Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


CBS enquetes

<<

Elle123

Bericht 14 Mrt 2017 12:29

CBS enquetes

Ik krijg heel vaak CBS enquetes, elke maand de omzet industrie en elk jaar de investeringen, prodcom en productiestatistiek.
De maandenquetes moet je al halverwege de maand invullen, dan hebben wij de cijfers meestal nog niet compleet. Het jaar 2016 hebben wij ook nog niet afgesloten en daar zullen dus nog correcties komen.
ik vraag me af hoe belangrijk het is dat de cijfers die je indient ook echt kloppen. Wat doet CBS ermee en zijn er consequenties aan verbonden? Ik vul deze dingen namelijk zo snel mogelijk in en neem de cijfers die op dat moment actueel zijn. Ik ga er echt geen uren uitzoekwerk aan besteden.
Wie moet dit ook doen en hoe secuur doen jullie het?
<<

Anoniem304

Bericht 14 Mrt 2017 12:31

Re: CBS enquetes

Zowel thuis als op kantoor worden die dingen gewoon weggeflikkerd. Ze bellen je daarna helemaal plat en als het tegenzit komen ze zelfs aan de deur (ook op kantoor, waarop m`n baas 1 alsnog ingevuld heeft, DRAMA) maar ik vind het echt een vreselijk opdringerige organisatie.
Toen ze bij me thuis aan de deur stonden had ik m`n buik er echt vol van. Opbokken.
<<

Elle123

Bericht 14 Mrt 2017 13:06

Re: CBS enquetes

Haha Cotton! Maar jij vult ze dus niet in? Ik word ook gestoord van al die herinneringen. Ze herinneren altijd voordat de termijn is verstreken. Ze zetten er ook op dat je er boetes voor kunt krijgen.
Op mijn vorige werk hadden ze het ook nooit gedaan, maar wilden ze dat ik het van de afgelopen 2 jaar invulde.
Het is niet veel werk dus ik doe het maar gewoon, maar dan ben je het vast met me eens dat ik het wel een beetje uit de losse pols invul. ik moet er vandaag nog 4 :thumbdown:
<<

Elle123

Bericht 14 Mrt 2017 13:07

Re: CBS enquetes

Heb je trouwens een eigen zaak, dat ze bij je aan de deur komen? Wat ergerlijk zeg. En toen? Weggestuurd en niet ingevuld? En geen boetes dus.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Mrt 2017 13:23

Re: CBS enquetes

Cotton schreef:Zowel thuis als op kantoor worden die dingen gewoon weggeflikkerd. Ze bellen je daarna helemaal plat en als het tegenzit komen ze zelfs aan de deur (ook op kantoor, waarop m`n baas 1 alsnog ingevuld heeft, DRAMA) maar ik vind het echt een vreselijk opdringerige organisatie.
Toen ze bij me thuis aan de deur stonden had ik m`n buik er echt vol van. Opbokken.



:lol: :lol:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 14 Mrt 2017 13:37

Re: CBS enquetes

Elle123 schreef:Heb je trouwens een eigen zaak, dat ze bij je aan de deur komen? Wat ergerlijk zeg. En toen? Weggestuurd en niet ingevuld? En geen boetes dus.

Nee ik ben privé altijd zo iemand die uitgekozen wordt voor die rot onderzoeken en dan zegt die vent aan de deur ook nog dat je max. 1x per jaar uitgekozen wordt. Nou echt niet.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Mrt 2017 14:29

Re: CBS enquetes

Elle123 schreef:Haha Cotton! Maar jij vult ze dus niet in? Ik word ook gestoord van al die herinneringen. Ze herinneren altijd voordat de termijn is verstreken. Ze zetten er ook op dat je er boetes voor kunt krijgen.
Op mijn vorige werk hadden ze het ook nooit gedaan, maar wilden ze dat ik het van de afgelopen 2 jaar invulde.
Het is niet veel werk dus ik doe het maar gewoon, maar dan ben je het vast met me eens dat ik het wel een beetje uit de losse pols invul. ik moet er vandaag nog 4 :thumbdown:

Ja hoor, gewoon wat doen zou ik zeggen :P

Hier op kantoor worden ze weggegooid door m`n baas, maar ik weet niet wat hij doet als ze gaan dreigen met boetes, vast ook uit de losse pols invullen.
Privé is het niet verplicht, staat ook in de brief, maar als je het niet doet word je wel overspoeld met herinneringen, telefoontjes en dus zelfs mensen aan de deur. Vreselijk.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Mrt 2017 18:51

Re: CBS enquetes

Oh, kak. Ik kreeg er vd week 1 binnen. Kan hem dus maar beter wel invullen?

Gaat trouwens over veranderend ouderschap maar ik ben nog helemaal geen ouder.
30-04-2017
<<

Anoniem239

Bericht 25 Mrt 2017 21:02

Re: CBS enquetes

Ik had dat ook! 3x een brief. Toen op vakantie geweest en bij terugkomst 3 kaartjes dat ze aan de deur was geweest en of ik haar maar even wilde bellen. Niet gedaan en laatst om 19 uur stond ze weer aan de deur. Kwam niet uit ivm de kinderen naar bed brengen dus maar afgewimpeld.

Heel opdringerig allemaal

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers