Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


excel vraag

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2017 16:07

excel vraag

ik gebruik een excel bestand voor onze inkomsten en uitgaven. Als ik nu ergens bijvoorbeeld 26,55 neerzet komt er te staan 26 januari. Iemand enig idee hoe ik dat eruit krijg

het is echt op 1 rijtje zo als ik eronder iets zet is het niet zo.
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 30 Mrt 2017 16:14

Re: excel vraag

Rechts op klikken, celeigenschappen en dan op valuta of financieel zetten. Voordat je dit doet zou ik eerst de hele rij selecteren, dan zet die alles in 1 keer goed namelijk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Mrt 2017 16:33

Re: excel vraag

Dat dus. Of je zet dan de decimalen naar twee. Dat kan ook. Maar iig rechtermuisknop en dan celeigenschappen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2017 18:42

Re: excel vraag

Ah bedankt. Was nog even zoeken heb de Engelse versie maar nu werkt het weer normaal
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels