Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pannenkoeken!

<<

Anoniem304

Bericht 25 Mrt 2017 16:10

Re: Pannenkoeken!

Fedora schreef:Pannenkoeken vind ik, net als patat, niet te eten. Soms bak ik ze voor mijn vriend en zijn voorkeur gaat uit naar met spek en kaas. Ik eet er dan één mee voor de sier met stroop of bruine suiker. Maar als ik pannenkoeken kan voorkomen, dan ga ik ervoor.

Je kan het dan toch voorkomen? Gewoon niet 1 voor de sier eten.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 01 Apr 2017 20:16

Re: Pannenkoeken!

Als ik pannenkoeken maak doe ik altijd beetje ketjap door beslag. Moet je echt eens proberen, wordt beetje zoetig van. Met spek of naturel maak ik dan meestal
<<

Anoniem221

Bericht 01 Apr 2017 22:25

Re: Pannenkoeken!

Cotton schreef:
Fedora schreef:Pannenkoeken vind ik, net als patat, niet te eten. Soms bak ik ze voor mijn vriend en zijn voorkeur gaat uit naar met spek en kaas. Ik eet er dan één mee voor de sier met stroop of bruine suiker. Maar als ik pannenkoeken kan voorkomen, dan ga ik ervoor.

Je kan het dan toch voorkomen? Gewoon niet 1 voor de sier eten.


Dat kan. Maar mijn vriend houdt er dus wel van en als ik die avond nog iets te eten wil hebben, dan moet ik me er even overheen zetten. Na één zit ik ook vol, dus dat geluk heb ik dan weer.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Apr 2017 07:20

Re: Pannenkoeken!

Joh, je hoeft toch niet altijd hetzelfde te eten? Mijn vriend eet ook weleens dingen die ik niet te hachelen vind (gebakken SMAC anyone?), dan eet ik dus iets anders.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Apr 2017 10:32

Re: Pannenkoeken!

Ik houd ook totaal niet van pannenkoeken. Mijn man vindt het af en toe wel eens lekker, nou hij eet het dus gewoon wel eens als ik er niet ben. Zou hij het per se willen eten als ik er ook ben prima, maar dan eet ik mooi wat anders. Heel simpel op te lossen dus.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers