Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips IJsland

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 22 Mrt 2017 09:38

Tips IJsland

Over minder dan 2 weken gaan mijn man en ik samen 6 dagen naar IJsland. We hebben natuurlijk al een hoop gelezen maar tips van mensen die er geweest zijn blijven het leukst!
Wat zijn de echte aanraders en wat kunnen we beter overslaan? We hebben een huurauto en alleen de eerste dag vast staan qua overnachting. Is dat bijvoorbeeld te doen? We willen per dag bekijken wat we doen en waar we overnachten. Ik ben dit gewend van mijn reizen naar amerika. Maar vraag me af of dat haalbaar is in IJsland.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 23 Mrt 2017 22:34

Re: Tips IJsland

Ik vond persoonlijk Jokulsarlon het mooiste, maar uiteraard is ook Golden Circle en andere standaard excursies zal ik maar zeggen de moeite waard.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Mrt 2017 23:25

Re: Tips IJsland

ik ga dit even volgen, ijsland staat hier ook hoog op het lijstje.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Mrt 2017 20:33

Re: Tips IJsland

Roodkapje is een tijdje terug ook geweest, mss een Pm er aan wagen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 03 Feb 2018 14:09

Re: Tips IJsland

Ik up deze even. Ik denk erover deze zomer een paar dagen naar Ijsland te gaan. Iemand tips? Het moet in ieder geval allemaal goed bereikbaar zijn vanaf Reijkjavik. Ik begreep dat die stad niet zo groot is. Is het een realistische planning om bijv een dag de stad te bekijken en twee dagen excursies te doen? Of ga ik daar spijt van krijgen? Ik wil het combineren met een andere bestemming, dus vandaar dat ik niet oneindig veel dagen heb.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Feb 2018 14:14

Re: Tips IJsland

Het is kort, maar inderdaad in 1 dag heb je Reykjavik zelf wel gezien en dan heb je mooi nog 2 dagen over voor excursies. Als je er voorlopig toch niet voor langere tijd heen denkt te gaan dan waarom niet, IJsland is een prachtig land en dan heb je er in ieder geval iets van gezien! Zou één van die dagen gebruiken voor de bekende Golden Circle (kan volgens mij zelfs in een ochtend of middag) en de andere dag hangt een beetje af van je voorkeuren. Zo heb ik bijvoorbeeld 1 dag paardrijden + walvisexcursie gedaan, 1 dag naar de zuidkust (helemaal naar Jokulsarlon en terug) en de andere dacht ik Golden Circle + Reykjavik zelf. Maar weet het niet meer zeker.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan