige dat er toe doet een dat is hartstikke goed. En hoewel het nu nog niet beter gaat, zal het dat straks vast wel gaan! En gun jezelf ook die tijd en forceer het niet. Kleine stapjes. Up up up from here! :heart:
<<

Zero

Bericht 06 Apr 2017 23:11

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Nou ja het punt is dat ik eigenlijk wel al had aangegeven bij de dokter - direct na mijn reis vorig jaar maart - dat ik hulp nodig had, maar dat is uiteindelijk zo slecht opgepakt dat ik dat dus pas sinds februari dit jaar heb kunnen krijgen. Dat is heel frustrerend geweest. Ik heb er nooit bij stil gestaan hoe moeilijk het eigenlijk is als je niet gewoon functioneert. Zorgverzekeringen die je tegen werken, geen recht op uitkeringen omdat je zelfstandige bent en nu via de gemeente een bijstand moet krijgen van € 950 per maand (nee dat zeg ik niet goed... ze vullen aan tot € 950 per maand)...
niet echt een leuke uitdaging.

Ik heb ook niet veel hierover gecommuniceerd op facebook, ook omdat ik daar veel klanten heb (had) zitten. En ik hou er ook gewoon niet van om negatief te zijn, dus hou ik liever mijn mond ;)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Apr 2017 23:18

Re: N.a.v. Sophie in de Mentale Kreukels (incl. poll)

Bah, nee het is echt hopeloos, je moet er zelf extreem bovenop en achteraan zitten om hulp te krijgen en dingen geregeld te krijgen (wat op zulke momenten en vrijwel onmogelijke opgave is) en zelfs dan is het soms nog niet te doen. Mijn verwijzing die ik direct gevraagd had was ook misgelopen en ik weken wachten want dat stond op de site maar blijkbaar had ik al direct een telefoontje moeten hebben om iets in te plannen over weken/ maanden (hoe kan dat misgaan? Die dingen gaan digitaal?). En nu moet ik hoogstwaarschijnlijk elders opnieuw wachten. En als zelfstandige is de financiële kant vast helemaal lastig inderdaad. Wat een rottijd zeg.

Ik snap wat je bedoelt met niet negatief willen zijn maar als dingen nu eenmaal voornamelijk negatief zijn mag je dat ook best delen. *knuffel*
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers