Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


lip fillers

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 24 Nov 2016 23:02

Re: lip fillers

zo he, Carrie. Dat is echt geen goede foto van haar en geen mooie ingreep inderdaad.
Die Jani kwam mij al niet echt geweldig over.

Wat ik dus wel echt kwalijk vindt is dat mensen nu naar dr Jani gaan omdat Mascha er is geweest. Zelfs meiden die echt nog in hun 20-er jaren zijn.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 25 Nov 2016 14:08

Re: lip fillers

Voor mij een reden om dus nooit iets te laten opvullen.
Als je zo vaak ziet en hoort dat het niet goed is gedaan... doodeng.
Ben wel benieuwd naar jouw voor- en nafoto van je lippen, Carrie.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem250

Bericht 25 Nov 2016 16:31

Re: lip fillers

Zijn er echt vrouwen die negen minuten en zeventien seconde kijken hoe een vrouw een Dior tas uitpakt? Mijn hemel wat een onzin. Alle klasse die Dior zou moeten hebben, gaat binnen een seconde verloren met zo'n filmpje.

OT, Carrie ik vind je geweldig, maar ik vind lip fillers stom. Ik vind het een iets subtielere, maar meer ingrijpender, vervolg op de duckface. De meeste vrouwen hebben een prima mond hoor, zeker als ze er veel mee lachen.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2016 16:32

Re: lip fillers

HollyGolightly schreef:Zijn er echt vrouwen die negen minuten en zeventien seconde kijken hoe een vrouw een Dior tas uitpakt? Mijn hemel wat een onzin. Alle klasse die Dior zou moeten hebben, gaat binnen een seconde verloren met zo'n filmpje.

OT, Carrie ik vind je geweldig, maar ik vind lip fillers stom. Ik vind het een iets subtielere, maar meer ingrijpender, vervolg op de duckface. De meeste vrouwen hebben een prima mond hoor, zeker als ze er veel mee lachen.

Ik kijk wel andere unbox filmpjes. :muts
<<

Anoniem301

Bericht 25 Nov 2016 16:40

Re: lip fillers

HollyGolightly schreef:Zijn er echt vrouwen die negen minuten en zeventien seconde kijken hoe een vrouw een Dior tas uitpakt? Mijn hemel wat een onzin. Alle klasse die Dior zou moeten hebben, gaat binnen een seconde verloren met zo'n filmpje.

OT, Carrie ik vind je geweldig, maar ik vind lip fillers stom. Ik vind het een iets subtielere, maar meer ingrijpender, vervolg op de duckface. De meeste vrouwen hebben een prima mond hoor, zeker als ze er veel mee lachen.

Ik vind eigenlijk ook wel dat ik een prima mond heb hoor, niet heel vol maar mijn lippen zijn ook niet heel dun. Toch wilde ik het eens proberen.

Mascha vind ik sowieso stom.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Nov 2016 17:27

Re: lip fillers

HollyGolightly schreef:Zijn er echt vrouwen die negen minuten en zeventien seconde kijken hoe een vrouw een Dior tas uitpakt? Mijn hemel wat een onzin. Alle klasse die Dior zou moeten hebben, gaat binnen een seconde verloren met zo'n filmpje.


Haha dit wilde ik ook al typen, ik trek zulke filmpjes niet zo goed geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 25 Nov 2016 18:01

Re: lip fillers

Ik heb alleen even haar lip bekeken :laughcry:. Je hoeft het toch niet af te kijken om het probleem te zien? Of bedoelen jullie: wtf, dat hier een doelgroep voor is!?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Nov 2016 18:04

Re: lip fillers

June schreef:Ik heb alleen even haar lip bekeken :laughcry:. Je hoeft het toch niet af te kijken om het probleem te zien? Of bedoelen jullie: wtf, dat hier een doelgroep voor is!?


Haha, dat laatste ja!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem250

Bericht 25 Nov 2016 18:09

Re: lip fillers

June schreef:Ik heb alleen even haar lip bekeken :laughcry:. Je hoeft het toch niet af te kijken om het probleem te zien? Of bedoelen jullie: wtf, dat hier een doelgroep voor is!?


Dat laatste ja.
<<

anoniem213

Bericht 25 Nov 2016 18:13

Re: lip fillers

Oké, ja dat denk ik over best veel dingen, maar over dit ook inderdaad.
<<

ChiQ

Bericht 25 Nov 2016 18:29

Re: lip fillers

Ik heb botox in een fronsrimpel. Het is wel zeker preventief, je huid vouwt niet meer dus je krijgt geen vouw tussen je wenkbrauwen. Maar als ik verbaasd kijk vouwt het bij mij echt niet zo gek.. al heb ik twee mini prikjes gehad, misschien is dat anders..

Verder oordeel ik over niemand, en ik vind fillers ook niet stom. Wel dat het zo goedkoop wordt aangeboden overal waardoor het voor veel jongeren ook haalbaar wordt, dat vind ik wel een ontwikkeling wat niet goed voelt.
<<

ChiQ

Bericht 25 Nov 2016 18:32

Re: lip fillers

@holly - kom es ff onder je steen vandaan. Er zijn héél veel luxurybloggers die elke week een unboxing doen van dure tassen/schoenen en ander gek spul en er echt dik betaald voor krijgen. Ik heb er 10tallen bekeken voor ik mijn Chanel tasjes kocht hoor haha. Moet zeggen, ik kon echt iets met de tips.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Nov 2016 22:00

Re: lip fillers

Ach Chiq, ik weet niet of dat met een steen te maken heeft.. Ik weet dat die filmpjes er zijn, maar dat betekent niet dat ik snap dat er mensen zijn die ze echt allemaal gaan kijken. Ik vind het gewoon totaal niet interessant, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem250

Bericht 25 Nov 2016 23:00

Re: lip fillers

Ik blijf lekker onder mijn steen dan. Ik mis er niks aan.
<<

Lisanne

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 27 Mrt 2017 09:33

Bericht 27 Mrt 2017 09:35

Re: lip fillers

Tegenwoordig is het inderdaad sneller ‘normaal’ om aan lipfillers te doen.. ik zou jullie wel willen adviseren om je goed in te lezen en niet te besparen op een dergelijke behandeling hoor. Je ziet het vaak genoeg ook misgaan. :palm:
Zelf ga ik naar een kliniek die alleen maar werkt met experts. Zelf ben ik bij Dokter Frodo geweest deze kliniek in Amsterdam is aan de dure kant, maar is het dubbel en dwars waard: zij werken met speciale techniek om te voorkomen dat je lippen ongelijk of onnatuurlijk worden. Ik zag het filmpje met Mascha maar haar lippen zijn inderdaad helemaal scheef getrokken, wat weird!! En zo zonde.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers