Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Deo

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 26 Mrt 2017 17:41

Deo

Welke deo gebruik jij?

Ik gebruikte al jaren Nivea. Vond ik vet fijn, want beetje neutrale geur. Dus kon dan ook gewoon een geurtje op zonder dat het mengde.
Alleen nu raakt mijn huid helemaal van slag door nivea, echt jeuken en grote rode plekken. Niet meer gebruiken dus. Ik heb nu een roller met 0% alcohol en geurloos, maar vind dat ook niet zo fijn.

Heeft iemand een andere die geschikt is voor (een opeens) gevoelige huid?
<<

Anoniem315

Bericht 26 Mrt 2017 17:43

Re: Deo

De deo blokken van Lush.

Even wennen, maar het is prima spul!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 26 Mrt 2017 18:03

Re: Deo

Hoe werkt een deo blok eigenlijk?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Mrt 2017 18:33

Re: Deo

Ik gebruik de maximum protection van dove of rexona. Heel fijn spul! Je hebt geen last meer van zweten. Ze zijn wel wat duurder, maar ik koop ze in de aanbieding. Daarom wisselt het tussen dove en rexona :)
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Mrt 2017 18:41

Re: Deo

Ik gebruik odorex, dat merk is de enige die bij mij tegen zweetgeurtjes helpt
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 26 Mrt 2017 21:35

Re: Deo

Ik zweer bij lady speed stick maar die zijn in nederland lastig te krijgen (soms voor de hoofdprijs via webshops). Ik heb een tijdje zon kristal stick gebruikt dat werkte goed en de laatste tijd gebruik ik een nivea stick maar die moet jij dus even links laten liggen.
Ik zou een zo neutraal mogelijke deo gebruiken in jouw geval, even je huid rust geven.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem315

Bericht 26 Mrt 2017 21:36

Re: Deo

Een deo blok is een soort van zeep, die je gewoon een paar keer over je oksels wrijft. Het laat een soort wax-achtig laagje achter en het geurt licht. Het klinkt best vies en het voelt eerst een beetje gek, maar het went heel gauw.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 27 Mrt 2017 05:29

Re: Deo

Klinkt goed Exo

Ik gebruik een roller van Dr. Organic op dit moment met Arganolie.
10-08-2017 ♥
<<

ChiQ

Bericht 27 Mrt 2017 06:38

Re: Deo

Ik heb nu al een jaar ongeveer die van clinique. Tóp. Wil niet anders meer. Je ruikt jezelf niet; zelfs niet als je heeeeeel diep in je oksel ruikt (yes i tried..)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 27 Mrt 2017 07:18

Re: Deo

Ik heb niet echt een vast merk, ik heb een paar deorollers van Nivea en een spuitbus van Vogue, die vind ik lekker, maar ik vind bijvoorbeeld Dove en Rexona ook prima. Werkt allemaal.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem281

Bericht 27 Mrt 2017 07:26

Re: Deo

Altijd Rexona, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de helft van de dagen vergeet deodorant op te doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Mrt 2017 07:46

Re: Deo

Ik geloof van Rexona, Cotton Dry heet-ie (een roller). In m'n tas heb ik altijd een spuitbus Dove Go Fresh, maar die gebruik ik nog maar zelden (en heb nog een hele la vol thuis).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem257

Bericht 27 Mrt 2017 07:52

Re: Deo

Afbeelding
Ik zweer bij dit.
Hier een link met wat uitleg
https://cynthia.nl/rexona-dove-maximum-protection/
<<

Elle123

Bericht 27 Mrt 2017 13:29

Re: Deo

Nu heb ik altijd Dove, eentje met een gele of groene dop (de gewone Dove vind ik te aanwezig qua geur).
Maar ik heb dus met Nivea shampoo opeens dat mijn huid helemaal onrustig wordt. Ik gebruik altijd een dure shampoo en een goedkope erbij om af en toe even de resten haarlak uit mijn haar te wassen. Maar Nivea gaat dus niet goed meer. Zouden ze iets aan een standaard toevoeging hebben veranderd?

Ik schrijf in zulke gevallen overigens het merk altijd aan. Ik had laatst nog een heftige reactie op een creme van Weleda. Dat wordt altijd goed opgepakt, dan sturen ze een formulier wat je kunt invullen en je kunt het product terugsturen en dan krijg je je geld terug. Voor hun ook goed om te weten welke allergische reacties hun producten veroorzaken.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 27 Mrt 2017 16:49

Re: Deo

Van Sanex de Zero tolerance. Daar zit geen aluminium in en dat vind ik belangrijk. Dat zijn trouwens gewoon spuitbussen.
<<

Anoniem291

Bericht 27 Mrt 2017 17:12

Re: Deo

Rexona, helaas is het al paar keer geweest dat ik na een aantal jaar een soort allergische reactie krijg op de deo die ik gebruik. Ik wissel dus om de paar jaar van merk. Rexona gaat al een tijdje goed.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Mrt 2017 19:40

Re: Deo

Die verkleinde flesjes van Dove. Die vind ik heel fijn. Heb geen favoriete geur daarvan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem205

Bericht 27 Mrt 2017 21:23

Re: Deo

Neutral stick. Geen roller. Werkt superfijn, niet tot nauwelijks zweten en amper nare geurtjes. Iets anders dan Neutral kan ik helaas niet gebruiken ivm parfum/conserveermiddelen allergie
<<

anoniem203

Bericht 05 Apr 2017 19:04

Re: Deo

Ik wissel af tussen de Maximum Protection stick van Rexona, de Cotton Dry van Rexona en de Nivea Dry.

Ik vind dat de Maximum Protection na 2-3 maanden gewoon niet meer werkt bij mij. Dan gebruik ik weer een paar weken een spray en ga ik weer terug naar de Maximum Protection.
<<

Anoniem190

Bericht 05 Apr 2017 23:05

Re: Deo

Odorex, het enige wat mij enigszins helpt tegen zweten. Tegenwoordig pak ik ook wel eens de deo van mijn man, werkt ook aardig.
<<

Anoniem257

Bericht 05 Apr 2017 23:38

Re: Deo

Ava schreef:Ik wissel af tussen de Maximum Protection stick van Rexona, de Cotton Dry van Rexona en de Nivea Dry.

Ik vind dat de Maximum Protection na 2-3 maanden gewoon niet meer werkt bij mij. Dan gebruik ik weer een paar weken een spray en ga ik weer terug naar de Maximum Protection.

Hoe bedoel je met niet meer werkt? Is het niet zo omdat je bent gewend aan de geur dat je t zelf minder ruikt?
<<

Anoniem221

Bericht 06 Apr 2017 03:55

Re: Deo

Een aantal jaren geleden een topic geopend, omdat ik begon te ruiken door geparfumeerde deo. Rook super, maar in de zomer was het net alsof ik constant in de uien stond. Daarop heb ik Oderex aangeschaft. Als ik het onder mijn oksel rol, dan is het goed. Doe ik het niet, dan is het ook goed. Ik heb amper okselhaar (gelukkige erfenis van mijn lieve vader) en als ik zweet, dan stinkt mijn zweet gelukkig niet. Vergeet dus ook vaak om er iets onder te 'rollen'.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 17 Apr 2017 07:08

Re: Deo

Ikben gestopt met deo. Ik kreeg overal reactie op. Ik was mijn oksels elke ochtend.

Alleen na mijn zwangerschap helpt dat niet meer altijd en stink is toch soms. Als ik weet dat ik een drukke dag heb gebruik ik deo van sanex een roller waar geen parfum of alcohol inzit.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

anoniem203

Bericht 17 Apr 2017 11:20

Re: Deo

Betty schreef:
Ava schreef:Ik wissel af tussen de Maximum Protection stick van Rexona, de Cotton Dry van Rexona en de Nivea Dry.

Ik vind dat de Maximum Protection na 2-3 maanden gewoon niet meer werkt bij mij. Dan gebruik ik weer een paar weken een spray en ga ik weer terug naar de Maximum Protection.

Hoe bedoel je met niet meer werkt? Is het niet zo omdat je bent gewend aan de geur dat je t zelf minder ruikt?


Dan lijkt het net of ik er imuum voor geworden ben ofzo en werkt het niet meer. Zweetgeur komt dan weer omhoog. Dan wissel ik even af en ga daarna weer terug en dan is er voor een paar weken niks meer aan de hand. Ik heb dit bij iedere deo.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 17 Apr 2017 13:05

Re: Deo

Ik was elke ochtend mijn oksels met dettol doucegel. Sindsdien heb ik nergens geen last meer van (ik heb echt van alles geprobeerd). Daarnaast gebruik ik verschillende soorten deo rollers (eigenlijk wat er net in de aanbieding is en ik lekker vind ruiken).
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers