Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek de perfecte (spijker)broek

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Mrt 2017 08:49

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Ik ben juist ook wel klaar met de goedkopere merken. Ik heb gewoon minstens 3x zo lang en 4x zoveel plezier van de kwaliteitsbroeken die ik koop. Je kan trouwens ook ontzettend goed slagen in de sale natuurlijk: zo doe ik het ook vaker. Wel de goede merken, maar dan wachten tot de uitverkoop.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Mrt 2017 08:55

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Wat voor merken dan Caro? Want ik heb bijvoorbeeld 2x een Gstar jeans gehad en die gingen beide veel sneller stuk dan mijn jeans van bijvoorbeeld Only. Ik heb trouwens ook een jeans van Replay, daar ben ik wel heel blij mee! die zit zooo lekker.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 558

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 30 Mrt 2017 10:13

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Ik heb na jaren weer eens een broek van Only gekocht, ze hebben nu een mooie hoge donkerblauwe broek. Ze hebben ook een zwarte versie maar deze is lager, maar zit ook erg fijn. Nadeel vind ik wel dat de blauwe eerst heel hard afgeeft en na een aantal keer wassen wel al lichter wordt.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem249

Bericht 30 Mrt 2017 10:17

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Het ligt natuurlijk aan je lichaamsbouw, maar ik vind de high waist en mid waist van Vila heel fijn. Ik heb 'm in donkerblauw, zwart en leer-look. Ze zijn stretch en zitten erg lekker. 1 voor 40 euro, 2 voor 69,95 euro is een aanbieding die ze al jaren hebben.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Mrt 2017 10:54

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Ik twijfel nu ook of ik een merkjeans wil, ik heb mijn oog laten vallen op een skinny jeans van Levi's, vind dat ook echt een mooie broek, maar ik vraag me af of ik het extra geld ervoor over heb, aangezien momenteel alle jeans wel lekker en goed zitten. Ik heb nu net een zwarte skinny gekocht van 39,95 die echt perfect zit, zit zo'n dure broek dan echt nog beter? Want ik twijfel nu of ik het niet doe puur omdat er dan een leuk rood merkje op mijn kont zit. Beetje jeugdsentiment of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Mrt 2017 10:54

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Teun schreef:Wat voor merken dan Caro? Want ik heb bijvoorbeeld 2x een Gstar jeans gehad en die gingen beide veel sneller stuk dan mijn jeans van bijvoorbeeld Only. Ik heb trouwens ook een jeans van Replay, daar ben ik wel heel blij mee! die zit zooo lekker.


Ik heb nu broeken van Nikkie en Mos Mosh. Vooral die laatste zijn erg fijne broeken, ze zijn zacht (vallen wel één maat groter) en sluiten mid waist. Dus geen low of echt superhoog. Ze dragen gewoon heel zacht en fijn. Ik heb nu drie jeans van Nikkie, die koop ik vaker in de sale maar die gaan bij mij dan een a twee jaar mee met intensief dragen. Mijn bovenbenen blijven tegen elkaar schuren, ondanks het afvallen, maar daardoor sluiten ze daar gewoon vaker. Voor de rest blijven het fijne broeken.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2017 09:51

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwe spijkerbroek van de Zara. Er zit stretch in, en hij is midwaist. Zit heerlijk en staat heel goed! En maar 30 euro. Mijn andere favoriet die ik ooit weer hoop te passen is ook van Zara.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 31 Mrt 2017 09:59

Re: Ik zoek de perfecte (spijker)broek

Ik kreeg hier geloof ik een keer van Harri de tip dr. Denim. Die heb ik opgevolgd en ben er nog steeds blij mee!

Die van de Zara vind ik ook super fijn.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers