Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sephora weer terug naar Nederland?

<<

ChiQ

Bericht 22 Mrt 2017 16:30

Re: Sephora weer terug naar Nederland?

Carrie schreef:
Caulfield schreef:

Meh.

Stom zeg, en waarom doet de artikelschrijver zo enthousiast :suspect:



Echt meeeega stom! Op Gran Canaria heb je ook zo'n soort 'Hudson bay' ik helemaal met de huurwaggie daarheen rijden 40 minuten.. kom ik daar.. eeeeeen zielige counter met Sephora alleen en dan hadden ze een kleine display met kat von D en een btje too faced. Voelde me echt genaaid.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Mrt 2017 16:34

Re: Sephora weer terug naar Nederland?

Hier zit ook een Hudson Bay maar die verkopen juist geen Sephora, alleen maar Estee Lauder/Clinique/etc.. Er zit wel een hele grote Sephora in Calgary maar dat is 1,5u rijden. Gelukkig maar want echt al m'n geld zou opgaan aan make-up :)
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2017 13:59

Re: Sephora weer terug naar Nederland?

Briggy schreef:
Carrie schreef:
Briggy schreef:Utrecht komt ook een grote winkel van Hudson Bay.

Leuk! Weet je ook waar? In de V&D komt een foodhall als het goed is, ook leuk!


Wat CBL zegt, het komt inderdaad waar eerst de V&D zat. Ze hebben grootse plannen. Ik kan niet wachten! :banaan: Heel Hoog Catherijne komt er dadelijk anders uit te zien.



Niks is zeker.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 26 Mrt 2017 12:10

Re: Sephora weer terug naar Nederland?

De website van Sephora verzend nu ook naar Nederland. Weet niet of dat al langer was.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem252

Bericht 26 Mrt 2017 12:23

Re: Sephora weer terug naar Nederland?

Sephora zit ook in Frankrijk, in het grensgebied met België bijvoorbeeld in Charleville. Is alsnog wel bijna 3/4 uur rijden. Maar veel mensen komen er vast wel eens voor vakantie.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers